Hij zei dat hij de afwas doet, niet dat hij het met de hand doet. Mijn man vind ook dat hij de afwas doet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:33 schreef Bram_van_Loon het volgende: Bill Gates wast gewoon met de hand af.
Het zou niet mijn woordkeuze zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij zei dat hij de afwas doet, niet dat hij het met de hand doet. Mijn man vind ook dat hij de afwas doet.
Ik wilde het hier eigenlijk wel uitsluitend over het weer hebben.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij zei dat hij de afwas doet, niet dat hij het met de hand doet. Mijn man vind ook dat hij de afwas doet.
In de schaduw?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:51 schreef crystal_meth het volgende:
Hier 32.7° binnen, 34.9° in de tuin...
Wat een nonsens Bram. Net als je post iets later dat het KNMI alleen maar rekening houdt met De Bilt. En dat je oprecht geloofde dat de 40 graden tweemaal gehaald ging worden.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Met airco waar ze verblijven! Zo kan ik het ook. Het menselijk lichaam heeft enige warmteadaptatie maar 40 graden Celsius is te warm om aangenaam te zijn, hoezeer je lichaam ook is aangepast aan de warmte. Dat is een fysiologisch feit.
Jij overtuigt echt de mensen met 0 argumenten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een nonsens Bram. Net als je post iets later dat het KNMI alleen maar rekening houdt met De Bilt. En dat je oprecht geloofde dat de 40 graden tweemaal gehaald ging worden.
Heb ik de wens jou te overtuigen dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij overtuigt echt de mensen met 0 argumenten.
Ik zie je zo zitten. Ijszak op het hoofd. En dan gewoon een beetje mopperen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ontopic, ik zit nu met mijn voeten in een bak met water, er zal 20-25 liter in zitten, na een half uur is het water al lauw.
Geen ijszak op het hoofd, momenteel slechts de voeten in het water, straks misschien de ventilator aan. Ik mopper niet maar ik ben blij dat het vanaf woensdag weer normaal weer wordt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:04 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik zie je zo zitten. Ijszak op het hoofd. En dan gewoon een beetje mopperen.
Duurt deze ellende nog tot woensdag ja?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Geen ijszak op het hoofd, momenteel slechts de voeten in het water, straks misschien de ventilator aan. Ik mopper niet maar ik ben blij dat het vanaf woensdag weer normaal weer wordt.
Je moet hem voor het goeie ook gewoon aan laten staan. Het is ook weer niet zo'n wondermiddel dat ie de temperatuur zo maar 10 graden omlaag brengt. Het gaat geleidelijk vanzelf.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:09 schreef Geralt het volgende:
Afgelopen nacht voor het eerst de airco aangehad op de slaapkamer. Vannacht weer denk ik.
Duurt lang in mijn appartement voordat de hits erin zit, maar eenmaal erin duurt het ook erg lang voordat ie weer eruit is en omdat we 2 katten hebben die niet buiten kunnen/mogen is het ook lastig om deuren tegen elkaar open te zetten
Heeft heel de nacht aangestaan. Was goed toeven in de slaapkamer. Zo goed dat er zelfs goddank seks mogelijk was deze ochtend. Zonder airco was dat niet te doen geweestquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je moet hem voor het goeie ook gewoon aan laten staan. Het is ook weer niet zo'n wondermiddel dat ie de temperatuur zo maar 10 graden omlaag brengt. Het gaat geleidelijk vanzelf.
Nog 2 hete dagen. De voorspellingen voor volgende week veranderen minstens 1 keer per dag. Dan weer 23, dan weer 28. Even afwachten. Ik hoop dat het wat koeler wordt zodat ik weer wat beter kan sporten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Duurt deze ellende nog tot woensdag ja?
Mooi kut. 25 is warm zat
De talloze voordelen daarvan. Good for you en voor je vrouw.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft heel de nacht aangestaan. Was goed toeven in de slaapkamer. Zo goed dat er zelfs goddank seks mogelijk was deze ochtend. Zonder airco was dat niet te doen geweest
Sex is momenteel idd een zweterige bedoening, als ze zich proberen vrij te worstelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft heel de nacht aangestaan. Was goed toeven in de slaapkamer. Zo goed dat er zelfs goddank seks mogelijk was deze ochtend. Zonder airco was dat niet te doen geweest
Het was met mijn vriendin, dus er kwam geen dwang aan te pas hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Sex is momenteel idd een zweterige bedoening, als ze zich proberen vrij te worstelen.
Zoals Bart aangeeft doe jij dat verkeerd. Als je een airco gebruikt dan moet je die heel de dag aan laten staan, anders heeft het weinig effect. Je moet die aanzetten zo gauw het warm begint te worden, niet pas als het al warm is.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:09 schreef Geralt het volgende:
Afgelopen nacht voor het eerst de airco aangehad op de slaapkamer. Vannacht weer denk ik.
Duurt lang in mijn appartement voordat de hits erin zit, maar eenmaal erin duurt het ook erg lang voordat ie weer eruit is en omdat we 2 katten hebben die niet buiten kunnen/mogen is het ook lastig om deuren tegen elkaar open te zetten
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het was met mijn vriendin, dus er kwam geen dwang aan te pas hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |