Ik herhaal wat ik zei.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Droom vaak over FokkersOok over zargon, jfm etc.
En over mij?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Droom vaak over FokkersOok over zargon, jfm etc.
Ik wel. Je had een bedrijf.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En over mij?
Inb4 "dat zijn nachtmerries"
Wie ben jij ook al weer?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En over mij?
Inb4 "dat zijn nachtmerries"
Dat was ik. Nah evlenir.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Was toch laatst een vrouw die een bruiloft had gecrasht doordat haar man met een tweede vrouw zou trouwen
Beterschap!quote:Op maandag 6 juli 2015 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Over m'n slipper gestruikeld en met een noodvaart op grindtegels terecht gekomen. Een voet, beide knieën en beide handen open. De pijn
Ben echt al heel lang niet meer écht gevallen. Was vergeten hoeveel pijn het doetquote:Op maandag 6 juli 2015 17:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beterschap!Je doet je naam eer aan.
Af en toe in je tepels geknepen worden is lekker. Stukken grind uit je knie moeten plukken is kut.quote:
Bah helemaal niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Af en toe in je tepels geknepen worden is lekker. Stukken grind uit je knie moeten plukken is kut.
Moeder, dochter, vriend, etentje...We all know where this is goingquote:
Pas op dat het niet gaat ontsteken, heb je het wel ontsmet met alcohol?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Af en toe in je tepels geknepen worden is lekker. Stukken grind uit je knie moeten plukken is kut.
Ik hoop niet dat ze zo hard in d'r tepels wordt geknepen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pas op dat het niet gaat ontsteken, heb je het wel ontsmet met alcohol?
Tot bloedens toequote:Op maandag 6 juli 2015 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze zo hard in d'r tepels wordt geknepen.
Ik ben meer van de american pancakes. Voller en zachterquote:Op maandag 6 juli 2015 17:59 schreef Montelly het volgende:
Stevige vrouwen hebben meestal van die pannenkoeken
Grind in knie, vrind.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze zo hard in d'r tepels wordt geknepen.
Jij neukt nijlpaarden?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:59 schreef Montelly het volgende:
mijn buik is een stack of fluffy pancakes jaquote:Op maandag 6 juli 2015 17:59 schreef Montelly het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier kan postenquote:
Jij hebt sws een hoge kroelfactor.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
mijn buik is een stack of fluffy pancakes ja
Omnomnom, met wat maple syrup.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
mijn buik is een stack of fluffy pancakes ja
Lekkirquote:
Gadver, die poftepels die je soms ziet vind ik maar eng.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stevige poffertjes genieten mijn voorkeur
Ja ik doelde ook meer op kleinere doch stevige ronde borsten dan van die freakish tepelsquote:Op maandag 6 juli 2015 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gadver, die poftepels die je soms ziet vind ik maar eng.
quote:Op maandag 6 juli 2015 18:17 schreef Deuce92 het volgende:
Doe mij maar van die grote postzakken, met van die sigaarpeuktepels.
Dat is niet kleinquote:Op maandag 6 juli 2015 18:16 schreef Crip het volgende:
kleine boobs b/c zijn toch echt het mooist ja
ik vind b - kleine C niet grootquote:Op maandag 6 juli 2015 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is niet kleinA is klein. Aa ook. B eigk ook wel. C niet meer.
Ik wil niet faya doen maar dat is varkenscremequote:Op maandag 6 juli 2015 18:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekkirmaar lekkerste wat ik ooit heb gegeten was zo'n bol gevuld met creme en chocoladeglazuur in Berlijn
![]()
dfk lul je hhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 6 juli 2015 18:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil niet faya doen maar dat is varkenscreme
quote:Op maandag 6 juli 2015 18:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Varkenscremequote:Op maandag 6 juli 2015 18:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Grote C, kleine Dquote:Op maandag 6 juli 2015 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is niet kleinA is klein. Aa ook. B eigk ook wel. C niet meer.
Ik app en bel nu vaker met Che etc tussen onze meets en we hebben besloten dat jij hem niet meer gaat zienquote:Op maandag 6 juli 2015 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Che en ik gaan in een hokje zitten.
Ik vind niet dat er hier lacherig over gedaan moet worden. Ze wist het wss niet dus geen zonde. Voortaan goed navragen dus, opsoninitatiequote:
Ik weet dat je hem wil. Ik heb em al gehad en ben toe aan iets nieuws. Je mag hem hebben als je mijn sloppy seconds wil?quote:Op maandag 6 juli 2015 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik app en bel nu vaker met Che etc tussen onze meets en we hebben besloten dat jij hem niet meer gaat zien
Dit is geen goede save, net was je nog all over him. Dus niemand trapt erin.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet dat je hem wil. Ik heb em al gehad en ben toe aan iets nieuws. Je mag hem hebben als je mijn sloppy seconds wil?
Hhhhhhhhhhhhhhh, je weet niet eens 's wat ze heeft gegeten en jij zegt dat er varkenscreme in zit.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind niet dat er hier lacherig over gedaan moet worden. Ze wist het wss niet dus geen zonde. Voortaan goed navragen dus, opsoninitatie
Woman pls. In je fok fantasie gun ik je hem. Go with it.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is geen goede save, net was je nog all over him. Dus niemand trapt erin.
Gelukkig gaat onze relationship wel verder dan het internetquote:Op maandag 6 juli 2015 18:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Woman pls. In je fok fantasie gun ik je hem. Go with it.
Een traditionele berlinerbol wordt gevuld met banketbakkersroom, gemaakt van melk, ei, suiker en maizena.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind niet dat er hier lacherig over gedaan moet worden. Ze wist het wss niet dus geen zonde. Voortaan goed navragen dus, opsoninitatie
H7h7h7h7h7h7h7h7777777quote:Op maandag 6 juli 2015 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhh, je weet niet eens 's wat ze heeft gegeten en jij zegt dat er varkenscreme in zit.
Dafuq varkenscreme anyways hhhhhhhhhh
Ik kom in Che, Che komt op grond.quote:
Hij is wel van de webcamseks geloof ik?quote:Op maandag 6 juli 2015 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig gaat onze relationship wel verder dan het internet
Webcam sex is haram wij doen het alleen in het echte leven dat is halalquote:Op maandag 6 juli 2015 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is wel van de webcamseks geloof ik?
Het klinkt als opgeklopt varkenszaad.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:29 schreef Crip het volgende:
Varkenscreme word echt mijn nieuwe fav woord lmao
He's good haquote:Op maandag 6 juli 2015 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Webcam sex is haram wij doen het alleen in het echte leven dat is halal
Crip pls t was niet eens funnyquote:Op maandag 6 juli 2015 18:29 schreef Crip het volgende:
Varkenscreme word echt mijn nieuwe fav woord lmao
Preciesssquote:Op maandag 6 juli 2015 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het klinkt als opgeklopt varkenszaad.
Het is typerende angstzaaierij en advies gegeven op basis van onwetendheid. Dat soort shit moet keihard de kop in gedrukt worden.quote:
Waarom mag ik niet over sex praten?quote:Op maandag 6 juli 2015 18:31 schreef Montelly het volgende:
Ik heb daar chronisch altijd moeite mee, als maagdjes over sex praten.
Het is Che. Lult maar wat. Standaard.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is typerende angstzaaierij en advies gegeven op basis van onwetendheid. Dat soort shit moet keihard de kop in gedrukt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |