Ik herhaal wat ik zei.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Droom vaak over FokkersOok over zargon, jfm etc.
En over mij?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Droom vaak over FokkersOok over zargon, jfm etc.
Ik wel. Je had een bedrijf.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En over mij?
Inb4 "dat zijn nachtmerries"
Wie ben jij ook al weer?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En over mij?
Inb4 "dat zijn nachtmerries"
Dat was ik. Nah evlenir.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Was toch laatst een vrouw die een bruiloft had gecrasht doordat haar man met een tweede vrouw zou trouwen
Beterschap!quote:Op maandag 6 juli 2015 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Over m'n slipper gestruikeld en met een noodvaart op grindtegels terecht gekomen. Een voet, beide knieën en beide handen open. De pijn
Ben echt al heel lang niet meer écht gevallen. Was vergeten hoeveel pijn het doetquote:Op maandag 6 juli 2015 17:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beterschap!Je doet je naam eer aan.
Af en toe in je tepels geknepen worden is lekker. Stukken grind uit je knie moeten plukken is kut.quote:
Bah helemaal niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Af en toe in je tepels geknepen worden is lekker. Stukken grind uit je knie moeten plukken is kut.
Moeder, dochter, vriend, etentje...We all know where this is goingquote:
Pas op dat het niet gaat ontsteken, heb je het wel ontsmet met alcohol?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Af en toe in je tepels geknepen worden is lekker. Stukken grind uit je knie moeten plukken is kut.
Ik hoop niet dat ze zo hard in d'r tepels wordt geknepen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pas op dat het niet gaat ontsteken, heb je het wel ontsmet met alcohol?
Tot bloedens toequote:Op maandag 6 juli 2015 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze zo hard in d'r tepels wordt geknepen.
Ik ben meer van de american pancakes. Voller en zachterquote:Op maandag 6 juli 2015 17:59 schreef Montelly het volgende:
Stevige vrouwen hebben meestal van die pannenkoeken
Grind in knie, vrind.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze zo hard in d'r tepels wordt geknepen.
Jij neukt nijlpaarden?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:59 schreef Montelly het volgende:
mijn buik is een stack of fluffy pancakes jaquote:Op maandag 6 juli 2015 17:59 schreef Montelly het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier kan postenquote:
Jij hebt sws een hoge kroelfactor.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
mijn buik is een stack of fluffy pancakes ja
Omnomnom, met wat maple syrup.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
mijn buik is een stack of fluffy pancakes ja
Lekkirquote:
Gadver, die poftepels die je soms ziet vind ik maar eng.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stevige poffertjes genieten mijn voorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |