SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Toefjes op 05-07-2015 17:01:36 ]
Als ze een elektrische fiets hebben gaat het al een stuk gemakkelijker denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:11 schreef realbase het volgende:
Het regent! Ik zou niet willen ruilen met die gasten op de fiets..
Wanneer wordt de eerste gepakt met een electro motor?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze een elektrische fiets hebben gaat het al een stuk gemakkelijker denk ik.
Gaat niet gebeuren, denk dat dat gelijk in het peloton in de gaten looptquote:Op zondag 5 juli 2015 17:14 schreef realbase het volgende:
[..]
Wanneer wordt de eerste gepakt met een electro motor?
Helaas geen fixe wind laatste 30 kmquote:Op zondag 5 juli 2015 16:11 schreef realbase het volgende:
Het regent! Ik zou niet willen ruilen met die gasten op de fiets..
Op zich als je je al in de categorie Bale en Suarez begeeft zijn er ook TOTS en IF spelers binnen bereik hoor, ze zijn niet allemaal 100K +quote:Op zondag 5 juli 2015 18:34 schreef realbase het volgende:
Ik denk nog niet eens aan TOTS of if .. puur goud hier
Wat ik me al een tijdje afvraag. Hoe ben je in godsnaam op de naam ZwevendToetsenboord gekomen?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:26 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Koop bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
zet hem als als ST met 3 chem, en je voelt ingame geen verschil met CR7
Nee met geen 100k lolquote:Op zondag 5 juli 2015 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich als je je al in de categorie Bale en Suarez begeeft zijn er ook TOTS en IF spelers binnen bereik hoor, ze zijn niet allemaal 100K +
Ik zou het je graag vertellenquote:Op zondag 5 juli 2015 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik me al een tijdje afvraag. Hoe ben je in godsnaam op de naam ZwevendToetsenboord gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:08 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ik zou het je graag vertellen
Je was wel nuchter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heeft er nog niemand hier zich zo snel ontwikkeld van trade noob tot trade verslaafdequote:Op maandag 6 juli 2015 08:11 schreef realbase het volgende:
ohh waarom is er sochtends zo weinig te traden? =is het geen global trade bakje ? of is US los van EU ?
lol - ik zie dat maar als complimentquote:Op maandag 6 juli 2015 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er nog niemand hier zich zo snel ontwikkeld van trade noob tot trade verslaafdeHet is 1 grote, wereldwijde markt. Maar je bent afhankelijk van hoeveel mensen er online zijn, hoeveel packs er worden geopend etc.
Je zult daarom al een beetje doorhebben dat FUT meer in Europa gespeeld wordt, in de loop van de dag gaat het steeds drukker worden, en na middernacht zakt het weer af.
Voordeel van de nacht is dan weer dat kaarten die tijdelijk verdwenen zijn niet gelijk voor je neus worden weggekocht, staan er soms minuten op.
Ik was gewoon nuchterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2015 09:26 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Wat is het soms toch leuk om goedkope kutteams te maken voor 1 wedstrijd
huh, wie is die CAM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo vaak kijk ik dus naar Feyenoord, in mn gedachte zag hij er heel anders uit.quote:
Online wedstrijden zijn een stuk leuker kan ik je vertellen, ook in divisie 1.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging gisteren weer eens seasons spelen omdat ik dat weer eens wilde proberen.. en ik pakte meteen de titel in divisie 2. Ik kan niet echt zeggen dat ik zin heb om in divisie 1 te spelen.
Dat kan jij niet weten want jij hebt nooit in divisie 1 gespeeld.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:29 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Online wedstrijden zijn een stuk leuker kan ik je vertellen, ook in divisie 1.
Ja iddquote:Op zondag 5 juli 2015 18:00 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Neymar staat ook op het punt tijdelijk te verdwijnen, ingekocht op 2.2 miljoenTe makkelijk dit.
Ja, sinds FUT10/11 al volgensmij..quote:Op maandag 6 juli 2015 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo vaak kijk ik dus naar Feyenoord, in mn gedachte zag hij er heel anders uit.
Jij postte hier volgens mij voorheen toch ook? Volgens mij nog voordat ik hier kwam?
Toch niks mis met mijn geheugenquote:
Haha, nee, zo makkelijk is het niet. Je moet een x aantal maanden voor de release van de nieuwe FUT al ultimate team gespeeld hebben.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:12 schreef realbase het volgende:
hey vraagje, je krijgt packs als je FUT14 hebt gespeelt.. nu heb ik Fifa14 wel, nooit FUT gespeelt.. als ik die nu in mn ps3 doen - FUT start en een teampje maak.. quit - fifa 15 erin ,.. krijg ik dan alsnog die packs ?
Ik ben een combinatie van Bob uit Westervoort, het kassameisje van de C1000, Karel, je stiefvader en de Cambuurman.quote:
Sind 13 post ik niet meer constant hier, maar toen waren de topics ook leuker en rap..quote:Op maandag 6 juli 2015 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch niks mis met mijn geheugen
[..]
Haha, nee, zo makkelijk is het niet. Je moet een x aantal maanden voor de release van de nieuwe FUT al ultimate team gespeeld hebben.
Nice. Klinkt als een productieve maandag. Lekker bezig.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:42 schreef Maver24 het volgende:
Ben een beetje tots silvers aan het snipen. Heb Perotti en Dybala en een random IF Mark Gonzalez al weten te pakken. Perotti was niet goedkoop met 350k. Dybala 510k. Wat een bedragen.
Niet aldoor dezelfde opmerkingen graag, beetje variatiequote:Op maandag 6 juli 2015 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice. Klinkt als een productieve maandag. Lekker bezig.
Ja toch 24u per dag snippen, all day everydayquote:Op maandag 6 juli 2015 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice. Klinkt als een productieve maandag. Lekker bezig.
is it you snipertjequote:Op maandag 6 juli 2015 15:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja toch 24u per dag snippen, all day everyday
Die is inmiddels overleden tevens net een snipperdag opgenomenquote:Op maandag 6 juli 2015 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is it you snipertjehoe gaat het met bambi dan
zonde het was een lekker wijfquote:Op maandag 6 juli 2015 15:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Die is inmiddels overleden tevens net een snipperdag opgenomen
wat kom je hier nu weer jankenquote:
Nergens voor nodig dit. Ik lach alleen maar omdat ik het grappig vind, ik lach je niet uit.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat kom je hier nu weer jankenhypocriet mannetje ben je af en toe toch ook he.
eeuwig jong blijven is een gave, en een droom van velen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:17 schreef DuTank het volgende:
FCSuarez, Sjon de kozijnenzetter van in de 30. Als je zou zeggen dat hij 14 is zou ik dat eerder geloven, wat een kleuter zeg
Rossi op CM lijkt me niet zo'n goed idee... Nainggolan, De Rossi, Guarin, Marchisio, Pjanic, Hernanes. De keuze is reuze. Zou ook eerder Cerci op CAM zetten. Insigne is gewoon een bijzonder middelmatige speler die alleen een beetje pace heeft. Barzagli op CB en Evra op op LB.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:03 schreef realbase het volgende:
ben ff 2e teampje aan het maken ( goedkoop Serie A team )
nog suggesties voor de lege plekjes ? max een paar k per positive.
[ afbeelding ]
Zolang je Konko opstelt komt alles wel goed.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:35 schreef realbase het volgende:
thx, heb voor serie A gekozen omdat ik nog wat spelers had
heb Tevez/Doumbia/buffon gekocht
Sowieso Handanovic op goalquote:Op maandag 6 juli 2015 17:35 schreef realbase het volgende:
thx, heb voor serie A gekozen omdat ik nog wat spelers had
heb Tevez/Doumbia/buffon gekocht
Juan Jesusquote:Op maandag 6 juli 2015 17:03 schreef realbase het volgende:
ben ff 2e teampje aan het maken ( goedkoop Serie A team )
nog suggesties voor de lege plekjes ? max een paar k per positive.
[ afbeelding ]
Ik heb hem hoorquote:Op maandag 6 juli 2015 18:38 schreef Maver24 het volgende:
Tots Vangioni is te moeilijk gewoon. Nergens te bekennen op de markt al dagen niet
Ik heb hem ook maar ik gebruik hem in het beste silver team ooitquote:Op maandag 6 juli 2015 20:39 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik heb hem hoorLekker wachten tot zijn range omhoog gaat.
Kluif in de spitta ipv die nichtquote:Op maandag 6 juli 2015 21:44 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand nog tips/verbeteringen? Wil sowieso nog TOTS Wijnaldum en IF Van Rhijn
[ afbeelding ]
Had ik tot voor kort wel genoeg geld voor alleen alle prijzen gingen omhoog terwijl ik alleen maar moneyz in de bank had.quote:
Kluif was vorige FIFA echt beestachtig goed. Sowieso die wingers in de spitsquote:Op maandag 6 juli 2015 21:48 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Had ik tot voor kort wel genoeg geld voor alleen alle prijzen gingen omhoog terwijl ik alleen maar moneyz in de bank had.
Reus in de spitsquote:Op maandag 6 juli 2015 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kluif was vorige FIFA echt beestachtig goed. Sowieso die wingers in de spits
Icardi TOTS loopt bij mij degelijk 1 op 1 voor de rest scoor ik veel met mijn wingers.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:50 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Reus in de spitsRobben in de spits
![]()
Prima speler, maar op de een of andere loopt het met hem nog niet optimaal.quote:
Vooral zijn schot,damnnnn son.quote:
Zeker allemaal offline !1!11!!!1!1!!quote:
Haha ja ik kan het tegendeel toch niet bewijzen. Was allemaal vorige week nog tijdens de TOTS Cup op het einde divisie 1 of 2. De laatste keer dat ik een offline wedstrijd heb gespeeld kan ik me niet herinneren.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zeker allemaal offline !1!11!!!1!1!!
haphapmetjekrokobilquote:Op maandag 6 juli 2015 22:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja ik kan het tegendeel toch niet bewijzen. Was allemaal vorige week nog tijdens de TOTS Cup op het einde divisie 1 of 2. De laatste keer dat ik een offline wedstrijd heb gespeeld kan ik me niet herinneren.
Gelukkig 18 spelers van die landen.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:39 schreef Toefjes het volgende:
Chilenen en Argentijnen in de uitverkoop ivm een copa toernooi. "exact number of players from Argentina + Chile 18 in the squad's starting 11 and subs" 7K en een rare players pack, ook offline, niveau professioneel.
Dat wordt in dit topic inmiddels al zo'n 4 jaar geopperd.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:43 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Gelukkig 18 spelers van die landen.
Geen 1e minuut wissels, zo moeten ze alle toernooien aanpakken.
Het zou trouwens veel leuker zijn als EA eens wat originelere cups zou organiseren, dat je echt moet puzzelen
0 chem is nog best moeilijk te krijgen zelfsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
De 0 chem cup vorig jaar was nog het meest originele maar die speelde bijna niemand.
Je moest 11 verschillende competities en landen hebben ofzo.. ik weet het niet meer. Maar in ieder geval had je daardoor heel weinig chem.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
0 chem is nog best moeilijk te krijgen zelfsEen veld vol keepers uit verschillende competities en landen ofzo?
ik zou dit maken of zoquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
0 chem is nog best moeilijk te krijgen zelfsEen veld vol keepers uit verschillende competities en landen ofzo?
Prima stats overalquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik zou dit maken of zo
[ afbeelding ]
je kunt ze beter allemaal maar verkopen en de cup niet spelen wat een aids zegquote:Op maandag 6 juli 2015 22:39 schreef Toefjes het volgende:
Chilenen en Argentijnen in de uitverkoop ivm een copa toernooi. "exact number of players from Argentina + Chile 18 in the squad's starting 11 and subs" 7K en een rare players pack, ook offline, niveau professioneel.
SIF Danilo in de spits ipv Alves, die heeft alles 80+.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik zou dit maken of zo
[ afbeelding ]
TBakkertquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat wordt in dit topic inmiddels al zo'n 4 jaar geopperd.
Niet weer he, kom gewoon lullen over FUT. Niet iedere keer weer opnieuw beginnen hoe het hier "vroeger" was en hoe snel het wel niet ging. En dat er nu wel weer wat vaart in zit etc etc etc. Wat een onzin om dat steeds weer op te rakelen, snap de toegevoegde waarde er niet zo goed van.quote:
waarom zeg je dit alleen bij nieuwe mensen die hier komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Niet weer he, kom gewoon lullen over FUT. Niet iedere keer weer opnieuw beginnen hoe het hier "vroeger" was en hoe snel het wel niet ging. En dat er nu wel weer wat vaart in zit etc etc etc. Wat een onzin om dat steeds weer op te rakelen, snap de toegevoegde waarde er niet zo goed van.
Tijd geleden dat ik je naam gezien heb hierquote:
Natuurlijk geen absolute topper of heel bijzonder.quote:
ik kijk niet echt naar overall scores.. ben in mn eerste team ook heel blij met Deulofeuquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:49 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Natuurlijk geen absolute topper of heel bijzonder.
Maar ik vind het een meer dan prima speler.
Dit geldt wat mij betreft voor iedereen, dacht dat hij hier ook vaker kwam. Maarja, dat hou ik echt niet bij ofzo. We komen hier om slap te lullen over het spel en wat bijzaken, maar om nou iedere keer op te rakelen hoe hard of langzaam het topic ging lijkt mij totaal onnodig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom zeg je dit alleen bij nieuwe mensen die hier komen.
Beste non-rare verdedigerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:49 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Natuurlijk geen absolute topper of heel bijzonder.
Maar ik vind het een meer dan prima speler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben te lui om het commentaar nog te veranderen, heb muziek aan om het gezanik van Youri net te horen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Had nog niet met mijn nieuwe team gespeeld dus dacht, ik doe even snel een potje.
Ging eigenlijk best lekker. Cavani is altijd een monster en TOTS Payet doet het goed erachter. Creëerde 3 tot 4 keer zoveel kansen maar de voorsprong bleef maar 2-1. Fifa zou fifa niet zijn zonder aids in de 90e minuut. En zo geschiedde.
Zit een partij op B te rammen maar het mag allemaal niet baten. Waarom druk ik op B. Toen ik dat twee weken geleden niet deed tikte de keeper hem er persoonlijk voor me in.Kwam dit op het EA forum tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben te lui om het commentaar nog te veranderen, heb muziek aan om het gezanik van Youri net te horen.
http://fifaforums.easport(...)-i-played-fut#latest
Lol die Neuer, goal ook nogquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kwam dit op het EA forum tegen
lol, de vraag is ook hoe de hell doe je dat.. normaal is je keeper ernstig afgeschermd.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kwam dit op het EA forum tegen
Denk dat ze daarom de penalty met de keeper nemen. Die gaat wat verder om de bal weg te trappen en dan maakt het niet uit in welk 16 meter gebied hij staat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef realbase het volgende:
[..]
lol, de vraag is ook hoe de hell doe je dat.. normaal is je keeper ernstig afgeschermd.
Dit wil ik ook proberenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Denk dat ze daarom de penalty met de keeper nemen. Die gaat wat verder om de bal weg te trappen en dan maakt het niet uit in welk 16 meter gebied hij staat.
Ziet er wel grappig uit maar dit is gewoon een ingestudeerd dingetje, wie laat zijn keeper nou zo stil staan. Counteren!!
TOTS Martinez is 40-60k op PS4 als ik het goed heb. Kan je wel een goedkoop team omheen bouwen. Heb wel weer voor een 433 variant gekozen, dat moet met een spits als Martinez ook eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:10 schreef DuTank het volgende:
Iemand nog ideeën voor een leuke hybrid en formatie? Ik heb nu een 433(4), 4321 en 4312 team. Andere formatie het liefste. En ik heb maar 75k te besteden
.
Hmm deze spreekt me niet zo aan..quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
TOTS Martinez is 40-60k op PS4 als ik het goed heb. Kan je wel een goedkoop team omheen bouwen. Heb wel weer voor een 433 variant gekozen, dat moet met een spits als Martinez ook eigenlijk wel.
[ afbeelding ]
Misschien is het net even iets te duur maar dan moet je maar even door sparen.
Mijn teams zijn niet sickquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:10 schreef AldoTheApache het volgende:
iedereen speelt met sicke teams en ik speel met zilver/brons FC Basel
Konko !!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
TOTS Martinez is 40-60k op PS4 als ik het goed heb. Kan je wel een goedkoop team omheen bouwen. Heb wel weer voor een 433 variant gekozen, dat moet met een spits als Martinez ook eigenlijk wel.
[ afbeelding ]
Misschien is het net even iets te duur maar dan moet je maar even door sparen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:43 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Kan iemand dit even afmaken
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
[ afbeelding ]Ik wilde echt gaan puzzelen voor je, tot ik de guitige reacties van anderen zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Met 100chem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er solide uit. Alleen had ik tots de jong vervangen voor een st tots wijn en daarachter tots ziyech.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:39 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog op- of aanmerkingen voor dit team?
Dat is met die spelers niet mogelijkquote:
Geen geld voorquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ziet er solide uit. Alleen had ik tots de jong vervangen voor een st tots wijn en daarachter tots ziyech.
Ziet er goed uit maar kan dat De Jong teveel alleen in de aanval is in die formatie en dat wil je echt niet want hij is pauper slecht. Kan je beter 433 variant gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:39 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog op- of aanmerkingen voor dit team?
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde echt gaan puzzelen voor je, tot ik de guitige reacties van anderen zag
En dan met zijn tweeën maar klagen over dat er op een ander forum over jullie gepost wordtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:45 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Dat is met die spelers niet mogelijk![]()
Ok. Elke post over fok, of fokkers 1 euro voor ons, elke post over jullie 1 euro voor jullie. Doen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
En dan met zijn tweeën maar klagen over dat er op een ander forum over jullie gepost wordt
Jullie? Fok, fokkers? Het is gewoon hypocriet als je paar dagen terug zegt dat je het niet leuk vind dat er dingen over jouw gepost worden en dat je een paar dagen later hier hetzelfde gaat doen. En dat hele opdelen in ''kampen'' vind ik ook maar niks maar blijkbaar vind je dat nodig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ok. Elke post over fok, of fokkers 1 euro voor ons, elke post over jullie 1 euro voor jullie. Doen?
ZT postte een team. Dus? Géén beledigende teksten persoonlijk naar mensen toe. En daar gaat het natuurlijk om. En dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jullie? Fok, fokkers? Het is gewoon hypocriet als je paar dagen terug zegt dat je het niet leuk vind dat er dingen over jouw gepost worden en dat je een paar dagen later hier hetzelfde gaat doen. En dat hele opdelen in ''kampen'' vind ik ook maar niks maar blijkbaar vind je dat nodig.
Ach, Toefjes, als je gaat scheiden wil je toch ook dat je ex vrouw gewoon vies dik wordt zodat je jezelf kan high fiven dat je nu iets leukers hebt gevonden. Denk dat dit een beetje hetzelfde is voor sommige mensen. Die zien liever dat het topic nu voor geen meter meer loopt omdat we met z'n allen toch zo onmisbaar warenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ZT postte een team. Dus? Géén beledigende teksten persoonlijk naar mensen toe. En daar gaat het natuurlijk om. En dat snap je zelf ook wel.
De momenten dat DuTank en Litmanen over de schreef gingen waren er anders maar bijzonder weinig Fokkers die zich geroepen voelde daar ook wat over te zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ZT postte een team. Dus? Géén beledigende teksten persoonlijk naar mensen toe. En daar gaat het natuurlijk om. En dat snap je zelf ook wel.
wat praat je over mij jongequote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De momenten dat DuTank en Litmanen over de schreef gingen waren er anders maar bijzonder weinig Fokkers die zich geroepen voelde daar ook wat over te zeggen.
Nou dat heb ik nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, Toefjes, als je gaat scheiden wil je toch ook dat je ex vrouw gewoon vies dik wordt zodat je jezelf kan high fiven dat je nu iets leukers hebt gevonden. Denk dat dit een beetje hetzelfde is voor sommige mensen. Die zien liever dat het topic nu voor geen meter meer loopt omdat we met z'n allen toch zo onmisbaar waren
Goede postquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, Toefjes, als je gaat scheiden wil je toch ook dat je ex vrouw gewoon vies dik wordt zodat je jezelf kan high fiven dat je nu iets leukers hebt gevonden. Denk dat dit een beetje hetzelfde is voor sommige mensen. Die zien liever dat het topic nu voor geen meter meer loopt omdat we met z'n allen toch zo onmisbaar waren
+1quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou dat heb ik niet
Vind het gewoon raar dat er zon ons tegen hun sfeer is ontstaan.
En dat mensen van hier gaan klagen over gedrag daar en dan hetzelfde doen
www.wijzijnvoetbal.nl zijn er een heel deel heen gegaan nadat er een banwave kwam.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:20 schreef realbase het volgende:
welk forum hebben we het over ? of is dat "the forum that shall not be names"
Even je voorbeeldige postgedrag aan de kaak stellen.quote:
Jep, ben benieuwd wie er morgen in staan. Nog weinig echte predictions, maar er gaan dus wel weer wat packs geopend worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:24 schreef Toefjes het volgende:
Maar weer terug naar interessantere, en belangrijkere zaken: TOTT confirmed lees ik op het EA forum?
te lui om er zelfs op te klikken.. snap de ophef niet zo - ik wordt prima geholpen hier als FUT noobquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
www.wijzijnvoetbal.nl zijn er een heel deel heen gegaan nadat er een banwave kwam.
Zal gewoon het officiele TOTT zijn met wat extra wissels lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jep, ben benieuwd wie er morgen in staan. Nog weinig echte predictions, maar er gaan dus wel weer wat packs geopend worden.
Dat zijn bemoedigende berichtenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:28 schreef realbase het volgende:
[..]
te lui om er zelfs op te klikken.. snap de ophef niet zo - ik wordt prima geholpen hier als FUT noob
Er zit daar ook nog wel wat kennis, al gaat het nu niet zo heel veel meer over FUT, mocht je nog eens mensen zoeken om een potje tegen te spelen kan je altijd een kijkje nemen. Voor puur FUT info zit je hier op het moment beter.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:28 schreef realbase het volgende:
[..]
te lui om er zelfs op te klikken.. snap de ophef niet zo - ik wordt prima geholpen hier als FUT noob
Ze hebben een dergelijke tweet geretweetquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:24 schreef Toefjes het volgende:
Maar weer terug naar interessantere, en belangrijkere zaken: TOTT confirmed lees ik op het EA forum?
zegt de manquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Even je voorbeeldige postgedrag aan de kaak stellen.
Dat was voorheen wel anders geweestquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:28 schreef realbase het volgende:
[..]
Waar gaat het mis met mijn postgedrag, allemaal netjes on-topic.quote:
Wat denk je, zou er een verband kunnen zijn tussen dit topic dat nu meer ontopic is en die mensen die nu naar een ander forum zijn verhuisd?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er zit daar ook nog wel wat kennis, al gaat het nu niet zo heel veel meer over FUT, mocht je nog eens mensen zoeken om een potje tegen te spelen kan je altijd een kijkje nemen. Voor puur FUT info zit je hier op het moment beter.
Zeg toch ook nergens dat dat niet zo is, maar dit is toch ook altijd een SC geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:47 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat denk je, zou er een verband kunnen zijn tussen dit topic dat nu meer ontopic is en die mensen die nu naar een ander forum zijn verhuisd?
Het is wel een goed teken dat mensen als jij en Doublepain hier weer zo nu en dan terug te vinden zijn weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:47 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat denk je, zou er een verband kunnen zijn tussen dit topic dat nu meer ontopic is en die mensen die nu naar een ander forum zijn verhuisd?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Misschien zit de helft van het personeel wel aan de diverse amerikaanse costa's. Je zou het bijna denken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:05 schreef Apekoek het volgende:
Gaat EA die price ranges nog eens aanpassen of vinden ze het wel zo genoeg geweest dit jaar?
Hmm, ik denk dat ik wacht op een legend kaard van de Koefquote:
Was actief tijdens het GJE tijdperk maar newbies werden toen totaal niet geaccepteerd dus sinds toen kom ik alleen maar af en toe langs. Speel het spel nog wel regelmatigquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel een goed teken dat mensen als jij en Doublepain hier weer zo nu en dan terug te vinden zijn weer.
Haha, ja, ook die stoereboii. Maar die deed ook heel erg zijn best niet geaccepteerd te wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Was actief tijdens het GJE tijdperk maar newbies werden toen totaal niet geaccepteerd dus sinds toen kom ik alleen maar af en toe langs. Speel het spel nog wel regelmatig
dat kan nog langer duren dan een gold versie van serero.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:06 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik wacht op een legend kaard van de Koef![]()
Ja jezus zegquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, ook die stoereboii. Maar die deed ook heel erg zijn best niet geaccepteerd te worden
http://forum.fok.nl/topic/1877491quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat kan nog langer duren dan een gold versie van serero.
Wie moet Taiwo trouwens voorstellen, wij kwamen er niet uit.
Haha net als die ene gast, bittere ernst of zoietsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, ook die stoereboii. Maar die deed ook heel erg zijn best niet geaccepteerd te worden
iets met een klok en een klepel, weet niet wie er toen met dat geweldige idee kwam, hij zit iig niet op WZVquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:13 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1877491
De mensen die er in trapten wel. Ik denk dat dat de grap is.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iets met een klok en een klepel, weet niet wie er toen met dat geweldige idee kwam, hij zit iig niet op WZV
Laat ik nu net wel weten waar de spreekwoordelijke klepel hangtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iets met een klok en een klepel, weet niet wie er toen met dat geweldige idee kwam, hij zit iig niet op WZV
gister 500K verdiend met Bravomooie speler
![]()
nou brand los.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:18 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Laat ik nu net wel weten waar de spreekwoordelijke klepel hangt
Neuj, daar heb ik niet zoveel zin in. Wilde gewoon dat team even makenquote:
Ninjaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:37 schreef Maver24 het volgende:
Goedenavond heren. Morgen dus tott. Vidal wil ik graag hebben. Heb vandaag geen potjes gespeeld. Tour de France gekeken. Ben helemaal waus van wielrennen. Hoop dat Nibali gaat vlammen, das mijn favoriet. Vanavond nog even gekeken voor extinct silvers. 2 gekocht, Lb beausejour chileen en die Koreaan CB van deze week met 95 strength ingame en snel. Wil Hero Araujo en IF García uit de MLS hebben. Tots Vangioni ook nog niet binnen
Nou, zijn we weer bijgekletstquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:37 schreef Maver24 het volgende:
Goedenavond heren. Morgen dus tott. Vidal wil ik graag hebben. Heb vandaag geen potjes gespeeld. Tour de France gekeken. Ben helemaal waus van wielrennen. Hoop dat Nibali gaat vlammen, das mijn favoriet. Vanavond nog even gekeken voor extinct silvers. 2 gekocht, Lb beausejour chileen en die Koreaan CB van deze week met 95 strength ingame en snel. Wil Hero Araujo en IF García uit de MLS hebben. Tots Vangioni ook nog niet binnen
Zag je Nibali over die keien knallen vandaag. Geweldige beelden. Zowiezo kasseien ritten zijn geweldig. Morgen zal het wel een sprinters etappe worden. Beetje saai. Beetje elementen in het parcours vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, zijn we weer bijgekletst
Vidal wilde ik eerst graag hebben, maar nu ik TOTS Messi heb niet echt meer behoefte aan. Morgen maar even kijken naar het team, maar ook naar de verrassingen op de bank.
Moest vanmiddag/vanavond werken, dus kon geen tv kijken. Maar heb sowieso het geduld niet om een paar uur naar fietsende mannen te kijken. Vond het wel leuk dat ze langs Rotterdam reden, en met de bergritten ga ik het misschien iets gerichter bekijken. De kwart/halve finales op Wimbledon is meer mijn dingquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zag je Nibali over die keien knallen vandaag. Geweldige beelden. Zowiezo kasseien ritten zijn geweldig. Morgen zal het wel een sprinters etappe worden. Beetje saai. Beetje elementen in het parcours vind ik wel leuk.
Tennis heb ik niet zoveel mee. Wielrennen is echt mijn ding.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moest vanmiddag/vanavond werken, dus kon geen tv kijken. Maar heb sowieso het geduld niet om een paar uur naar fietsende mannen te kijken. Vond het wel leuk dat ze langs Rotterdam reden, en met de bergritten ga ik het misschien iets gerichter bekijken. De kwart/halve finales op Wimbledon is meer mijn ding
Vond het wel erg jammer dat het peleton niet echt brak op het einde.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zag je Nibali over die keien knallen vandaag. Geweldige beelden. Zowiezo kasseien ritten zijn geweldig. Morgen zal het wel een sprinters etappe worden. Beetje saai. Beetje elementen in het parcours vind ik wel leuk.
[ afbeelding ]
Kijk deze foto dan. Wat een beesten
Jammer dat Boom en Vanmarcke pech hadden en geen rol van betekenis konden spelen. Die had ik nog wel willen zien op het einde. Was een leuke etappe al vielen de keistroken een beetje tegen, mooie beelden maar weinig spektakel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:32 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Vond het wel erg jammer dat het peleton niet echt brak op het einde.
Maar Martin redde het met een fantastische finale
Goed dat ze dus even laten zien hoe belachelijk het is dat Barcelona dat zo makkelijk nog kan doenquote:Op woensdag 8 juli 2015 01:52 schreef Maver24 het volgende:
Aleix Vidal barca kaartje ook als RM. Tof dat EA gewoon een barca transfer kaartje uitbrengt terwijl barca die straf heeft geen aankopen te mogen doen
10 Miljoen. Om dat bedrag te pinnen moet een gemiddelde Griek 166.666 dagen de max van 60 euro pinnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goed dat ze dus even laten zien hoe belachelijk het is dat Barcelona dat zo makkelijk nog kan doen
Wat een lelijke hdr fotoquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij vlakke etappes schakel ik ook altijd pas op 15km voor de finish even inquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, echt heel vreemd dat ze een straf hebben tot 1 januari 2016, maar toch al spelers kunnen kopen. Dat was toch het hele idee? Dat ze tot die tijd nog niks vast kunnen leggen? De regel had moeten zijn dat ze pas vanaf 1 januari 2016 nieuwe spelers mogen halen. Nu is het eigenlijk zo dat ze wel nieuwe spelers mogen kopen, maar pas vanaf 1 januari 2016 speelgerechtigd zijnquote:Op woensdag 8 juli 2015 07:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goed dat ze dus even laten zien hoe belachelijk het is dat Barcelona dat zo makkelijk nog kan doen
Zulke zieke voorhoedes, chapeauquote:Op woensdag 8 juli 2015 09:56 schreef Toefjes het volgende:
Hazard en Pique verkocht, om TOTS Aguero te kunnen halen. Drie teams, drie voorhoedes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die was er vorig jaar al in de beta.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat kan nog langer duren dan een gold versie van serero.
Vidal, Mascherano en Medel voor mij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:09 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijk in de TOTT vanavond.
Medel is wel goed, maar ook erg klein voor een verdediger. Zou hem daarom ook niet gebruiken. Vidal kan nog wel interessant worden, maar heb nu nog maar 10k aan coins. En om nou een shitload aan spelers te verkopen lijkt mij ook niet fantastisch.quote:
Als je ze op de bank en reserves hebt staan wel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:45 schreef realbase het volgende:
hey vraagje.. ik heb mn 2e team af - even mee gespeelt ( offline divisie ) maar zou de fitness van mn andere team dan op moeten lopen ?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
10 Miljoen. Om dat bedrag te pinnen moet een gemiddelde Griek 166.666 dagen de max van 60 euro pinnen.
Ja, 2 teams steeds omwisselen dan blijven ze beide fit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:45 schreef realbase het volgende:
hey vraagje.. ik heb mn 2e team af - even mee gespeelt ( offline divisie ) maar zou de fitness van mn andere team dan op moeten lopen ?
Antwoord is al een paar keer gegeven. Ook belangrijk, niet quitten. Als je dat doet gaat de fitness van de bankzitters niet omhoog.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:45 schreef realbase het volgende:
Doodzonde inderdaad, denk dat iedereen verlies heeft geleden, maar dit is het maximale verlies dat je kan bedenkenquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben zo'n idioot die al mijn speler niet verkocht toen in januari, hopende op 4 voudig nu
Heb nu even gekeken, SIF Benzema gekocht voor 1.8 mil, nu niet eens 140K waard..
en zo kan ik wel doorgaan met al mijn spelers, SIF Rakitic was toen 365K? Nu al 3 voudig naar beneden, zelfde met Isco..
Kut zooiKon nu eindelijk Ronaldo kopen als ik mijn money hield
Yep, was het helemaal zat prijzen waar zo out of range van sommige spelers, dacht ik behoud de zekerheidjes, zoals Benzema die dalen nooitquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Doodzonde inderdaad, denk dat iedereen verlies heeft geleden, maar dit is het maximale verlies dat je kan bedenken
Je hebt een half jaar IFs bewaard en nauwelijks FUT meer gespeeld? Kan het dan wel voorstellen dat dit gebeurd.
Ik twijfelde op de middag voor de priceranges zijn intrede maakte om Iniesta TOTY te verkopen die op dat moment op een 10 miljoen stond. Die avond was hij nog maar 3,5 en extinct.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Doodzonde inderdaad, denk dat iedereen verlies heeft geleden, maar dit is het maximale verlies dat je kan bedenken
Je hebt een half jaar IFs bewaard en nauwelijks FUT meer gespeeld? Kan het dan wel voorstellen dat dit gebeurd.
Sow, dat deed wel pijn denk ik?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:07 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ik twijfelde op de middag voor de priceranges zijn intrede maakte om Iniesta TOTY te verkopen die op dat moment op een 10 miljoen stond. Die avond was hij nog maar 3,5 en extinct.
Niet dat ik die eerlijk had verdiend, maar ik ben toen wel een tijdje gestopt met FIFA.quote:
Geen Alexis?quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:09 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijk in de TOTT vanavond.
maar ze hoeven dus niet op de bank te zitten / reserves ? ik speel gewoon met 2 complete andere teams.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:56 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ja, 2 teams steeds omwisselen dan blijven ze beide fit.
Goedkoper dan die Fitness kaartjes. Als je tweede team slecht is kun je er single matches mee spelen om je seizoen niet te verpesten
Jawel, ze moeten wel op de bank/reservers zitten bij het andere team.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:19 schreef realbase het volgende:
[..]
maar ze hoeven dus niet op de bank te zitten / reserves ? ik speel gewoon met 2 complete andere teams.
Ik heb de Copa niet geheel gevolgd, maar ik hoorde El Sierd zeggen tijdens de finale dat hij als een natte krant heeft gespeeldquote:
Hij was niet slechter dan Messi maar goed die zit er toch altijd in.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:20 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ik heb de Copa niet geheel gevolgd, maar ik hoorde El Sierd zeggen tijdens de finale dat hij als een natte krant heeft gespeeld
Klopt, er zijn mensen die nog steeds niet snappen waarom ik de price ranges een goed instrument vind.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:09 schreef Doublepain het volgende:
Aan de andere kant wel terecht van EA, IF Maher ging bijna naar de 200Khij was eerst niet eens te verkopen voor 18K
Sowieso werken die price ranges pas optimaal vanaf de volgende FIFA. Want nu ervaren mensen het verschil in prijs nog als een verlies en verkopen ze dus minder snel. Dat is volgende FIFA niet meer.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, er zijn mensen die nog steeds niet snappen waarom ik de price ranges een goed instrument vind.
NIF Messi, NIF Ronaldo waren al extinct half maart. MOTM Touré was 8 miljoen. TOTY Kroos 8 miljoen. Elke exclusieve speler was eind april verdwenen geweest als EA niks had gedaan. Ze moeten wel de prijzen vaker aanpassen, dat is wel een puntje van kritiek.
Price ranges zijn natuurlijk wel een goed voor de markt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, er zijn mensen die nog steeds niet snappen waarom ik de price ranges een goed instrument vind.
NIF Messi, NIF Ronaldo waren al extinct half maart. MOTM Touré was 8 miljoen. TOTY Kroos 8 miljoen. Elke exclusieve speler was eind april verdwenen geweest als EA niks had gedaan. Ze moeten wel de prijzen vaker aanpassen, dat is wel een puntje van kritiek.
Dat was inderdaad niet heel handig, maar als ze het opeens hadden aangekondigd voor de volgende game, dan hadden een hoop mensen misschien het spel helemaal niet gekocht...quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:52 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Price ranges zijn natuurlijk wel een goed voor de markt.
Alleen de manier waarop. Sommige spelers hadden een hoge waarde door de vrije markt.
Dat kan EA niet in twee minuten omkegelen door alle ranges resoluut in te voeren.
De hoge waarde was vooral door de coinsellers natuurlijk. Ik waande me, net als velen, in het idee dat ik een vreselijk goede trader was. Maar dat was natuurlijk niet helemaal waar, ik maakte veel winst omdat door de coinsellers er sprake was van een structurele inflatie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:52 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Price ranges zijn natuurlijk wel een goed voor de markt.
Alleen de manier waarop. Sommige spelers hadden een hoge waarde door de vrije markt.
Dat kan EA niet in twee minuten omkegelen door alle ranges resoluut in te voeren.
Alle verhoudingen werden plots scheefgetrokken door de ranges die gewoon natte vingerwerk waren.
Hoe kun je nog traden met dit spel? Zonder de WebApp vind ik dat echt niet te doen namelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De hoge waarde was vooral door de coinsellers natuurlijk. Ik waande me, net als velen, in het idee dat ik een vreselijk goede trader was. Maar dat was natuurlijk niet helemaal waar, ik maakte veel winst omdat door de coinsellers er sprake was van een structurele inflatie.
En nog een voordeel, mensen als Realbase, die nu met FUT beginnen, kunnen sneller leuke spelers kopen. Hij heeft nu Suarez kunnen kopen bijvoorbeeld, na wat fanatiek traden. Dat was voor de price ranges onmogelijk geweest. Hij kostte toen 1.1 miljoen
De tijd dat je 100-200k op een dure speler pakt is voorbij. Je moet denk ik genoegen nemen met een paar K winst per speler.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe kun je nog traden met dit spel? Zonder de WebApp vind ik dat echt niet te doen namelijk.
Ik stuur je wel een DMquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe kun je nog traden met dit spel? Zonder de WebApp vind ik dat echt niet te doen namelijk.
En dan onder elk facebookbericht die droeftoeters met hun "#ripfut".quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Er moest ook wel een keer wat gebeuren. Coinsellers groeiden uit tot zeer winstgevende bedrijven en belemmerde de spelervaring van de normale speler. Goede spelers waren alleen weggelegd voor mensen die veel tijd staken in het handelen of die toegaven en coins kochten.
Denk dat EA een belangrijke stap heeft gezet om dit spel weer leuker te maken.
SMLENO'en. Tijdens het TOTS heb ik in een week tijd veel winst gepakt op IF's/TOTS/TOTY/MotM maar dat lukt niet meer nu bijna iedereen niet te vinden is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar als je er nu 1 vindt voor iets minder dan de aangegeven pricerange, dan heb je wel meteen winst te pakken, want je raakt hem sowieso kwijt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
SMLENO'en. Tijdens het TOTS heb ik in een week tijd veel winst gepakt op IF's/TOTS/TOTY/MotM maar dat lukt niet meer nu bijna iedereen niet te vinden is.
Ligt er aan, heb nu Aguero TOTS gekocht voor 2.18 miljoen. Als hij niet bevalt, en je verkoopt hem weer, dan heb je toch een aardig verlies te pakken. Je zult dus veel meer je beslissingen om iemand wel of niet te kopen moeten overwegen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar als je er nu 1 vindt voor iets minder dan de aangegeven pricerange, dan heb je wel meteen winst te pakken, want je raakt hem sowieso kwijt.
Ik had een hero Laca voor 201k (de minimumprijs) en die verkocht voor 267k. Als ik naar de 59e minuut ga en ik doe min. 50k ben ik er binnen 10 pagina'squote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar als je er nu 1 vindt voor iets minder dan de aangegeven pricerange, dan heb je wel meteen winst te pakken, want je raakt hem sowieso kwijt.
Ja, bij dure spelers is de tax echt heel vervelend...quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er aan, heb nu Aguero TOTS gekocht voor 2.18 miljoen. Als hij niet bevalt, en je verkoopt hem weer, dan heb je toch een aardig verlies te pakken. Je zult dus veel meer je beslissingen om iemand wel of niet te kopen moeten overwegen.
Ze moeten gewoon geen TOTY, TOTW uitbrengen maar de speler zelf up of downgraden, maakt de markt ook spannender.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit inderdaad, en alle kaartjes van spelers mee upgraden of downgraden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon geen TOTY, TOTW uitbrengen maar de speler zelf up of downgraden, maakt de markt ook spannender.
Zoals ze het nu doen vind ik het het leukste. Daardoor krijg je unieke kaartjes op de markt die niet iedereen heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:35 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Dit inderdaad, en alle kaartjes van spelers mee upgraden of downgraden.
Bij een tranfer, alle kaartjes mee veranderen.
Dan is het ook veel leukers spelers op te pikken als hem goed ziet spelen aangezien hij dan misschien beter wordt en dus duurder.
Nouja EA zal dan altijd wel packs verkopen, want er zitten dan altijd her en der duurdere upgegrade spelers in.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:38 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Zal alleen nooit gebeuren, want die speciale kaartjes zijn EA zijn goudmijn en een grote melkkoe
Jep dat maakt het uiteindelijk wel leuker.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoals ze het nu doen vind ik het het leukste. Daardoor krijg je unieke kaartjes op de markt die niet iedereen heeft.
7 ronaldo's gaat me tever, je kan wel een if maken maar hou het bij die IF en upgrade die dan, dat kan welquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoals ze het nu doen vind ik het het leukste. Daardoor krijg je unieke kaartjes op de markt die niet iedereen heeft.
Dat deden ze vorig jaar met dat WC gedeelte, was leuk voor even, maar verveelde al vrij snel. Vind het altijd wel leuk zo'n TOTS periode, met upgrades die erg vet zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon geen TOTY, TOTW uitbrengen maar de speler zelf up of downgraden, maakt de markt ook spannender.
Gewoon PES kopen dan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7 ronaldo's gaat me tever, je kan wel een if maken maar hou het bij die IF en upgrade die dan, dat kan wel
Heb ik alquote:
Idee was toen goed in FIFA 10/11, maar ze draven nu een beetje door ermee, zijn echt teveel IF kaarten, hele speciale gevoel is er afquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat deden ze vorig jaar met dat WC gedeelte, was leuk voor even, maar verveelde al vrij snel. Vind het altijd wel leuk zo'n TOTS periode, met upgrades die erg vet zijn.
Ik ben het met je eens dat al die recordbreakers en hero-cards een beetje overdreven zijn. Wat mij betreft houden ze het bij de IFs, TOTS en TOTY. Eventueel een recordbreaker als het echt een speciaal record is, zoals Klose toen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ik al
[..]
Idee was toen goed in FIFA 10/11, maar ze draven nu een beetje door ermee, zijn echt teveel IF kaarten, hele speciale gevoel is er af
Zoals die van Klose ja, dat zijn leuke rare cards om te hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat al die recordbreakers en hero-cards een beetje overdreven zijn. Wat mij betreft houden ze het bij de IFs, TOTS en TOTY. Eventueel een recordbreaker als het echt een speciaal record is, zoals Klose toen bijvoorbeeld.
Nog zo ietsquote:
Brons, zilver, goud.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nog zo iets. Hoeveel kleuren kaartjes zijn er nu onderhand wel niet?
- zwart
- TOTY blauw
- TOTS blauw
- rood/blauw
- roze
- paars
- groen
- oranje
Witquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nog zo iets. Hoeveel kleuren kaartjes zijn er nu onderhand wel niet?
- zwart
- TOTY blauw
- TOTS blauw
- rood/blauw
- roze
- paars
- groen
- oranje
quote:
Normale seasons heb ik eergisteren nog gespeeld. Ik zit daar in divisie 2, terwijl ik in FUT niet uit divisie 4 komquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]![]()
Ach het zal ze vast extra geld opleveren, ik hou het maar bij normale seasons voorlopig want die FUT gameplay ligt me totaal niet dit jaar.
Tuurlijk zelfs nu zijn er nog mongooltjes die lopen te kwijlen omdat er roze kaartjes komen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]![]()
Ach het zal ze vast extra geld opleveren, ik hou het maar bij normale seasons voorlopig want die FUT gameplay ligt me totaal niet dit jaar.
Vind de gameplay in seasons zoveel relaxter. Verdedigers doen daadwerkelijk iets, goede spelers lopen zowaar de ruimte in en een steekbal komt ook nog eens in de richting van de speler die ik bedoel en het dribbelen/truckjes gaat bij mij zoveel makkelijker en je kunt er veel meer je wil opleggen aan de tegenstander.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Normale seasons heb ik eergisteren nog gespeeld. Ik zit daar in divisie 2, terwijl ik in FUT niet uit divisie 4 kom. Conclusie: ik ben slecht in FUT / de spelers in FUT zijn beter.
Ik kan totaal niet overweg met tegenstanders die high pressure spelen, de laatste tijd wordt het steeds erger lijkt het wel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Normale seasons heb ik eergisteren nog gespeeld. Ik zit daar in divisie 2, terwijl ik in FUT niet uit divisie 4 kom. Conclusie: ik ben slecht in FUT / de spelers in FUT zijn beter.
De mensen die daar reageren representeren niet de FUT community. Alleen die huilebalken voelen zich genoodzaakt om hun gemekker daar te delen. Iedereen met een beetje verstand wist dat het zo niet langer door kon met FUT, het is nooit de bedoeling geweest om coins via externe bedrijven te kopen. De coinsellers werden zo bekend en groot dat het onhoudbaar was. Het hele spel had er onder te leiden. Leuk voor mensen dat ze 10 miljoen coins konden halen voor een paar euro maar dit verpeste het spel voor andere mensen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan onder elk facebookbericht die droeftoeters met hun "#ripfut".
Nouja, ook weer eens wat anders dan de gebruikelijke "Mertesacker is faster than your servers"
Iedereen met een beetje verstand, daar gaat het meestal foutquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De mensen die daar reageren representeren niet de FUT community. Alleen die huilebalken voelen zich genoodzaakt om hun gemekker daar te delen. Iedereen met een beetje verstand wist dat het zo niet langer door kon met FUT, het is nooit de bedoeling geweest om coins via externe bedrijven te kopen. De coinsellers werden zo bekend en groot dat het onhoudbaar was. Het hele spel had er onder te leiden. Leuk voor mensen dat ze 10 miljoen coins konden halen voor een paar euro maar dit verpeste het spel voor andere mensen.
Dat is inderdaad het grootste probleem bij de FUT community.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand, daar gaat het meestal fout
Ik ben al gereset dit jaar, kreeg 14k fifa points terug ipv 2kquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:40 schreef over_hedge het volgende:
Als je dit jaar fifa points gekocht hebt moet je nu zorgen dat je een reset krijgt. Dan krijg je namelijk je fifapoints terug. En als je dan slim ben bewaar je deze tot fifa 16.
Nicequote:Op woensdag 8 juli 2015 15:48 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Ik ben al gereset dit jaar, kreeg 14k fifa points terug ipv 2k
Op zich wel een goede tipquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NiceIk zou best een reset willen. En dan de pf lekker houden tot fifa 16
Heb ik echt nog nooit gehad. Ff uitloggen en Fifa opnieuw opstarten misschien?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:56 schreef Papadiouf het volgende:
Kocht net een TOTS Verratti, coins weg, geen speler
Had ik laatst ook met TOTS Payet. Na een tijdje zat hij weer in mijn club. Je kan proberen om een 400c pakje te halen, dan krijg je misschien de melding dat je eerst nog een speler moet toewijzen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:56 schreef Papadiouf het volgende:
Kocht net een TOTS Verratti, coins weg, geen speler
De FUT community dat ben jezelf.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het grootste probleem bij de FUT community.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit gehad. Ff uitloggen en Fifa opnieuw opstarten misschien?
Thanksquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had ik laatst ook met TOTS Payet. Na een tijdje zat hij weer in mijn club. Je kan proberen om een 400c pakje te halen, dan krijg je misschien de melding dat je eerst nog een speler moet toewijzen.
Zat er, om de feestvreugde te vergroten, nog iets leuks in het 400c pakje?quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:20 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
[..]
Thankskocht een 400c pakje en kreeg hem inderdaad.
Hoe fix je zo'n reset?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:40 schreef over_hedge het volgende:
Als je dit jaar fifa points gekocht hebt moet je nu zorgen dat je een reset krijgt. Dan krijg je namelijk je fifapoints terug. En als je dan slim ben bewaar je deze tot fifa 16.
Niet eens gekeken joh, bronze spelers verkopen niet voor 200k BIN op de pcquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zat er, om de feestvreugde te vergroten, nog iets leuks in het 400c pakje?
Kijk eens aan, dat zijn pas avonturen!quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren ging ik een speler kopen en ik kreeg hem niet dus toen ging ik een 400c pack openen.. ik kreeg de items ook niet. Dus ik deed dat heel vaak en daardoor kreeg ik ineens heel veel items (max 50 maar elke keer als ik iets ging discarden kwam er weer 1 voor terug) Zo had ik eigenlijk heel veel 400c packs in 1x geopend.
Coins kopen. Maar als je het te veel doet kan je ook een ban krijgenquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:29 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Hoe fix je zo'n reset?![]()
![]()
Volgensmij begin fifa wel wat aantal gekocht
Dit is inderdaad 1 van de minst interessante posts uit dit topicquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:47 schreef Apekoek het volgende:
Niet heel interessant om te posten, maar waarom ook niet:
[ afbeelding ]
Dit heb je al eens eerder gezegd.. voor sommige is het zelfs de 2e keer dit jaar!quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is inderdaad 1 van de minst interessante posts uit dit topicWel leuk voor de spelers dat ze een zwart kaartje in Fifa hebben, kunnen ze toch maar mooi vertellen op een verjaardag.
Ok dat is een al wat betere postquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit heb je al eens eerder gezegd.. voor sommige is het zelfs de 2e keer dit jaar!En dit is het TOTT: [ afbeelding ]
CDM Mascherano geeft een mooie triple link met Messi. LW di Maria leuk voor mensen die met vleugelspelers spelen. Misschien dat ik nog een IF of TOTT Dani Alves koop.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit heb je al eens eerder gezegd.. voor sommige is het zelfs de 2e keer dit jaar!En dit is het TOTT: [ afbeelding ]
Weer een nieuwe kans om mn 95 Ronaldo deze week in te ruilen voor een 96 messi. Wat is jouw advies? Doen of niet doen, of beter gezegd wie speelt lekkerder. Messi of ronaldo?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
CDM Mascherano geeft een mooie triple link met Messi. LW di Maria leuk voor mensen die met vleugelspelers spelen. Misschien dat ik nog een IF of TOTT Dani Alves koop.
Lee Dong moet ik hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:47 schreef Apekoek het volgende:
Niet heel interessant om te posten, maar waarom ook niet:
[ afbeelding ]
Ik vind Messi een stuk prettiger spelen, de 97 versie doet het uitstekend, de 96 versie zal er niet veel van verschillen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Weer een nieuwe kans om mn 95 Ronaldo deze week in te ruilen voor een 96 messi. Wat is jouw advies? Doen of niet doen, of beter gezegd wie speelt lekkerder. Messi of ronaldo?
Of TOTY Robben + TOTS Müllerquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Weer een nieuwe kans om mn 95 Ronaldo deze week in te ruilen voor een 96 messi. Wat is jouw advies? Doen of niet doen, of beter gezegd wie speelt lekkerder. Messi of ronaldo?
Heb tots robben en tots muller al wel, dus dat behoeft geen updatequote:Op woensdag 8 juli 2015 17:56 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Of TOTY Robben + TOTS Müller
Ronaldo-Muller-Robbenquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb tots robben en tots muller al wel, dus dat behoeft geen update
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |