nopequote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:28 schreef JoeryJanxx het volgende:
Heeft er iemand last van lag of dat hij er opeens uitgegooid wordt op http://agar.yt/?
yepquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik stond tweede, heb je weer twee van die teamers die nummer 1 en 3 zijn....
Als je de browser afsluit, is je bolletje dan direct weg?
Ja idd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Chill... snel afsluiten als die kneuzen me bijna pakken
Maja hier op yt hebben we al aartsvijanden en die moeten we het leven zuur maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daarom gewoon via agar.io zonder chat. Lag alleen wel als de neten.En bij die teams met kleuren zitten er echt te veel noobs die voor eigen succes gaan ipv even de grootste vol te gooien met W.
Was per ongeluk voor de private servers verkeerd gegaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:51 schreef pinman het volgende:
Nou moet ik opeens het wachtwoord invoeren van de server.
EDIT: Oh laat maar ik kan gewoon spelen
wat dan??quote:Op zondag 12 juli 2015 15:51 schreef fantamix het volgende:
Ja ben nu gestopt, is gewoon niet te doen.
Is nu als het goed is opgelost, denk ik tenminste.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja was bij mij ook onspeelbaar vanmiddag
ben je online danquote:Op zondag 12 juli 2015 16:38 schreef mergbot het volgende:
we moeten eigenlijk namen doen zonder [FOK] ervoor, want de anderen kennen fok inmiddels
er zijn toch al redelijk vaste mensen en dan communiceren we dat we FOK zijn door drie bolletjes te doneren ofzo
ddude lezenquote:
Wutquote:Op zondag 12 juli 2015 18:06 schreef fantamix het volgende:
Die Roces van net aan wie jij al je mass had gegeven toto, was fake. Hij at me op en zij ik ben jochem. Beter pakken we hem zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |