SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
In '74 was de prins, want Bernhard kon natuurlijk geen koning zijn, Duits en de toekomstige koningin dus ook half-Duitsquote:Op zondag 5 juli 2015 00:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar komt je aversie tegen Argentinië vandaan? Bedenk wel dat je huidige koningin Argentijns is en je toekomstig koningin half-Argentijns.
Persoonlijke smaak kwa spel van een ploeg daarnaast hebben we niet alleen een koningin Shreyas.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar komt je aversie tegen Argentinië vandaan? Bedenk wel dat je huidige koningin Argentijns is en je toekomstig koningin half-Argentijns.
Cruciaal verschilquote:Op zondag 5 juli 2015 00:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
In '74 was de prins, want Bernhard kon natuurlijk geen koning zijn
Dat heeft weinig zin, want Blatter denkt dat er in 1 minuut slechts 12 seconden zittenquote:
Volgens mij mag het niet, maar er zit soms wel een verschil tussen de klok van de scheids en de tijd op het scorebord.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin, want Blatter denkt dat er in 1 minuut slechts 12 seconden zitten
Maar blijft raar dat ie voor de officiële 120 minuten affluit. Zal er morgen vast wel over in de kranten hier lezenquote:Op zondag 5 juli 2015 00:56 schreef Sked het volgende:
Om nog even over die seconden te beginnen: De corner werd zo'n zes seconden voor het einde gegeven. De scheids had kunnen affluiten op 120.00 exact, maar Argentinië kan onmogelijk een kans creëren binnen die zes seconden.
Dat is dus niet eens een kwestie.
Natuurlijk zal er wel discussie over zijn, maar het resultaat is er echt niet door beïnvloed. Dan had hij gewoon afgefloten op het moment dat de corner werd genomen of vlak ervoorquote:Op zondag 5 juli 2015 00:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar blijft raar dat ie voor de officiële 120 minuten affluit. Zal er morgen vast wel over in de kranten hier lezen
Daar ben ik te moe voor, ik ga zo naar bed, eindelijk temperaturen onder de 25 graden in huis.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |