Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Wat betekent het 2e deel eigenlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:54 schreef Kauai het volgende:
Geen idee hoe je moet citeren uit een vorig topic via telefoon maar Che
Shimkhali 3la joonek
Letterlijk 'wat heb je op je ogen gelegd', dus denk dat er 'waar kijk je naar' wordt bedoeld. Maar is een woordspelingquote:
Pics.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg hotpants, billuh zakken half eruit
96 foto's terugquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:34 schreef zarGon het volgende:
NEE, WAAROM FORMATTEER JE..
Probeer het even met Recuva (gratis). Als dat niet werkt, kijk er eens met een demoversie van GetDataBack er eens naar.
Herkent je pc de sd-kaart nog? (Kijk via Disk Management / Schijfbeheer.)
quote:
Ik begin vanaf 03:00 met vastenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 03:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is snel... Je mocht tot een paar minuten geleden nog drinken.
Ik hoop dat jij ook mag uitslapenquote:
Ze fietsen hier langs. Nou ja, een kilometer verderop. Geen zin om in deze hitte langs de kant te staan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 04:13 schreef Kauai het volgende:
Ja gelukkig kan ik ook uitslapenWilde even bij de Tour kijken maar dat lijkt me iets te veel van het goede. Al die drukte in deze hitte om een paar fietsers
Wtfquote:Op zaterdag 4 juli 2015 04:13 schreef Kauai het volgende:
Ja gelukkig kan ik ook uitslapenWilde even bij de Tour kijken maar dat lijkt me iets te veel van het goede. Al die drukte in deze hitte om een paar fietsers
Enige 2 wieler voor echte hombres: motorquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Tour de France ja.Gisteravond waren er al wegafsluitingen in hartje Utrecht.
Nee, geen mp3.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Enige 2 wieler voor echte hombres: motor
Of 3 wielen.. mp3
Die 500cc is beest. Of Gilera fuoco. Je rijdt gewoon comfortabel.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, geen mp3.Wannabe motorrijders.
Wilde vandaag naar het centrum maar alles is afgesloten. Gezeikquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Tour de France ja.Gisteravond waren er al wegafsluitingen in hartje Utrecht.
Maar ze komen maar 1 keer hier!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wtf
Wat voor tour la
Tour de france?
Wielrenners!!!!!!!!!!!!!wuuaaaaaaaggg
Dat is al 1x te veelquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:57 schreef Kauai het volgende:
[..]
Maar ze komen maar 1 keer hier!!!
Echt een hype hier
Lekker veilig.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die 500cc is beest. Of Gilera fuoco. Je rijdt gewoon comfortabel.
Tshirt, jeans, open helm. 145km snelweg
Je moet er ook niet op rijden als je geen ervaring met motors/scooters hebt. Voor de rest rijdt het heel anders dan een motor.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lekker veilig.
Dat is het probleem met die mp3's... Je mag er gewoon op rijden met je autorijbewijs (mits uitgegeven voor een bepaalde datum). Die bestuurders doen zichzelf voor als motorrijder zonder gelest te hebben.
Fruit en notenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:15 schreef Kauai het volgende:
Iemand nog ideeen/aanraders om te eten voor suhur eigenlijk?
Jammerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb gezondigd... Heb net toch maar water gedronken, ik trok het gewoon niet meer.Een uurtje winkelen (gewoon 1 winkel) met dit weer is niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |