abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2015 @ 14:47:34 #26
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_156781214
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 14:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij je laat testen hoor, maar degene die daar 2000 euro voor durft te vragen moet ik nog tegenkomen :') .
Toen ik het deed was het al 2000 gulden
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_156781385
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 14:47 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Whut?

Echt, dat heb ik nooit gehoord. Zo'n test afnemen kost 3 uur (inc. Pauze). Verslag schrijven en score kan in nog is 2 uur makkelijk. Tel er eventueel een intake en uitslaggesprek bij op (nog is 2 a 3 uur inc verslaglegging) en je hebt maximaal een dag werk aan.

Hier rekenen we, als het niet vergoedt wordt of mensen 't zelf willen betalen om wat voor reden dan ook, 400 euro voor het traject van intake tot uitslaggesprek en nee, dan wordt de test niet door een stagaire afgenomen
  maandag 12 oktober 2015 @ 14:58:56 #28
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_156781442
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 14:56 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Whut?

Echt, dat heb ik nooit gehoord. Zo'n test afnemen kost 3 uur (inc. Pauze). Verslag schrijven en score kan in nog is 2 uur makkelijk. Tel er eventueel een intake en uitslaggesprek bij op (nog is 2 a 3 uur inc verslaglegging) en je hebt maximaal een dag werk aan.

Hier rekenen we, als het niet vergoedt wordt of mensen 't zelf willen betalen om wat voor reden dan ook, 400 euro voor het traject van intake tot uitslaggesprek en nee, dan wordt de test niet door een stagaire afgenomen
Dat valt me mee.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  maandag 12 oktober 2015 @ 21:29:22 #29
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_156790868
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 14:47 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Nou, dan is dat 1 van de dingen die goedkoper is geworden met de euro haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_156793002
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:33 schreef Sarasi het volgende:
Klopt, het is ook geen harde eis en absoluut te compenseren met andere kwaliteiten, maar het is een kleine master (vergelijkbaar met een research master). Ik wil dus wel m'n best doen om aan mijn CV zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de toelatingseisen. :D Vooral ook omdat ik deze master echt heel erg graag wil doen. Sowieso is dit natuurlijk een ideale kans relevante werkervaring op te doen. :)

Ik ben wel benieuwd naar wat ze zeggen ja! Ik wil ook de gemeentes nog even benaderen om er zeker van te zijn dat de vergoedingen voor cliënten niet in het geding komt.
Maastricht? Prestigieuze en veeleisende opleiding inderdaad ... Mijn zusje is er destijds binnengekomen via een honours programma aan de Radboud universiteit. Maar heb geen idee of daar die psychodiagnostiek wel (uitgebreid) aan bod kwam. De gewone bachelor iig niet.

Regel sowieso een stapel referentiebrieven waarin je praktijkervaring mbt psychodiagnostiek genoemd wordt.

Ow en die BAPD aantekening haalden eigenlijk al die master-studenten daar, pas tijdens die master zelf.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')