je moet ze wel allemaal voeren enzo he? net zo als een tamagotchi.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
Koel, verandering, meerdere mogen, bij punk dan ook gizmo natuurlijk. Oh, maar deze mensen komen al in de SC af en toe, mag dat wel dan of beter iemand die helemaal nooit in de SC komt of bijna nooit, je weet wel mensen die het eng vinden daar, want dan ga ik ff in de feedback spitten wie dat waren.![]()
Ohw, dat maakt het wel weer lastiger dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
je moet ze wel allemaal voeren enzo he? net zo als een tamagotchi.
Ohh dan adopteer ik een paar en honger ze uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
je moet ze wel allemaal voeren enzo he? net zo als een tamagotchi.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dan adopteer ik een paar en honger ze uit.
Misschien een sc voedselbank een idee?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
Sodeknetters wil ik ook wel adopteren, maar over dat voeren moeten we het wel hebben dan.
Iemand die me dan wil sponsoren?
Daar was ik ook al achter.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij zit allemaal mensen te adopteren die al in de SC komen. Wees eens avontuurlijk.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:39 schreef notturna het volgende:
Ik hoor net dat ik niet geadopteerd kan worden. Bij deze stel ik me beschikbaar om een cosser te adopteren.
Je bent bij deze door mij geadopteerd.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:39 schreef notturna het volgende:
Ik hoor net dat ik niet geadopteerd kan worden. Bij deze stel ik me beschikbaar om een cosser te adopteren.
Ik heb nog geen idee, maar ik vind wel een slachtoffer.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Heb je iemand op het oog? Dat kan ook nog, dat jij denkt, ja die wil ik adopteren, jij komt tenslotte vaker in de COS dan ik. Ik eigenlijk gewoon al heel lang niet meer.
Isax, die is hiermee begonnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wie gaat het bijhouden welke al bezet zijn?
Nou thanx nu ben ik geen cos-weesje meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je bent bij deze door mij geadopteerd.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, maar ik vind wel een slachtoffer.
Ik ben eruit. Ik adopteer Raskolnikow. Ik ben wel niet rijk, so be it.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:50 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik heb besloten Marnogwatdinges te adopteren.
Zodra ik zijn juiste naam heb opgezocht, of hij zijn wachtwoord en DM terug heeft, maak ik het officiëel
Edit: Mario390 is nu geadopteerd en dus mijn eigendom.
Dus nu is 't de bedoeling dat we jou aanspreken op zijn gedrag?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:50 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik heb besloten Marnogwatdinges te adopteren.
Zodra ik zijn juiste naam heb opgezocht, of hij zijn wachtwoord en DM terug heeft, maak ik het officiëel.
Edit: Mario390 is nu geadopteerd en dus mijn eigendom.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ben eruit. Ik adopteer Raskolnikow. Ik ben wel niet rijk, so be it.
Thanks,lief van je.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
FF vind ik ook wel lief, samen met Soul dan.
ik sta open voor adoptiequote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:49 schreef isax het volgende:
Geachte lezer,
Wij van stichting adopteer een COSser hopen de COS en de SC dichter bij elkaar te brengen.
De stichting merkt dat deze groepen erg langs elkaar leven.
Wij trachten ons doel te bereiken door onder meer het project adopteer een COSser, hierbij worden COSsers onder hun hoede genomen door leden van de SC.
Hoe werkt het?
SC: U kunt hier onder doorgeven welke COSser u leuk lijkt om te adopteren. Let op: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Meerdere adopteren is mogelijk.
COS: geef hier onder aan als jouw het ook leuk lijkt om geadopteerd te worden.
Wat willen wij als stichting bereiken?
Sinds dat de komkommertijd in Utopia is aangebroken heerst er verveling in de COS. Dit is de perfecte tijd om elkaar beter te leren kennen in dit subforum. Hopelijk ontstaat door deze actie meer interactie met elkaar en zo een betere sfeer.
Verder willen wij er op wijzen dat Liesje dibs heeft op Joezi.
Hoogachtend,
Stichting adopteer een COsser
[ afbeelding ]
Heb je bezwaar tegen een hek danwel kooi of bench? Zo niet ben ik je man.quote:
nee dat is niet een match, dan rooi ik het beter met mn dooie moeder en alcoholistische vaderquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heb je bezwaar tegen een hek danwel kooi of bench? Zo niet ben ik je man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |