abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157904851
En dat zowel de Turkmenen als Erdogan trots zeggen dat zij het waren telt niet?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 29 november 2015 @ 18:38:06 #227
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157905380
Hier de oorspronkelijke bron voor dat verhaal: http://www.whatdoesitmean.com/index1946.htm
En hier wat info over de auteur van dat stukje: http://rationalwiki.org/wiki/Sorcha_Faal

Ik neem het iig niet serieus :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_157905658
Alex Jones met een EMERGENCY ALERT: WWIII?

Maar ook de 'seriueze' media berichten er over

Has ww3 already started ?

It was always assumed, however, that a Third World War would be fought between the United States and the Soviet Union and that it would represent a heating up of the Cold War that would ultimately lead to a military clash over Western Europe. Conflict might breakout all over the world, hence the designation "Third World War," but it would be in Europe that the main conflict would be fought.

http://www.huffingtonpost(...)txtlnkusaolp00000592
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157907420
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:47 schreef Ali_boo het volgende:
Alex Jones met een EMERGENCY ALERT: WWIII?

Maar ook de 'seriueze' media berichten er over

Has ww3 already started ?

It was always assumed, however, that a Third World War would be fought between the United States and the Soviet Union and that it would represent a heating up of the Cold War that would ultimately lead to a military clash over Western Europe. Conflict might breakout all over the world, hence the designation "Third World War," but it would be in Europe that the main conflict would be fought.

http://www.huffingtonpost(...)txtlnkusaolp00000592
Tja, het is niet mis wat Jones vertelt daar ja.

Echter, vraag me af hoe het nou eigenlijk zit met Rusland. Ook zij hebben een centrale bank en staan dan toch onder controle van de Rothschilds?
-
pi_157907836
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 19:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Tja, het is niet mis wat Jones vertelt daar ja.

Echter, vraag me af hoe het nou eigenlijk zit met Rusland. Ook zij hebben een centrale bank en staan dan toch onder controle van de Rothschilds?
Vraag me iets over de communistische tijdperk ffs :( Daar kan ik je alles over vertellen

Geen idee hoe het vandaag de dag in elkaar zit . Maar kan me nog herinneren dat er een arrestatiebevel was voor de Rothchilds vanuit Rusland. Lijkt mij sterk dat ze daar nog iets te zeggen hebben
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157908038
Hopelijk is het dan eindelijk zover met WO3, dan hoef ik alleen nog maar de daadwerkelijke oorlog te doorstaan en niet de dagelijkse posts over hoe "het nu toch echt zover is".
Conscience do cost.
pi_157908043
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Vraag me iets over de communistische tijdperk ffs :( Daar kan ik je alles over vertellen

Geen idee hoe het vandaag de dag in elkaar zit . Maar kan me nog herinneren dat er een arrestatiebevel was voor de Rothchilds vanuit Rusland. Lijkt mij sterk dat ze daar nog iets te zeggen hebben
Yep, I know wat betreft het communisme destijds ja.

Woah... inderdaad zeg, ze hebben inderdaad een arrestatiebevel uitgevaardigd...
http://realitieswatch.com(...)or-rothschild-soros/

Hetzelfde als wat Hitler deed destijds...

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 29-11-2015 21:41:28 ]
-
pi_157909690
De Joodse Rothschild familie is de rijkste en machtigste bankiersfamilie ter wereld, tevens behoren zij bij de leiders van het Zionisme. Om tegen hen een arrestatiebevel uit te vaardigen is nogal wat ja...

[ Bericht 59% gewijzigd door jogy op 29-11-2015 21:40:57 ]
-
  zondag 29 november 2015 @ 21:45:35 #234
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157910550
E_O, Get over it met je Mataďseren van Lichtkogel. Grapje heeft nu wel lang genoeg geduurd, maak voor mijn part met je vriendjes een weddenschap om te kijken of hij het is maar lichtkogel mata blijven noemen wordt vanaf nu gewoon verwijderd.

En één ding moet ik hem wel meegeven Lichtkogel, als je weet dat het hele holocaust onderwerp op de gevoelige plaat zit en je begint erover dan is het redelijk vrij spel dus dan moet je de keutel intrekken of all in gaan en beide zijn niet wenselijk.

Continue.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157910782
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 21:45 schreef jogy het volgende:
E_O, Get over it met je Mataďseren van Lichtkogel. Grapje heeft nu wel lang genoeg geduurd, maak voor mijn part met je vriendjes een weddenschap om te kijken of hij het is maar lichtkogel mata blijven noemen wordt vanaf nu gewoon verwijderd.

En één ding moet ik hem wel meegeven Lichtkogel, als je weet dat het hele holocaust onderwerp op de gevoelige plaat zit en je begint erover dan is het redelijk vrij spel dus dan moet je de keutel intrekken of all in gaan en beide zijn niet wenselijk.

Continue.
You're right... zal het onderwerp verder ook maar vermijden dan.
-
pi_157910805
-edit- offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door Dance99Vv op 30-11-2015 02:27:52 ]
  maandag 30 november 2015 @ 08:01:11 #237
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157915472
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:21 schreef Lichtkogel het volgende:
Yep, I know wat betreft het communisme destijds ja.

Woah... inderdaad zeg, ze hebben inderdaad een arrestatiebevel uitgevaardigd...
http://realitieswatch.com(...)or-rothschild-soros/

Hetzelfde als wat Hitler deed destijds...
Dat 'bevel' is al enorm oud en waarschijnlijk niet eens waar. Nog nooit een bron voor gevonden, behalve op Conspiracy Sites.

Tevens heeft ook Putin er een handje van om (politiek) dissidenten met bogus charges achter de tralies te zetten. Neem die meneer van Yukos; Khodorkovsky bijvoorbeeld.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 30 november 2015 @ 09:34:13 #238
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_157916317
In betrekking tot Ales Jones zijn eventuele zijn genoemde WW4 en niet WW3,

(Even op een doordachte manier in het qwerty VS int. toetsenboord staat de 4 ook voor het symbool $ (USA dollar), niet serieus op doorgaan. Ik ga echt niet in op dit soort flauwekul discussies waar ik moet verantwoorden voor een stel azijnzeikers die met hun brilsmurf tactiek mij gaan uitleggen dat ik dat je dit overal in kan zien, ik vond het een leuke toevalligheid niet meer en niet minder.)

Maar Alex heeft wel een punt we kunnen zo WW4 ingesleept worden als één van de NAVO landen een belangrijke beslissing maakt om de aanval op te zoeken of uit te delen tegen Rusland in Syrië. Uitzonderingen zijn Israël(overigens geen NAVO lidstaat voor onze azijnzeikers) en Frankrijk in deze situatie, Frankrijk heeft toestemming om aanvallen op IS uit te voeren en Israël wordt gedoogd om zo af en toe een aanval uit te voeren op Hezbollah in Syrië ik denk wel dat men in ruil daarom de Russische luchtmacht zijn toestemming heeft gekregen om gebruik te kunnen maken van het Noordelijk luchtruim van Israël.

Het is wel even afwachten wat er gebeurt echter persoonlijk denk ik dat Frankrijk en Duitsland toch wel op een of andere manier een betere samenwerking willen met Rusland in betrekking tot Syrië.

Echter Turkije de VS en Saudi Arabia (geen NAVO lid staat) kunnen in deze situatie grote dwarsliggers worden en wie gaat hun steunen als men gaat dwarsliggen tegen Rusland in betrekking tot Syrië?

Je kan dan een scenario krijgen dat of de NAVO uit elkaar valt en dat Frankrijk en Duitsland met elkaar een eigen verdrag in elkaar zetten en daarbij andere landen gaan opzoeken om met hun deel te nemen of men houd het bij de NAVO en zal dus als éénheid een oorlog beginnen met onder de NAVO vlag in Syrië.

Echter mocht de NAVO als éénheid een oorlog aangaan in Syrië tegen Rusland de SAA en Hezbollah en indirect Iran, dan heeft Alex Jones wel zijn gelijk behaald het heeft dan niks meer met democratie en terrorisme te maken alleen met bedrijfsbelangen eventueel machtsstructuren in het Midden Oosten maar ook in het Westen, en dan kan je de aanslagen in Frankrijk per direct als een "false flag" aanmerken, je mag ook echt je vraag tekens gaan zetten bij IS en andere zogenaamde gematigde rebellen voor wie ze nu echt aan het werk zijn, is dit voor een Islamitische Staat of voor onafhankelijkheid in Syrië of voor het beloofde geld en verdiensten die ze van diverse personen krijgen die indirect via regeringen werken zoals een Saudi Arabia Turkije en de VS?

Het is even afwachten wat er gebeurt in principe verwacht ik eigenlijk niks en dat men zich nu even afzijdig houdt voornamelijk de USA in Syrië, en over een aantal weken weer met diplomatie het probeert op te zoeken om tot een goede samenwerking over te gaan met Rusland in Syrië.

Nogmaals al wij als het Westen maar al te graag Syrië willen innemen of daar een puppet regime willen hebben zitten en als er NAVO verbond komt om een Oorlog te beginnen tegen de SAA en Rusland in Syrië. Dan is mijn vertrouwen in het westen of onze manier van leven alleen een illusie geweest een hersenspoeling onze leiders zijn dan gewoon door en door corrupt door het bedrijfsleven. Onze politiek en democratie zijn gewoon dan een schone schijn om de burgermens een gevoel aan keuze te geven of een soort van inbreng terwijl hij dit eigenlijk niet heeft.

Maar goed de toekomst zal het uitwijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Konijntjuh op 30-11-2015 09:48:53 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 30 november 2015 @ 14:54:11 #239
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_157921820
PM Davutoglu: Turkey, Saudi Arabia and other countries will start anti-terrorism operation inside Syria soon

https://www.reddit.com/r/(...)di_arabia_and_other/

Hoe serieus is deze uitspraak/tweet te nemen, ik ben hier zelf fel op tegen vooral omdat de grote sponsors van IS hier aan gaan deelnemen, en ook indirect de NAVO dit dan via Turkije en onze "humanitaire vriend" Saudi Arabia (geen Navo lidstaat) en niet eerst een samenwerking aangaan met Rusland.

[ Bericht 2% gewijzigd door Konijntjuh op 30-11-2015 15:02:54 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 30 november 2015 @ 16:39:45 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157923975
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:21 schreef ems. het volgende:
Hopelijk is het dan eindelijk zover met WO3, dan hoef ik alleen nog maar de daadwerkelijke oorlog te doorstaan en niet de dagelijkse posts over hoe "het nu toch echt zover is".
Of we zijn gewoon boem weg.
Heb je 30 jaar druk lopen maken voor die dag,
En ben je binnen 0,43 seconden gewoon verdampt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157925651
-knip- :)

[ Bericht 97% gewijzigd door Szikha2 op 30-11-2015 19:15:07 ]
pi_157926147
John Kerry Admits They're Making "Order Out of Chaos" for "World Order"

-
  maandag 30 november 2015 @ 19:03:18 #243
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157926882
Dat vrouwtje verdraait zijn woorden wel mooi :Y

Maar oké, alleen de ékte ékte conspiracy menschen weten natuurlijk wat hij bedoelt. Ook al zegt ie het niet zo. ;)
pi_157927858
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:03 schreef Divje het volgende:
Dat vrouwtje verdraait zijn woorden wel mooi :Y

Maar oké, alleen de ékte ékte conspiracy menschen weten natuurlijk wat hij bedoelt. Ook al zegt ie het niet zo. ;)
Hoezo verdraait zij zijn woorden?

"Ordo ab Chao" ofwel "Order out of Chaos" is het credo van de Freemasons; eerst een teringzooi ervan maken, om daarna de (nieuwe) orde te kunnen stichten.

-
  maandag 30 november 2015 @ 19:42:37 #245
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157928029
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:36 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hoezo verdraait zij zijn woorden?

"Ordo ab Chao" ofwel "Order out of Chaos" is het credo van de Freemasons; eerst een teringzooi ervan maken, om daarna de (nieuwe) orde te kunnen stichten.

[ afbeelding ]
Omdat hij letterlijk zegt dat ze, de Wereld Orde/Elite/Belangrijke leiders van de wereld, de koppen bij elkaar moeten steken om orde te creëren in de chaos.
Niet dat ze orde in de chaos gaan creëren om een nieuwe wereld orde te stichten. Kan je zeggen dat het daar wel op neer komt maar dat komt puur voort uit jullie eigen perceptie/interpretatie.

Wat je verder zegt wist ik allang. Zoals iedereen die hier al een tijd rond loopt. Hoeft niet continu herhaald te worden ;)
pi_157928180
Waarom hoor ik eigenlijk nooit iets over landen als China in combinatie met complotten? Alsof dat alleen in de Westerse wereld gebeurt?

De 3e wereld-oorlog, als die er al komt, ontstaat eerder in het midden-oosten nu dan dat het in het Westen gebeurt.
pi_157928295
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:46 schreef ChrisCarter het volgende:
Waarom hoor ik eigenlijk nooit iets over landen als China in combinatie met complotten? Alsof dat alleen in de Westerse wereld gebeurt?

De 3e wereld-oorlog, als die er al komt, ontstaat eerder in het midden-oosten nu dan dat het in het Westen gebeurt.
Dat dacht je?

=======================================================================

China warns US it could spark war with 'provocative acts' in South China Sea

Beijing’s top admiral issues the warning during teleconference talks with his US counterpart aimed at defusing tension in the region

http://www.theguardian.co(...)over-south-china-sea
-
pi_157928687
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat dacht je?

=======================================================================

China warns US it could spark war with 'provocative acts' in South China Sea

Beijing’s top admiral issues the warning during teleconference talks with his US counterpart aimed at defusing tension in the region

http://www.theguardian.co(...)over-south-china-sea
Wat is hier een complot aan?
pi_157928731
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat is hier een complot aan?
Je bent me voor inderdaad. Of is er gewoon het eerste het beste artikel gegoogled over China + het Westen?
pi_157928950
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je bent me voor inderdaad. Of is er gewoon het eerste het beste artikel gegoogled over China + het Westen?
Het kan natuurlijk wel leiden tot WO3 maar een complot is er niet te vinden in dat bericht, het is gewoon nieuws

Azië kom je eigenlijk amper tegen in de gangbare complottheorieën, die zijn voornamelijk westers (en westerse religies) georiënteerd. Wat me wel opvalt is dat de complottheoretici die "waarschuwen" voor een NWO met een vervangende wereldreligie, deze religie een beetje brengen als een new age achtige vorm van boeddhisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')