abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154055035
Hallo,vanwege steeds terugkerende lichte oogontstekingen en met name 's avonds geïrriteerde en tranende ogen raadde de huisarts me een ooglidcorrectie aan.
Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben?En zoja wil je die hier delen?

alvast bedankt :)
pi_154055070
Wat is er met je oogleden dan, dat ze steeds ontstekingen veroorzaken?
Mokkel met stuntstok
pi_154055249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:06 schreef Mord_Sith het volgende:
Wat is er met je oogleden dan, dat ze steeds ontstekingen veroorzaken?
De boel hangt ietwat,mijn bovenste oogleden zijn niet zichtbaar,weet niet hoe ik het beter kan uitleggen.
Heb al 7 verschillende druppels en zalfjes geprobeerd om die ontstekingen tegen te gaan en volgens de huisarts was dit de laatste optie.
pi_154057840
Ik snap totaal niet hoe dat kan leiden tot ontstekingen? :?

Mijn tante heeft het laten doen. Zelf zal ik misschien ook ooit moeten.
pi_154059289
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 14:11 schreef Gray het volgende:
Ik snap totaal niet hoe dat kan leiden tot ontstekingen? :?

Mijn tante heeft het laten doen. Zelf zal ik misschien ook ooit moeten.
Ik weet er ook het fijne niet van haaha maar verder blijft er denk ik geen oorzaak over.
pi_154059500
Ik zelf niet, maar familielid heeft het gehad. Ingreep is snel en pijnloos. Herstel ging ook soepel, zonder pijn- of andere klachten. Zag een paar dagen blauw en beurs, maar dat zakte snel (ook letterlijk trouwens, zwaartekracht trekt de blauwe plekken naar beneden). Na een week of 2 totaal niks meer van te zien en merken: Geen littekens, geen klachten.

Geen ingreep om je druk over te maken.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_154066270
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 14:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik zelf niet, maar familielid heeft het gehad. Ingreep is snel en pijnloos. Herstel ging ook soepel, zonder pijn- of andere klachten. Zag een paar dagen blauw en beurs, maar dat zakte snel (ook letterlijk trouwens, zwaartekracht trekt de blauwe plekken naar beneden). Na een week of 2 totaal niks meer van te zien en merken: Geen littekens, geen klachten.

Geen ingreep om je druk over te maken.
Dat klinkt heel geruststellend,dankjewel voor de uitleg :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')