SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Idd, KNMI is ook wat bijgesteld, met lokaal in het oosten nog kans op 35. Dus die 40-ers zullen niet meer gehaald worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Misschien voor t oos'n (al gaat het echt niet warmer worden als donderdag)
Maar westen en midden mogen "blij" zijn als de 30 uberhaupt gehaald wordt morgen
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 18:07:26De Bilt heeft zijn 3e tropische dag (nodig voor #hittegolf) niet gehaald. Zie kaart. Morgen weer een kans. http://t.co/buZYcXT6oL reageer retweet
Maar 3 dagen 30+...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Morgen moet het in De Bilt dan gebeuren? Hier in het oosten halen we het wel.
*Edit*
Volgens mij hebben we het al gehaald, want maandag was ook 25+.
Woensdag, donderdag en vrijdag was het in het Zuidoosten 30+quote:
Zuid-oosten wel... Vertel mij wat, zit er midden in.. 29.7 binnen momenteelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Woensdag, donderdag en vrijdag was het in het Zuidoosten 30+
Nee, das waar. Voor de landelijke hebben we Bilt nodig. Dan is het maar een regionale hittegolf, ook bestquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zuid-oosten wel... Vertel mij wat, zit er midden in.. 29.7 binnen momenteel![]()
Maar de Bild is heilig, het ZO niet
Ja, hopen dat het een beetje gaat waaien. Gister alle fun ook gemist, hier geen druppel water gevallen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, das waar. Voor de landelijke hebben we Bilt nodig. Dan is het maar een regionale hittegolf, ook best.
Wel warm bij jou binnen trouwens. Vanaaf weer deurtjes open?
Ik ben het daar mee eens, met die discussie dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn wel eens hele discussies geweest waarom de Bilt juist niet een goede plek is om het weer te meten. Maarja...
Wageningenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben het daar mee eens, met die discussie dan.
Maar zoals je gister zag, zeeland, 19.9, hier (limburg) 37.6Waar moet je het dan wel gaan meten
Om te typen is Word handig, zodra je er meer mee moet gaan doen... Doe mij dan maar excelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Stuntelen met Word en een warme middag is ook geen goede combi.
Je kunt je niet boos maken, want warm.
Je kunt je laptop niet rechtstreeks uit het raam gooien, want eerst moet gordijn open en raam open etc.
Arcen, meetstation ligt er ook al.. En dan lijkt het veel erger allemaalquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wageningen![]()
Meetstation ligt er al.
Ik moest afbeeldingen met tabellen combineren, echt een ramp. Toen zat er ergens een lege pagina tussen, druk je op delete loopt gelijk alles doorelkaar. En nergens een optie in word om verschillende objecten aan elkaar te koppelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Om te typen is Word handig, zodra je er meer mee moet gaan doen... Doe mij dan maar excel
Tabellen in wordquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest afbeeldingen met tabellen combineren, echt een ramp. Toen zat er ergens een lege pagina tussen, druk je op delete loopt gelijk alles doorelkaar. En nergens een optie in word om verschillende objecten aan elkaar te koppelen.
Microsoft snapt soms haar gecompliceerde gebruiker niet.
Ik ga ook zweten als ik er al aan denk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tabellen in wordIk snap je frustratie
Waarom moet ik altijd aan Fred Siebeling denken bij de Snollebollekesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |