SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Toefjes op 05-07-2015 17:01:36 ]
Als ze een elektrische fiets hebben gaat het al een stuk gemakkelijker denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:11 schreef realbase het volgende:
Het regent! Ik zou niet willen ruilen met die gasten op de fiets..
Wanneer wordt de eerste gepakt met een electro motor?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze een elektrische fiets hebben gaat het al een stuk gemakkelijker denk ik.
Gaat niet gebeuren, denk dat dat gelijk in het peloton in de gaten looptquote:Op zondag 5 juli 2015 17:14 schreef realbase het volgende:
[..]
Wanneer wordt de eerste gepakt met een electro motor?
Helaas geen fixe wind laatste 30 kmquote:Op zondag 5 juli 2015 16:11 schreef realbase het volgende:
Het regent! Ik zou niet willen ruilen met die gasten op de fiets..
Op zich als je je al in de categorie Bale en Suarez begeeft zijn er ook TOTS en IF spelers binnen bereik hoor, ze zijn niet allemaal 100K +quote:Op zondag 5 juli 2015 18:34 schreef realbase het volgende:
Ik denk nog niet eens aan TOTS of if .. puur goud hier
Wat ik me al een tijdje afvraag. Hoe ben je in godsnaam op de naam ZwevendToetsenboord gekomen?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:26 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Koop bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
zet hem als als ST met 3 chem, en je voelt ingame geen verschil met CR7
Nee met geen 100k lolquote:Op zondag 5 juli 2015 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich als je je al in de categorie Bale en Suarez begeeft zijn er ook TOTS en IF spelers binnen bereik hoor, ze zijn niet allemaal 100K +
Ik zou het je graag vertellenquote:Op zondag 5 juli 2015 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik me al een tijdje afvraag. Hoe ben je in godsnaam op de naam ZwevendToetsenboord gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:08 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ik zou het je graag vertellen
Je was wel nuchter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heeft er nog niemand hier zich zo snel ontwikkeld van trade noob tot trade verslaafdequote:Op maandag 6 juli 2015 08:11 schreef realbase het volgende:
ohh waarom is er sochtends zo weinig te traden? =is het geen global trade bakje ? of is US los van EU ?
lol - ik zie dat maar als complimentquote:Op maandag 6 juli 2015 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er nog niemand hier zich zo snel ontwikkeld van trade noob tot trade verslaafdeHet is 1 grote, wereldwijde markt. Maar je bent afhankelijk van hoeveel mensen er online zijn, hoeveel packs er worden geopend etc.
Je zult daarom al een beetje doorhebben dat FUT meer in Europa gespeeld wordt, in de loop van de dag gaat het steeds drukker worden, en na middernacht zakt het weer af.
Voordeel van de nacht is dan weer dat kaarten die tijdelijk verdwenen zijn niet gelijk voor je neus worden weggekocht, staan er soms minuten op.
Ik was gewoon nuchterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
quote:Op maandag 6 juli 2015 09:26 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Wat is het soms toch leuk om goedkope kutteams te maken voor 1 wedstrijd
huh, wie is die CAM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo vaak kijk ik dus naar Feyenoord, in mn gedachte zag hij er heel anders uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |