Ik zag deze nog niet in de lijst staan:
http://www.whichbudget.com/nl/Erg handig om een overzicht te krijgen vanaf waar er 'budget' vluchten gaan naar je bestemming, zodat je niet eerst alle sites van de prijsvechters af hoef te gaan en dan de vertrekplaats moet gaan gokken. Voor Nederland maakt het namelijk niet zoveel uit of je eventjes een kilometer of 50 de grens over moet om een zwik euros te besparen.
Andersom kan ook, invoeren waar je wil vertrekken, et voila, er komt een overzicht van de bestemmingen en de maatschappijen.
Helaas heb ik zelf niet zoveel keuze vanaf Gardermoen, maar gelukkig hoef ik dan ook niet iedere (noorse) kroon drie keer om te draaien als ik op vakantie ga... deze site had ik graag een jaar of 8 geleden gehad toen ik wel tijd maar geen geld had ipv andersom
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan