quote:
Op zaterdag 4 juli 2015 21:33 schreef Sarasi het volgende:Klopt, het is ook geen harde eis en absoluut te compenseren met andere kwaliteiten, maar het is een kleine master (vergelijkbaar met een research master). Ik wil dus wel m'n best doen om aan mijn CV zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de toelatingseisen.

Vooral ook omdat ik deze master echt heel erg graag wil doen. Sowieso is dit natuurlijk een ideale kans relevante werkervaring op te doen.

Ik ben wel benieuwd naar wat ze zeggen ja! Ik wil ook de gemeentes nog even benaderen om er zeker van te zijn dat de vergoedingen voor cliënten niet in het geding komt.
Maastricht? Prestigieuze en veeleisende opleiding inderdaad ... Mijn zusje is er destijds binnengekomen via een honours programma aan de Radboud universiteit. Maar heb geen idee of daar die psychodiagnostiek wel (uitgebreid) aan bod kwam. De gewone bachelor iig niet.
Regel sowieso een stapel referentiebrieven waarin je praktijkervaring mbt psychodiagnostiek genoemd wordt.
Ow en die BAPD aantekening haalden eigenlijk al die master-studenten daar, pas tijdens die master zelf.