In die truien van hem zitten ook geheime boodschappen verborgen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:11 schreef Biekuh het volgende:
ben ik de enige die gemerkt heeft dat de mart smeets altijd handgebaren maakte zoals de vrijmetselaars dat doen? dat kan geen toeval zijn.
kun je daar een voorbeeld van geven? ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
In die truien van hem zitten ook geheime boodschappen verborgen.
hij is een sterquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:18 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe duidelijk wil je het hebben.
ILLOEMIAANZIE CONFORMIMED!$@$@$!!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:18 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is too much for the naked eye to beholdquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:18 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ILLOEMIAANZIE CONFORMIMED!$@$@$!!!!!!!!
Nou, ik vind Dumoulin een beetje vreemde naam. Ik denk dat hij een crisisactor is, en daardoor niet heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:36 schreef Lavenderr het volgende:
Als het CGI is waarom hebben ze Dumoulin dan niet laten winnen?
nounounounou?
Klinkt ook erg Nederlands. We're on to something hier.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, ik vind Dumoulin een beetje vreemde naam. Ik denk dat hij een crisisactor is, en daardoor niet heeft gewonnen.
french connectionquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Klinkt ook erg Nederlands. We're on to something hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |