4 stappen per dag, wtfquote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:59 schreef mergbot het volgende:
Stappenteller staat standaard aan op Windows Phone, ik loop tussen 4 en 8.000 stappen p.d
Zal wel 4000 zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
4 stappen per dag, wtf![]()
Dat is niet eens genoeg om naar de wc te gaan.
Ik eet vaak gewoon in het restaurant, en als ik klaar ben maak ik nog een klein ommetje. Het eerder uitstappen doe ik ook, hetzelfde met naar de volgende halte lopen als ik toch moet wachten op de bus.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:40 schreef Mieshka het volgende:
Ik lees ook dat mensen met zittend werk wandelen tijdens de lunchpauze. Maar eet je dan onderweg? Gaan er ook collega's mee? Ik weet niet zo goed hoe ik dit praktisch uit zou moeten voeren. Heb deze baan pas 2 maanden en ben bang dat het niet zo sociaal overkomt als ik als enige niet met de rest in het restaurant op het werk eet. Ben toch al niet de sociaalste.
Ik ga trouwens ook met het ov naar mijn werk, ik stap dan wel eens een halte (of 2) eerder of later in of uit om wat extra te lopen.
Ik wandel niet elke dag, dus er zijn ook genoeg dagen dat ik met collega's eet. Als ik ga lopen eet ik m'n boterhammen achter m'n pc, voordat ik ga wandelen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:40 schreef Mieshka het volgende:
Ik lees ook dat mensen met zittend werk wandelen tijdens de lunchpauze. Maar eet je dan onderweg? Gaan er ook collega's mee? Ik weet niet zo goed hoe ik dit praktisch uit zou moeten voeren. Heb deze baan pas 2 maanden en ben bang dat het niet zo sociaal overkomt als ik als enige niet met de rest in het restaurant op het werk eet. Ben toch al niet de sociaalste.
Ik ga trouwens ook met het ov naar mijn werk, ik stap dan wel eens een halte (of 2) eerder of later in of uit om wat extra te lopen.
Die app telt ook een gedeelte van de fietstpartij naar mijn werk als stappen, is dus niet helemaal accuraat.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik de stappenteller van de iPhone moet geloven
Hoe kan je dat op de iPhone zien? Ik gebruik nu de app RunKeeper, maar die doet km's in wandeltempo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:44 schreef sally-spectra het volgende:
Heb zelf een Polar Loop.
Maar die rekent veel meer stappen dan m'n iPhone.
Dus of het nou zo betrouwbaar is.
In HealthKit, oftewel " Gezondheid".quote:Op zondag 12 juli 2015 18:06 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Hoe kan je dat op de iPhone zien? Ik gebruik nu de app RunKeeper, maar die doet km's in wandeltempo.
Zo dus.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:20 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
In HealthKit, oftewel " Gezondheid".
Maak je weer eens een foto om je figuurtje en haartjes te showen?quote:Op maandag 13 juli 2015 04:04 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb geen stappenteller oid nodig.
Ik wandel elke dag minstens 3-4 uur intensief (in het bos en heide) en fiets daarbij ook nog alles. Dus aan beweging geen gebrek. Moet wel mijn figuurtje en conditie op peil houden.
Hoe heb je daar tijd voor? Geen werk? Parttime werk? Een baan als boswachter?quote:Op maandag 13 juli 2015 04:04 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb geen stappenteller oid nodig.
Ik wandel elke dag minstens 3-4 uur intensief (in het bos en heide) en fiets daarbij ook nog alles. Dus aan beweging geen gebrek. Moet wel mijn figuurtje en conditie op peil houden.
Ik voel mij een tovenaar in het Hakunabos. Dit is het pad wat leidt naar een van de rustige stukjes natuur van de Brunssumerheide. Hier heerst een serene rust waarin je alleen de geluiden van de natuur hoort. Volgens insiders zou dit het diepst liggende stuk heide gebeid van Nederland moeten zijn. Ik woon er slecht 15 minuten lopen vandaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:36 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Hoe heb je daar tijd voor? Geen werk? Parttime werk? Een baan als boswachter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |