Je bent gewoon cock hungry aan het worden, begrijpelijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:03 schreef Crip het volgende:
Zijn gewoon twee mannen die elkaar leuk vinden, overdrijf niet.
Wie zegt dat ik niet pussy hungry ben?quote:Op maandag 6 juli 2015 08:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent gewoon cock hungry aan het worden, begrijpelijk.
Hihihihiquote:Op maandag 6 juli 2015 10:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe kun dat beamen als je geen pussy krijgt
quote:Op maandag 6 juli 2015 00:15 schreef Montelly het volgende:
James Deen in turkentopic?![]()
Ok is Farrah Abraham al voorbij gekomen?
Okeoke, is niet erg.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gaat niet over jou
snap je gwn niet
maakt ook niet uit
Je kennis reikt wel verder dan ik zou hebben verwacht.quote:
Doet geen belletje rinkelen.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat vinden jullie van de dontjudgemechallenge.
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Geen idee wat dat is maar ik heb het even opgezocht; vast nav dat makeup acne filmpje?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:50 schreef Opsonisatie het volgende:
wat is HAES?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat dat is maar ik heb het even opgezocht; vast nav dat makeup acne filmpje?
Typisch iets verzonnen door mensen die niks aan hun situatie willen doen (vrouwen) maar proberen te zorgen dat de standaard verschuift. Net zoals HAES.
Wat een aidsfilmpje.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit dus. Je bent eerst zogenaamd fucking lelijk en daarna knap doordat je een ton make up smeert op je face.
Wat is het doel hiervan?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit dus. Je bent eerst zogenaamd fucking lelijk en daarna knap doordat je een ton make up smeert op je face.
health at every sizequote:
Zichzelf op de borst kloppen dat ze zogenaamd niet oordelen over het uiterlijk.quote:
Dikke zeugen.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
health at every size
wat walvissen verkondigen op tumblr, dat ze gezond zijn
Ik zie genoeg jongens/mannen meedoen.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Zichzelf op de borst kloppen dat ze zogenaamd niet oordelen over het uiterlijk.
Maar het blijven vrouwen hé. Uiteraard doen ze dat wel over anderen, ook de lelijkerds.
Meeste mensen in dit filmpje zijn "mannen".quote:Op maandag 6 juli 2015 13:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Zichzelf op de borst kloppen dat ze zogenaamd niet oordelen over het uiterlijk.
Maar het blijven vrouwen hé. Uiteraard doen ze dat wel over anderen, ook de lelijkerds.
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie genoeg jongens/mannen meedoen..
Maar laat ik er maar niet over oordelen, straks worden ze boos.
Dan zijn het vast white knights van reddit.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Meeste mensen in dit filmpje zijn "mannen".
Och ja, dikke onzin. Je mag je dan wel lekker in je vel voelen als je een morbid obese persoontje bent, gezond ben je niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
health at every size
wat walvissen verkondigen op tumblr, dat ze gezond zijn
Check vanaf 1:31.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Meeste mensen in dit filmpje zijn "mannen".
Maw jochies van 15-16.
Misschien even kijken, want volgens mij heb je een verkeerd beeld.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:00 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn het vast white knights van reddit.ik heb het filmpje overigens niet bekeken.
Ik zeg je eerlijk bij naam ken ik nu alleen Mia Khalifa (door fok) en James deen. Zo veel kennis heb ik niet helaas?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kennis reikt wel verder dan ik zou hebben verwacht.
Al draagt een aap een gouden ring..quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Veels te veel, zuster. Je bent zondig bezig.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk bij naam ken ik nu alleen Mia Khalifa (door fok) en James deen. Zo veel kennis heb ik niet helaas?
gek ik vind haar daar totaal niet op lijkenquote:Op maandag 6 juli 2015 14:09 schreef Crip het volgende:
[..]
kb lijkt veel op mia khalifa dat is denk ik wat ze bedoeld
Minus the boobsquote:Op maandag 6 juli 2015 14:11 schreef Crip het volgende:
Ik vind haar wel op Mia Khalifa lijken. In a good way
heb jij haar dan ooit in het echt gezienquote:Op maandag 6 juli 2015 14:11 schreef Crip het volgende:
Ik vind haar wel op Mia Khalifa lijken. In a good way
Nee heb haar niet in rl life gezien. Heb haar gewoon op veel fotos gezien en op cam en ik vind haar wat weghebben van Mia Khalifa. Nog steeds.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:12 schreef Beach het volgende:
[..]
heb jij haar dan ooit in het echt gezien
ik wel en ze lijkt er totaal niet op
Oh ben jij degene die zich wilde bekeren voor haarquote:Op maandag 6 juli 2015 14:12 schreef Beach het volgende:
[..]
heb jij haar dan ooit in het echt gezien
ik wel en ze lijkt er totaal niet op
neequote:Op maandag 6 juli 2015 14:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh ben jij degene die zich wilde bekeren voor haar
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 6 juli 2015 14:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh ben jij degene die zich wilde bekeren voor haar
Hihi, wat ben ik dan?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n afgezaagde 4chan user man
wat is 4chanquote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n afgezaagde 4chan user man
Ik wilde hem altijd wurgen. Ben door hem gestopt met het kijken van GoT vond niet meer interessant.quote:
Ik zou weer gaan kijken, als ik jou was.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wilde hem altijd wurgen. Ben door hem gestopt met het kijken van GoT vond niet meer interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar heb geen zin
quote:Op maandag 6 juli 2015 14:27 schreef Crip het volgende:
Niet klikken als je kijkt en jebent niet ver anders heb je pechSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar heb geen zinSPOILER: Alleen klikken als je op de spoiler van Crip hebt geklikt, hey CripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2015 14:27 schreef Crip het volgende:
Niet klikken als je kijkt en jebent niet ver anders heb je pechWat is ie dood? Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar heb geen zin
quote:Op maandag 6 juli 2015 14:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Ik ga hier vanavond op fappenSPOILER: Alleen klikken als je op de spoiler van Crip hebt geklikt, hey CripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon lame.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Wist ik niet dat hij dood ging. Weet alleen dat Stannis doodgaat en z'n vrouw zelfmoord pleegt.quote:
Minder FOK!ken jijquote:Op maandag 6 juli 2015 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
Had over Borte gedroomd. ze kwam posten met nieuwe nick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |