quote:Op maandag 30 november 2015 20:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je bent me voor inderdaad. Of is er gewoon het eerste het beste artikel gegoogled over China + het Westen?
Jij zegt: "De 3e wereld-oorlog, als die er al komt, ontstaat eerder in het midden-oosten nu dan dat het in het Westen gebeurt."quote:Op maandag 30 november 2015 20:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je bent me voor inderdaad. Of is er gewoon het eerste het beste artikel gegoogled over China + het Westen?
Of Kazachstan , eigenlijk heel Turan gebied hoor je nooit iets over.quote:Op maandag 30 november 2015 19:46 schreef ChrisCarter het volgende:
Waarom hoor ik eigenlijk nooit iets over landen als China in combinatie met complotten? Alsof dat alleen in de Westerse wereld gebeurt?
De 3e wereld-oorlog, als die er al komt, ontstaat eerder in het midden-oosten nu dan dat het in het Westen gebeurt.
http://www.telegraph.co.u(...)South-China-Sea.htmlquote:Op maandag 30 november 2015 19:46 schreef ChrisCarter het volgende:
Waarom hoor ik eigenlijk nooit iets over landen als China in combinatie met complotten? Alsof dat alleen in de Westerse wereld gebeurt?
De 3e wereld-oorlog, als die er al komt, ontstaat eerder in het midden-oosten nu dan dat het in het Westen gebeurt.
dat USA dus bezig is in Iran, Syrie, Oekraine, Frankrijk, Japan en dus ook China om maar een oorlog te kunnen starten.quote:
Dan ben jij gewoon slecht op de hoogte van de situatie in Zuid-Oost Azie.quote:Op maandag 30 november 2015 23:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat USA dus bezig is in Iran, Syrie, Oekraine, Frankrijk, Japan en dus ook China om maar een oorlog te kunnen starten.
Als 'men' een oorlog wil starten, dan komt die er wel. Daar hoeft 'men' helemaal niet zo moeilijk voor te doen volgens mij.quote:Op maandag 30 november 2015 23:34 schreef Lambiekje het volgende:
dat USA dus bezig is in Iran, Syrie, Oekraine, Frankrijk, Japan en dus ook China om maar een oorlog te kunnen starten.
... 'wij' moeten er om vragen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als 'men' een oorlog wil starten, dan komt die er wel. Daar hoeft 'men' helemaal niet zo moeilijk voor te doen volgens mij.
... En dan ga jij uitleggen wat jij denkt wat die situatie is in zuidoost Azië?quote:Op dinsdag 1 december 2015 06:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan ben jij gewoon slecht op de hoogte van de situatie in Zuid-Oost Azie.
De huidige situatie van eilandje pikken is toch echt niet afkomstig van de VS zoals jij in je reactie weer eens liet blijken en is ook al wel langer bezig dan dat de VS er zich mee bemoeit.quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... En dan ga jij uitleggen wat jij denkt wat die situatie is in zuidoost Azië?
Ik heb nog nooit om een oorlog gevraagdquote:Op dinsdag 1 december 2015 08:51 schreef Lambiekje het volgende:
... 'wij' moeten er om vragen.
Wo2 was wel zo begonnen zonder mandaat
Het zou best eens onze laatste vredige Kerst kunnen zijn. Al heb ik weinig met Kerstmisquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:42 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)rtij-californie.html
En zo worden we stap voor stap voor stap in een derde wereldoorlog getrokken.
Misschien redden we dat niet eens want Cameron was nog net niet aan het rennen om Syrie te kunnen bombarderen .quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het zou best eens onze laatste vredige Kerst kunnen zijn. Al heb ik weinig met Kerstmis
voor het eerst dat ik iets goeds hoor van pvda. Die wil niet bombarderen hoor ik net op radioquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Misschien redden we dat niet eens want Cameron was nog net niet aan het rennen om Syrie te kunnen bombarderen .
Staat goed op hun cv , 1 false flag en ze hadden zogenaamd geen andere keuze .quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik iets goeds hoor van pvda. Die wil niet bombarderen hoor ik net op radio
Precies dus volgende keer gewoon pvda stemmen dan word de wereld ECHT een stukje beterquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:55 schreef ems. het volgende:
Dat staat niet 'goed' op hun CV, dat staat goed voor mensen die niet willen dat we ingrijpen.
Dan zullen ze wel weer voor ondersteunende taken gaan , don't let them fool youquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik iets goeds hoor van pvda. Die wil niet bombarderen hoor ik net op radio
.. Zoals met pgb, jeugd zorg enzoquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Precies dus volgende keer gewoon pvda stemmen dan word de wereld ECHT een stukje beter
ik heb een aversie hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:11 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel weer voor ondersteunende taken gaan , don't let them fool you
Ik vind die hele politieke constructie knudde en ik ga niet meer stemmen , ik geloof er niet meer in .quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:04 schreef ems. het volgende:
Dat hangt er vanaf of je hun partijpunten fijn vindt. Persoonlijk vind ik ze een beetje knudde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |