Wacht wat? IS bestaad niet? Die heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tingo vraagt: Wat als er geen echte nukes en zulke organisaties als ISIS bestaat?
![]()
Tingo, besta jij wel?
Absoluut.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tingo vraagt: Wat als er geen echte nukes en zulke organisaties als ISIS bestaat?
![]()
Tingo, besta jij wel?
Samen met Lambiekje zeker. XD (Sorry moest gewoon.)quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Absoluut.
En ik heb zulke opmerkingen als ' Are you for real?' in 't eche leven gehad.
Er is veel meer over in andere topics.Ik denk de onthoofdings vids zijn nep dus ik vertrouw geen reet van de IS onzin verhaaltjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:08 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wacht wat? IS bestaad niet? Die heb ik nog nooit gehoord.
Ik denk lambiekje heeft wat interessante meningen maar op vele onderwerpen ben ik niet met 'm eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Samen met Lambiekje zeker. XD (Sorry moest gewoon.)
... En dat is natuurlijk goed. Ieder moet wel zijn eigen "weg" vinden. Als er maar door het opzichte bedrog van wetenschap en politiek gekeken wordt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk lambiekje heeft wat interessante meningen maar op vele onderwerpen ben ik niet met 'm eens.
het is bedachte getrainde en bewapende cia snuiters. Het is dus een fake terrorismequote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:08 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wacht wat? IS bestaad niet? Die heb ik nog nooit gehoord.
Hier je alu-hoedje.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is bedachte getrainde en bewapende cia snuiters. Het is dus een fake terrorisme
ok, waarom bewapent de cia IS? al zou de IS een hulpmiddel zijn, wie of wat moeten zij dan uit de weg ruimen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is bedachte getrainde en bewapende cia snuiters. Het is dus een fake terrorisme
Heb ik dit echt gelezen of bevind ik me in een slechte droom?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geloof me dit komt veel vaker voor dan je denkt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik dit echt gelezen of bevind ik me in een slechte droom?
Je bevind je in het psychohok, wat had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik dit echt gelezen of bevind ik me in een slechte droom?
Ik kom hier niet zo heel vaak, nu op verzoek om een topic te lezen, ben alleen maar de zolderkamer autisten gewend, dit is even aanpassen dusquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bevind je in het psychohok, wat had je anders verwacht?
Ze moeten chaos en angst veroorzaken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:01 schreef Tijdisgeld het volgende:
[..]
ok, waarom bewapent de cia IS? al zou de IS een hulpmiddel zijn, wie of wat moeten zij dan uit de weg ruimen?
Kun je iets specifieker zijn dan kan je het betreffende gedeelte(waar je naar op zoek bent) aangewezen worden, er komt in dit topic(reeks) van alles voorbij.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom hier niet zo heel vaak, nu op verzoek om een topic te lezen, ben alleen maar de zolderkamer autisten gewend, dit is even aanpassen dus
Ik heb het al gevonden, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn dan kan je het betreffende gedeelte(waar je naar op zoek bent) aangewezen worden, er komt in dit topic(reeks) van alles voorbij.
Ik denk dat Biekje en Tingo maar eens in bijvoorbeeld het centrale Syrië en het Irak topic in NWS naar wat foto's en filmpjes moeten gaan kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs al zouden ze je kop er afhakken zou je het nog fake-terrorisme vinden.
Ik ga nog liever naar griekenland.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:36 schreef theguyver het volgende:
Als we nou allemaal geld bij elkaar gooien en een reisje plannen..
naar Raqqa of zo...
http://www.powned.tv/nieu(...)en_in_ishoofdst.html
er is toch niks loos daar
Dat zei ik ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is er mis met Italië? Fantastisch land.
Post was al in het vorige topic voorgekomen. Het is een Amerikaanse website dat eerst als sportblog begonnen was. Werken 400 schrijvers daar en als je eens op de site kijkt wijzen ze maar een kant op.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:26 schreef FoXje het volgende:
Vond dit wel een interessant artikel:
https://www.vox.com/2015/6/29/8845913/russia-war
En een flowchart:
https://www.vox.com/2015/6/29/8858909/russia-war-flowchart
De wereld staat onder hoogspanning en er is niet direct een overzicht van één vijand dunkt mij. Ook niet een éénduidige manier van oorlog voeren. Tijdens de Koude Oorlog was dat nog overduidelijk. Het gewicht lag bij de VS en Sovjet Unie. Zij hadden beiden een sterk en groot conventioneel leger en een nucleair arsenaal om de balans aan weerszijden te houden. Tevens waren er lijntjes om de communicatie open te houden, omdat men wist dat de ene grootmacht wederzijds vernietigd zou worden door de andere bij een aanval (of gruwelijk misverstand).quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Originele OP van bouwesuperman:
Er gebeurt momenteel zoveel in de wereld dat veel mensen zich afvragen of er een Derde Wereldoorlog op het punt staat uit te breken.
Wat denken jullie, is die angst terecht?
Waar haal je je ''nieuws'' vandaan? Telegraaf ofzo?quote:Op maandag 6 juli 2015 19:02 schreef Being het volgende:
[
Nu ligt dat anders. Rusland is een groot deel van haar territorium kwijt en Poetin wilt mogelijk voor zijn ambtstermijn (of voordat hij het loodje legt) de oude glorie herstellen. Hij gebruikt (nog) geen conventionele manier van oorlogvoering om dat voor elkaar te krijgen, maar eerder infiltratie en counterinsurgery methoden, waarbij mogelijk Russische huurlingen anoniem pro-Russische separatisten trainen en bewapenen om delen van Oekraïne langzaam te kunnen annexeren. Wie weet wat ons te wachten staat als een andere Russische minderheidsgroep in de Baltische staten in protest komt en Russisch georiënteerd wilt worden. Wat als dit protest uit de hand loopt en als deze minderheid in gevaar komt? En wat als een van die staten met deze minderheid NATO onderdeel is? Zal Rusland dan overgaan naar conventionele oorlogsvoering en zo'n land binnenvallen ter bescherming van deze minderheid en om het reactievermogen van de NATO te testen?
Bron?quote:Op maandag 6 juli 2015 20:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er is met Rusland afgesproken dat de Navo zich verder niet zou uitbreiden na de val van de Sovjet Unie [..]
De Nato is de agressor niet Rusland
http://21stcenturywire.co(...)pons-to-the-ukraine/quote:
Niemand hoeft per se uit de weg. Er moet een conflict zijn. Wij de domme burger moeten denken dat er een slechte extremistische terroristen groep isquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:01 schreef Tijdisgeld het volgende:
[..]
ok, waarom bewapent de cia IS? al zou de IS een hulpmiddel zijn, wie of wat moeten zij dan uit de weg ruimen?
... dat neemt niet weg dat de CIA het heeft op getuigd.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat Biekje en Tingo maar eens in bijvoorbeeld het centrale Syrië en het Irak topic in NWS naar wat foto's en filmpjes moeten gaan kijken.
Wie zijn dan de good guys, volgens jou?quote:Op maandag 6 juli 2015 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... dat neemt niet weg dat de CIA het heeft op getuigd.
Wake up call... CIA zijn niet de goed-guys
je mist de punt compleet.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:02 schreef Being het volgende:
[..]
De wereld staat onder hoogspanning en er is niet direct een overzicht van één vijand dunkt mij. Ook niet een éénduidige manier van oorlog voeren. Tijdens de Koude Oorlog was dat nog overduidelijk. Het gewicht lag bij de VS en Sovjet Unie. Zij hadden beiden een sterk en groot conventioneel leger en een nucleair arsenaal om de balans aan weerszijden te houden. Tevens waren er lijntjes om de communicatie open te houden, omdat men wist dat de ene grootmacht wederzijds vernietigd zou worden door de andere bij een aanval (of gruwelijk misverstand).
Nu ligt dat anders. Rusland is een groot deel van haar territorium kwijt en Poetin wilt mogelijk voor zijn ambtstermijn (of voordat hij het loodje legt) de oude glorie herstellen. Hij gebruikt (nog) geen conventionele manier van oorlogvoering om dat voor elkaar te krijgen, maar eerder infiltratie en counterinsurgery methoden, waarbij mogelijk Russische huurlingen anoniem pro-Russische separatisten trainen en bewapenen om delen van Oekraïne langzaam te kunnen annexeren. Wie weet wat ons te wachten staat als een andere Russische minderheidsgroep in de Baltische staten in protest komt en Russisch georiënteerd wilt worden. Wat als dit protest uit de hand loopt en als deze minderheid in gevaar komt? En wat als een van die staten met deze minderheid NATO onderdeel is? Zal Rusland dan overgaan naar conventionele oorlogsvoering en zo'n land binnenvallen ter bescherming van deze minderheid en om het reactievermogen van de NATO te testen?
Daarnaast is Poetin mogelijk bereid om tactische nucleaire wapens in te zetten bij een preëmptieve oorlogsdaad van de NATO in Russisch gebied, aangezien hij qua conventioneel leger niet kan tippen aan de NATO. Een grens die je niet zou moeten overschrijden. Als eenmaal het hek van de dam is, dan komt er een krachtige reactie vanuit de NATO en dan wordt uiteindelijk overgegaan naar sterkere nucleaire wapens. De totale destructie van de wereld is dan nabij.
Tevens spelen groepen als IS een rol in de wereld, die eerder vechten om te sterven dan om te leven, die geen oorlogsmoraal hebben en bereid zijn om alle grenzen te overschrijden. Als zij de mogelijkheid krijgen om een kernwapen te bemachtigen (afgeschreven gekocht van de zwarte markt, dan wel zelf samengesteld met het nodige materiaal en wetenschappers) Amerika binnen smokkelen en detoneren, dan kan mogelijk totale paniek en hectiek uitbreken als niet snel duidelijk wordt wie de dader is. Het laat me denken aan de film The Sum of All Fears. Ik hoop dat de VS dan kalm blijft en na goed onderzoek de juiste tegenmaatregelen neemt en niet overhaast een boeman aanwijst.
Het punt is dat er niet echt meer sprake is van overduidelijke grootmachten die zichzelf in balans houden, maar dat iedere onberekenbare kleinere pion het schaakspel kan beïnvloeden in deze.
Just my two cents...
..daar is de wereld al te ver heen. Alle systemen zijn beyond corrupt. We zitten al jaren in gekochte tijd.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie zijn dan de good guys, volgens jou?
Dat is net zoiets als zeggen dat jij van de KGB bent omdat je een rood legomannetje in je UI hebt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
..daar is de wereld al te ver heen. Alle systemen zijn beyond corrupt. We zitten al jaren in gekochte tijd.
Kijk naar de politie. ook onze politieagent wordt de geweldage fascist voor nonsens vergrijpen. Voor een sneu grapje wordje tegenwoordig ook in Nederland vermoord. En voor echte psychopaten en zijn misdaden worden doelbewust genegeerd. En nee nee nee dat dat met Els Borst en Mitch Henriquez zijn geen incidenten.
En kijk wat AIVD mag van onze ultrafascistisce kabinet
http://langleveeuropa.nl/(...)teren-aivd-gaat-nsa/
nee dat is niet hetzelfdequote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:39 schreef Tijdisgeld het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat jij van de KGB bent omdat je een rood legomannetje in je UI hebt.
Pfff.... de tandjes zeg.... Jij weet echt veel!quote:Op maandag 6 juli 2015 23:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je mist de punt compleet.
Rusland is absoluut NIET de agressor. Dat zijn VS en wij Europa. Rusland wil olie niet meer in dollars verkopen. Petrodollar is het enige bestaansrecht van Amerika. Kort door de bocht. En ja om de dollar in de lucht te houden worden er fake terroristen als IS (en voorheen al-quida) opgetuid.
Ja ook Irak. Iran, Libië zijn aangevallen puur vanwege olie niet in dollars. Nergens anders om.
Libie had net een contract met frankrijk getekend om olie en zo.. na de opstand niet meer.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je mist de punt compleet.
Rusland is absoluut NIET de agressor. Dat zijn VS en wij Europa. Rusland wil olie niet meer in dollars verkopen. Petrodollar is het enige bestaansrecht van Amerika. Kort door de bocht. En ja om de dollar in de lucht te houden worden er fake terroristen als IS (en voorheen al-quida) opgetuid.
Ja ook Irak. Iran, Libië zijn aangevallen puur vanwege olie niet in dollars. Nergens anders om.
What een bs artikel, het verwijzings-artikel m.b.t. oekraine slaat nergens op, oekraine wordt er niet eens in genoemd.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:25 schreef Ali_boo het volgende:
Russia vs. NATO – It’s War Time
Posted By: Polina TikhonovaPosted date: August 12, 2015 07:16:05 AMIn: Politics, Russia1 Comment
Russia is getting ready for a war against the United States and its NATO allies, according to a European think tank that analyzed recent Russian military drills.
The alarming warning comes a day after the British defense secretary, Michael Fallon, said that the conflict in Ukraine was “red hot” and Russian-backed rebels could yet claim more territory in the east of the country.
http://www.valuewalk.com/2015/08/russia-vs-nato-its-war-time/
Alleen valt het Westen de Oekraïne niet binnen, zelfs operaties tegen een dreiging als IS gebeurt met grote tegenzin....quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:34 schreef ems. het volgende:
Think tanksAlsof ze iets heel bijzonders zeggen.
Verder kan je het Rusland natuurlijk lastig kwalijk nemen dat ze dat doen. Het westen doet exact hetzelfde.
Dat is een heel ander verhaal. Ik reageerde puur op dat Rusland vermeend zich zou voorbereiden op oorlog met het westen en dat dat dan opmerkelijk zou zijn. Het zou een stuk opmerkelijker zijn als Rusland dergelijke voorzorgsmaatregelen niet zou nemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen valt het Westen de Oekraïne niet binnen, zelfs operaties tegen een dreiging als IS gebeurt met grote tegenzin....
de good guys zijn de winnaars want die schrijven de geschiedenis toch?!?quote:Op maandag 6 juli 2015 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goeie posting man.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:40 schreef Tingo het volgende:
Nee - we the people zijn de good guys.
Tis niet allemaal weer sabre-rattling? Bangmakerij?
Ze zijn allemaal dikke vrienden achter de gordijnen van de enorme poppenkast.imo.
Tis deceenia aan de gang.
Ja, wanneer is dat eigenlijk begonnen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:40 schreef Tingo het volgende:
Nee - we the people zijn de good guys.
Tis niet allemaal weer sabre-rattling? Bangmakerij?
Ze zijn allemaal dikke vrienden achter de gordijnen van de enorme poppenkast.imo.
Tis deceenia aan de gang.
Ik weet 't niet precies.Tis/was ook verbaaswekkend (even for me!) dat de nuclear war bangmakerij ook BS was/is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, wanneer is dat eigenlijk begonnen?
uhhh IS is CIAquote:Op maandag 6 juli 2015 19:02 schreef Being het volgende:
[..]
De wereld staat onder hoogspanning en er is niet direct een overzicht van één vijand dunkt mij. Ook niet een éénduidige manier van oorlog voeren. Tijdens de Koude Oorlog was dat nog overduidelijk. Het gewicht lag bij de VS en Sovjet Unie. Zij hadden beiden een sterk en groot conventioneel leger en een nucleair arsenaal om de balans aan weerszijden te houden. Tevens waren er lijntjes om de communicatie open te houden, omdat men wist dat de ene grootmacht wederzijds vernietigd zou worden door de andere bij een aanval (of gruwelijk misverstand).
Daarnaast is Poetin mogelijk bereid om tactische nucleaire wapens in te zetten bij een preëmptieve oorlogsdaad van de NATO in Russisch gebied, aangezien hij qua conventioneel leger niet kan tippen aan de NATO. Een grens die je niet zou moeten overschrijden. Als eenmaal het hek van de dam is, dan komt er een krachtige reactie vanuit de NATO en dan wordt uiteindelijk overgegaan naar sterkere nucleaire wapens. De totale destructie van de wereld is dan nabij.
Tevens spelen groepen als IS een rol in de wereld, die eerder vechten om te sterven dan om te leven, die geen oorlogsmoraal hebben en bereid zijn om alle grenzen te overschrijden. Als zij de mogelijkheid krijgen om een kernwapen te bemachtigen (afgeschreven gekocht van de zwarte markt, dan wel zelf samengesteld met het nodige materiaal en wetenschappers) Amerika binnen smokkelen en detoneren, dan kan mogelijk totale paniek en hectiek uitbreken als niet snel duidelijk wordt wie de dader is. Het laat me denken aan de film The Sum of All Fears. Ik hoop dat de VS dan kalm blijft en na goed onderzoek de juiste tegenmaatregelen neemt en niet overhaast een boeman aanwijst.
Het punt is dat er niet echt meer sprake is van overduidelijke grootmachten die zichzelf in balans houden, maar dat iedere onberekenbare kleinere pion het schaakspel kan beïnvloeden in deze.
Just my two cents...
qua overheden en NATO achtig instituten helemaal niemand. Alles wordt bestuurd/aangestuurd door dezelfde lui.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoiets zouden we ook in nl moeten hebben . Al denk ik niet dat ze naar een NEE stem zullen luisteren . Net zoals bij de Europees grondwetquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.infowars.com/g(...)due-threat-of-wwiii/
Zo dus in Duitsland kun je op partij stemmen die tegen wo3 is. Uiteraard is het domme sukkelland Nederland totaal niet op de hoogte van een nader zijnde derde wereld oorlog.
Dit achterlijke land wil bedrijven forceren om josties aan te nemen. Het idee alleen al.
quote:In ons land schijnt eigenlijk niemand zich echt druk te maken over de steeds groter wordende dreiging van een nucleair conflict tussen Rusland en het steeds verder provocerende Amerika.
We gaan gewoon door met ons dagelijks leven en dat er zich inmiddels hele donkere wolken aan de hemel aftekenen, wordt in ieder geval door het grootste deel van de bevolking niet opgemerkt.
Bij onze buren in Duitsland lijkt dat toch iets anders te liggen en voelt men dat de manier waarop onze overheden bezig zijn, alleen maar kan leiden tot een grote ramp.
Daarom is een kleine politieke partij in Duitsland een actie begonnen met een online petitie tegen de komende Derde Wereldoorlog.
Het gaat om een partij die BuSo wordt genoemd, wat een afkorting is van Bürgerrechtsbewegung Solidarität. Volgens deze partij vormen de voortdurende militaire provocaties van Amerika richting Rusland en China een serieuze bedreiging voor de mensheid.
Op de 70e verjaardag van de kernbommen op Hiroshima en Nagasaki is de wereld nu dichterbij een komend nucleair conflict dan ooit te voren. Volgens sommige experts zijn wij daar nu dichterbij dan tijdens de beruchte Cubacrisis uit 1962.
http://www.niburu.co/inde(...)=37:wereld&Itemid=50
Dus de doomsday-klok kan naar 2 voor 12quote:
helemaal niks dringt door , ik hoef me iig nooit meer af te vragen hoe het kwam in de geschiedenis dat de vreselijkste gebeurtenissen mogelijk werden gemaakt door het volk en de meederheid altijd niks doorhad totdat het te laat was .quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.infowars.com/g(...)due-threat-of-wwiii/
Zo dus in Duitsland kun je op partij stemmen die tegen wo3 is. Uiteraard is het domme sukkelland Nederland totaal niet op de hoogte van een nader zijnde derde wereld oorlog.
Dit achterlijke land wil bedrijven forceren om josties aan te nemen. Het idee alleen al.
Omdat de meeste mensen niet in ongefundeerde angstzaai propaganda geloven?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:19 schreef Summers het volgende:
helemaal niks dringt door , ik hoef me iig nooit meer af te vragen hoe het kwam in de geschiedenis dat de vreselijkste gebeurtenissen mogelijk werden gemaakt door het volk en de meederheid altijd niks doorhad totdat het te laat was .
Pakken we WW1 en WW2 er even bij ... dan was er al maanden ruzie vooraf.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen niet in ongefundeerde angstzaai propaganda geloven?
De 'politieke partij' waar men het over heeft, de BuSo, is een splinterpartij en spreekbuis van meneer LaRouche. Die roept vanaf de late jaren '60 (zo niet eerder) dat de wereld vergaat aan (overheid gestuurde) epidemieën, zionistische complotten en nucleaire oorlog...
Wel grappig ook dat je aanhaalt dat er vreselijke dingen zijn gebeurd in het verleden omdat men niets doorhad (gesloten ogen), terwijl BuSo die vreselijk dingen waar jij naar refereert (?) een hoax noemt.
dat denk je.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:44 schreef theguyver het volgende:
het gross van de wereldleiders komen gewoon uit de burgerbevolking niet iedereen had gelijk bakken geld en behoorde al vanaf de geboorte tot de elite.
zie Poetin, Obama Angela Merkel etc...
Denk maar es aan onze Oranje duiveltjes. Bernhard had ook wat buitenechtelijke kinderen rondlopen. Claus heeft één of andere bastaard ergens in NY zitten en straks zal van Koning Pils ook vast naar buiten komen dat ie ergens anders buiten de pot heeft gepist. Dat van Merkel heb ik eerder gehoord. Geen idee wat ik ervan moet denken iig ze lijkt wel op umquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat denk je.
er zijn meer bastaardkinderen van de elite dan je lieft is.
obama is een robot
merkel is de dochter van Hitler
owkeeeeeej je hebt vast hier wel een bron voor!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat denk je.
obama is een robot
Klopt de Oranjes en aanhang hebben niet stil gezeten!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Denk maar es aan onze Oranje duiveltjes. Bernhard had ook wat buitenechtelijke kinderen rondlopen. Claus heeft één of andere bastaard ergens in NY zitten en straks zal van Koning Pils ook vast naar buiten komen dat ie ergens anders buiten de pot heeft gepist. Dat van Merkel heb ik eerder gehoord. Geen idee wat ik ervan moet denken iig ze lijkt wel op um
Dat hoop ik ook. Op andere plekken is de bewering dat hij een reptilian is namelijk. Zou wel fijn zijn om daar eindelijk eens duidelijkheid in te krijgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
owkeeeeeej je hebt vast hier wel een bron voor!
Dat Merkel een dochter is van Hitler geloof je wel?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
owkeeeeeej je hebt vast hier wel een bron voor!
Reptillians zijn volgens horen zeggen in de illuminati wandelgangen een stuk geavanceerder dan de mensheid dus misschien is ie wel beide. Verklaard wel waarom Obama niet zo stuntelt als zijn wel openbare soortgenoten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Op andere plekken is de bewering dat hij een reptilian is namelijk. Zou wel fijn zijn om daar eindelijk eens duidelijkheid in te krijgen.
Geboren in 1954, op de maan (of in een Hollywood studio, depending on who you aks)!?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Dat Merkel een dochter is van Hitler geloof je wel?
Ik denk meer dat ze doelde op het feit dat de Duitse bevolking eigenlijk niet wist wat er met 'die endlosung' nou echt gebeurde... Denk ik?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:45 schreef theguyver het volgende:
Pakken we WW1 en WW2 er even bij ... dan was er al maanden ruzie vooraf.
En ondanks dat, was het volk al wel op de hoogte door middel van radio en krant!
roboreptilian? maybequote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Op andere plekken is de bewering dat hij een reptilian is namelijk. Zou wel fijn zijn om daar eindelijk eens duidelijkheid in te krijgen.
Geloof jij het?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Obama zou de muur omver hebben geschoptquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Reptillians zijn volgens horen zeggen in de illuminati wandelgangen een stuk geavanceerder dan de mensheid dus misschien is ie wel beide. Verklaard wel waarom Obama niet zo stuntelt als zijn wel openbare soortgenoten.
[ afbeelding ]
Kijk motorbloempje als je dit hier leest ben je toch al gelijk over stagquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is alleen onmogelijk als Hitler daadwerkelijk gestorven is op de datum dat de mensheid denkt dat hij gestorven is.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:42 schreef theguyver het volgende:
Het is ooit al eens ter sprake geweest vandaar dat ik alleen het Obama gedeelte vroeg, en kwa leeftijd is het al onmogelijk 17 juli 1954
En dát is nou een interessante conspiracy, met die documenten de FBI enzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is alleen onmogelijk als Hitler daadwerkelijk gestorven is op de datum dat de mensheid denkt dat hij gestorven is.
Wàt??quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat denk je.
obama is een robot
Het hele verhaal rondom de dood van Hitler is nog steeds onduidelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dát is nou een interessante conspiracy, met die documenten de FBI enzo.
Geloof dat daar wel een topic over is alquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het hele verhaal rondom de dood van Hitler is nog steeds onduidelijk.
vind ik wel een goeie btw er zijn zoveel theorieen algemeen hitler topic of zo
Het is niet erg om soms een nieuw topic te maken voor hernieuwde interesse in een topic hoor, eventueel met wat oudere topics in de openingspost als referentie. De waarschuwing van 'er is al zoveel dagen niet in het topic gepost weet je het zeker?' is er niet voor nietsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geloof dat daar wel een topic over is al
geen ideequote:
Niet allemaal maar toch wel een aanzienlijk gedeelte.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
geen idee
... Maar er zijn zat die het nodig vinden om websites te maken.
Wat ik eigenlijk wil zeggen alle top politici zijn niet zomaar mensen uit de bevolking.
Drie politici die net zoals A Hitler naar voren zijn geschoven en ondersteund worden door de elite of het bedrijfsleven, dit vanwege hun charisma hun kunde inzicht en vooral door hun redevoeringen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:44 schreef theguyver het volgende:
het gross van de wereldleiders komen gewoon uit de burgerbevolking niet iedereen had gelijk bakken geld en behoorde al vanaf de geboorte tot de elite.
zie Poetin, Obama Angela Merkel etc...
de elite weet waarschijnlijk welk type persoon je kun bewerken en chanteren. Om premier te worden moet je extreem chantable zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 07:41 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Drie politici die net zoals A Hitler naar voren zijn geschoven en ondersteund worden door de elite of het bedrijfsleven, dit vanwege hun charisma hun kunde inzicht en vooral door hun redevoeringen.
Overigens als je de geschiedenis een beetje bekijkt krijg je dit soort combinatie's.. Merkel - Tatcher, Obama- Nelson Mandela, Poetin- Lenin.
Keer op keer zie je dat mensen geleid willen worden door (herkenbare voor het oog en in het gedrag) een zelfde soort type politicus dit qua karakter of enige gelijkenis met andere politica.
Zie ook Nederland Kok - Rutte, (beide niet te vertrouwen en gesponsord door Shell en Unilever)
Ik bedoel alleen te zeggen en daar zit weinig aan complot aan dat de elite of het bedrijfsleven zijn politieke vertegenwoordigers zorgvuldig uit kiest of die zij neerzetten als het symbool van politiek.
Aangezien in Amerika hier men een stuk openlijker mee omgaat dat het bedrijfsleven wel degelijk zijn inbreng heeft tot de politiek en het beleid dat uitgevoerd wordt en ook de hedendaagse politieke leider(s) er niet gekomen zouden zijn zonder de inbreng van het bedrijfsleven of de elite.
Is dit dus niet echt een complot theorie tenminste door mijn ogen gezien dan.
quote:Research I have been directing in recent years suggests that Google, Inc., has amassed far more power to control elections—indeed, to control a wide variety of opinions and beliefs—than any company in history has ever had. Google’s search algorithm can easily shift the voting preferences of undecided voters by 20 percent or more—up to 80 percent in some demographic groups—with virtually no one knowing they are being manipulated, according to experiments I conducted recently with Ronald E. Robertson.
bron
Dat. Maar het gaat veel verder. Als ze willen dat een bepaalde president over 25 jaar niet gekozen wordt laten ze z'n pr0n searches die hij vanavond als tiener op z'n zolderkamertje doet wel even lekken. Stel dat in de aanloop naar de verkiezingen een lijstje met zoekresultaten van rutte uit 1999 met 'deepthroath gay blowjob' en wat bijbehorende filmpjes op de voorpagina van de telegraaf was komen te staan.. dat had nogal een effect gehad.quote:
Klein bier natuurlijk nog, maar:quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:36 schreef CafeRoker het volgende:
De mogelijkheden zijn ongekend en het risico wordt naar mijn mening niet voldoende onderkend.
Kun je hier wat meer over vertellen? Als je de geschiedenis bekijkt en politici vergelijkt op deze punten; charisma, kunde, inzicht en vooral door hun redevoeringen, kun je alles aan elkaar knopen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 07:41 schreef Konijntjuh het volgende:
Overigens als je de geschiedenis een beetje bekijkt krijg je dit soort combinatie's.. Merkel - Tatcher, Obama- Nelson Mandela, Poetin- Lenin.
Ik ga wel even een uitgebreid topic hier over maken..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is niet erg om soms een nieuw topic te maken voor hernieuwde interesse in een topic hoor, eventueel met wat oudere topics in de openingspost als referentie. De waarschuwing van 'er is al zoveel dagen niet in het topic gepost weet je het zeker?' is er niet voor niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |