SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Toefjes op 05-07-2015 17:01:36 ]
Als ze een elektrische fiets hebben gaat het al een stuk gemakkelijker denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:11 schreef realbase het volgende:
Het regent! Ik zou niet willen ruilen met die gasten op de fiets..
Wanneer wordt de eerste gepakt met een electro motor?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze een elektrische fiets hebben gaat het al een stuk gemakkelijker denk ik.
Gaat niet gebeuren, denk dat dat gelijk in het peloton in de gaten looptquote:Op zondag 5 juli 2015 17:14 schreef realbase het volgende:
[..]
Wanneer wordt de eerste gepakt met een electro motor?
Helaas geen fixe wind laatste 30 kmquote:Op zondag 5 juli 2015 16:11 schreef realbase het volgende:
Het regent! Ik zou niet willen ruilen met die gasten op de fiets..
Op zich als je je al in de categorie Bale en Suarez begeeft zijn er ook TOTS en IF spelers binnen bereik hoor, ze zijn niet allemaal 100K +quote:Op zondag 5 juli 2015 18:34 schreef realbase het volgende:
Ik denk nog niet eens aan TOTS of if .. puur goud hier
Wat ik me al een tijdje afvraag. Hoe ben je in godsnaam op de naam ZwevendToetsenboord gekomen?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:26 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Koop bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
zet hem als als ST met 3 chem, en je voelt ingame geen verschil met CR7
Nee met geen 100k lolquote:Op zondag 5 juli 2015 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich als je je al in de categorie Bale en Suarez begeeft zijn er ook TOTS en IF spelers binnen bereik hoor, ze zijn niet allemaal 100K +
Ik zou het je graag vertellenquote:Op zondag 5 juli 2015 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik me al een tijdje afvraag. Hoe ben je in godsnaam op de naam ZwevendToetsenboord gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:08 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ik zou het je graag vertellen
Je was wel nuchter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heeft er nog niemand hier zich zo snel ontwikkeld van trade noob tot trade verslaafdequote:Op maandag 6 juli 2015 08:11 schreef realbase het volgende:
ohh waarom is er sochtends zo weinig te traden? =is het geen global trade bakje ? of is US los van EU ?
lol - ik zie dat maar als complimentquote:Op maandag 6 juli 2015 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er nog niemand hier zich zo snel ontwikkeld van trade noob tot trade verslaafdeHet is 1 grote, wereldwijde markt. Maar je bent afhankelijk van hoeveel mensen er online zijn, hoeveel packs er worden geopend etc.
Je zult daarom al een beetje doorhebben dat FUT meer in Europa gespeeld wordt, in de loop van de dag gaat het steeds drukker worden, en na middernacht zakt het weer af.
Voordeel van de nacht is dan weer dat kaarten die tijdelijk verdwenen zijn niet gelijk voor je neus worden weggekocht, staan er soms minuten op.
Ik was gewoon nuchterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
quote:Op maandag 6 juli 2015 09:26 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Wat is het soms toch leuk om goedkope kutteams te maken voor 1 wedstrijd
huh, wie is die CAM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo vaak kijk ik dus naar Feyenoord, in mn gedachte zag hij er heel anders uit.quote:
Online wedstrijden zijn een stuk leuker kan ik je vertellen, ook in divisie 1.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging gisteren weer eens seasons spelen omdat ik dat weer eens wilde proberen.. en ik pakte meteen de titel in divisie 2. Ik kan niet echt zeggen dat ik zin heb om in divisie 1 te spelen.
Dat kan jij niet weten want jij hebt nooit in divisie 1 gespeeld.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:29 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Online wedstrijden zijn een stuk leuker kan ik je vertellen, ook in divisie 1.
Ja iddquote:Op zondag 5 juli 2015 18:00 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Neymar staat ook op het punt tijdelijk te verdwijnen, ingekocht op 2.2 miljoenTe makkelijk dit.
Ja, sinds FUT10/11 al volgensmij..quote:Op maandag 6 juli 2015 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo vaak kijk ik dus naar Feyenoord, in mn gedachte zag hij er heel anders uit.
Jij postte hier volgens mij voorheen toch ook? Volgens mij nog voordat ik hier kwam?
Toch niks mis met mijn geheugenquote:
Haha, nee, zo makkelijk is het niet. Je moet een x aantal maanden voor de release van de nieuwe FUT al ultimate team gespeeld hebben.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:12 schreef realbase het volgende:
hey vraagje, je krijgt packs als je FUT14 hebt gespeelt.. nu heb ik Fifa14 wel, nooit FUT gespeelt.. als ik die nu in mn ps3 doen - FUT start en een teampje maak.. quit - fifa 15 erin ,.. krijg ik dan alsnog die packs ?
Ik ben een combinatie van Bob uit Westervoort, het kassameisje van de C1000, Karel, je stiefvader en de Cambuurman.quote:
Sind 13 post ik niet meer constant hier, maar toen waren de topics ook leuker en rap..quote:Op maandag 6 juli 2015 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch niks mis met mijn geheugen
[..]
Haha, nee, zo makkelijk is het niet. Je moet een x aantal maanden voor de release van de nieuwe FUT al ultimate team gespeeld hebben.
Nice. Klinkt als een productieve maandag. Lekker bezig.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:42 schreef Maver24 het volgende:
Ben een beetje tots silvers aan het snipen. Heb Perotti en Dybala en een random IF Mark Gonzalez al weten te pakken. Perotti was niet goedkoop met 350k. Dybala 510k. Wat een bedragen.
Niet aldoor dezelfde opmerkingen graag, beetje variatiequote:Op maandag 6 juli 2015 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice. Klinkt als een productieve maandag. Lekker bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |