quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:03 schreef Xanteh het volgende:
Hier zijn alle poezenbroekjes ook uitverkocht. Ik hoop dat Malteser meer geluk heeft
Ik heb heel decadent Albert aan huis laten komen gisteren. Te warm om te sjouwen. Achteraf had man nog naar de super gekund Maarjaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:21 schreef Krisvc het volgende:
Zo, weekboodschappen weer binnen. Supermarkten zijn lekker koel, er weer uit is minder prettig.
Het is gewoon te warm ;-)quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:54 schreef Kuukske het volgende:
Nee nu je het zegt! Het is hier sowieso wel rustig vandaag.
Ik ook. Maar hij heeft het nog veels te goed in mijn buik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:15 schreef Krisvc het volgende:
Ah balen. Ik had gehoopt dat je je kleine man (toch?) al lekker bij je zou hebben.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:25 schreef Krisvc het volgende:
Geen verandering hier. Behalve groeiend ongeduld.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:31 schreef Krisvc het volgende:
Man kwam er vandaag wel achter waarom ze op zich zou laten wachten. Ze heeft mijn richtingsgevoel en kan de uitgang dus niet vinden.
Ja, dat is vandaag de grootste reden van groeiend ongeduld.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kwam alle dames even een verkoelende knuffel geven... verkoeling is onderweg!
En die baby's komen er echt een keer uit, misschien kunnen jullie ze er uit rammelen met de versperskeizersnede foto's in t babytopic![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:31 schreef Krisvc het volgende:
Man kwam er vandaag wel achter waarom ze op zich zou laten wachten. Ze heeft mijn richtingsgevoel en kan de uitgang dus niet vinden.
Hahaha dat kun je altijd vragen, maar bedenk dat je zelf ook bezweet bent en bloed rond je lijf...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:37 schreef Krisvc het volgende:
Al vraag ik me wel af of ik een slechte moeder ben als ik liever heb dat ze eerst even schoongemaakt wordt.
Dat dacht ik eerst ook, maar na al die inspanning en dan die mooie kennismaking is de viezigheid wel het laatste waar je aan denktquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:37 schreef Krisvc het volgende:
Al vraag ik me wel af of ik een slechte moeder ben als ik liever heb dat ze eerst even schoongemaakt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |