In betrekking tot Ales Jones zijn eventuele zijn genoemde WW4 en niet WW3,
(Even op een doordachte manier in het qwerty VS int. toetsenboord staat de 4 ook voor het symbool $ (USA dollar), niet serieus op doorgaan. Ik ga echt niet in op dit soort flauwekul discussies waar ik moet verantwoorden voor een stel azijnzeikers die met hun brilsmurf tactiek mij gaan uitleggen dat ik dat je dit overal in kan zien, ik vond het een leuke toevalligheid niet meer en niet minder.)
Maar Alex heeft wel een punt we kunnen zo WW4 ingesleept worden als één van de NAVO landen een belangrijke beslissing maakt om de aanval op te zoeken of uit te delen tegen Rusland in Syrië. Uitzonderingen zijn Israël(overigens geen NAVO lidstaat voor onze azijnzeikers) en Frankrijk in deze situatie, Frankrijk heeft toestemming om aanvallen op IS uit te voeren en Israël wordt gedoogd om zo af en toe een aanval uit te voeren op Hezbollah in Syrië ik denk wel dat men in ruil daarom de Russische luchtmacht zijn toestemming heeft gekregen om gebruik te kunnen maken van het Noordelijk luchtruim van Israël.
Het is wel even afwachten wat er gebeurt echter persoonlijk denk ik dat Frankrijk en Duitsland toch wel op een of andere manier een betere samenwerking willen met Rusland in betrekking tot Syrië.
Echter Turkije de VS en Saudi Arabia (geen NAVO lid staat) kunnen in deze situatie grote dwarsliggers worden en wie gaat hun steunen als men gaat dwarsliggen tegen Rusland in betrekking tot Syrië?
Je kan dan een scenario krijgen dat of de NAVO uit elkaar valt en dat Frankrijk en Duitsland met elkaar een eigen verdrag in elkaar zetten en daarbij andere landen gaan opzoeken om met hun deel te nemen of men houd het bij de NAVO en zal dus als éénheid een oorlog beginnen met onder de NAVO vlag in Syrië.
Echter mocht de NAVO als éénheid een oorlog aangaan in Syrië tegen Rusland de SAA en Hezbollah en indirect Iran, dan heeft Alex Jones wel zijn gelijk behaald het heeft dan niks meer met democratie en terrorisme te maken alleen met bedrijfsbelangen eventueel machtsstructuren in het Midden Oosten maar ook in het Westen, en dan kan je de aanslagen in Frankrijk per direct als een "false flag" aanmerken, je mag ook echt je vraag tekens gaan zetten bij IS en andere zogenaamde gematigde rebellen voor wie ze nu echt aan het werk zijn, is dit voor een Islamitische Staat of voor onafhankelijkheid in Syrië of voor het beloofde geld en verdiensten die ze van diverse personen krijgen die indirect via regeringen werken zoals een Saudi Arabia Turkije en de VS?
Het is even afwachten wat er gebeurt in principe verwacht ik eigenlijk niks en dat men zich nu even afzijdig houdt voornamelijk de USA in Syrië, en over een aantal weken weer met diplomatie het probeert op te zoeken om tot een goede samenwerking over te gaan met Rusland in Syrië.
Nogmaals al wij als het Westen maar al te graag Syrië willen innemen of daar een puppet regime willen hebben zitten en als er NAVO verbond komt om een Oorlog te beginnen tegen de SAA en Rusland in Syrië. Dan is mijn vertrouwen in het westen of onze manier van leven alleen een illusie geweest een hersenspoeling onze leiders zijn dan gewoon door en door corrupt door het bedrijfsleven. Onze politiek en democratie zijn gewoon dan een schone schijn om de burgermens een gevoel aan keuze te geven of een soort van inbreng terwijl hij dit eigenlijk niet heeft.
Maar goed de toekomst zal het uitwijzen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Konijntjuh op 30-11-2015 09:48:53 ]
Hoe stout is Konijntjuh!