Kun je het uitleggen? Want ik snap het niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:40 schreef Smarties_ het volgende:
[..]
Haaaahaha! Sorry, maar ik moet even laten weten dat ik dit supergrappig vind

Je bent sarcastisch, neem ik aan?quote:Op maandag 20 juli 2015 20:24 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Kun je het uitleggen? Want ik snap het niet.

Hij shuffelt te veel met woorden.quote:

quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:31 schreef Erno-BE het volgende:
-Vaatwastablet
-Corehype
-Psy-Freak
-Roadtrip
-NieuweNier
-Erno-BE
Allemaal stuk voor stuk debielen

Iwanius is zekerweten niet iSpy hoor. Hoe bizar ook, zijn posts zijn redelijk verifieerbaar en echtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:08 schreef Anthraxx het volgende:
Iwanius en al zijn kloon in het verleden leeft ook in een eigen wereld en geloofd er volgens mij ook zelf behoorlijk in. Doet zich voor als een 1 of andere vermogende gast en kenner van allerlei culinaire gerechten en topkoks. Daarvoor had pochte hij altijd met allerlei nieuwste gadgets en gebruikte hij foto's van andere om te laten zien hoe rijk hij was. Jammer dat de metadata van de foto zei dat het van alle hoeken op de wereld vandaan kom. Tegenwoordig update hij de metadata maar zelf .

Ik geloof er geen bal van. Sorry. Hij post in de winter dat hij in zijn mega grote tuin staat te paffen met een foto en vervolgens in de zomer woont hij in een woontoren middenin Rotterdam centrum. En zo kun je wel meer inconsistenties vindenquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Iwanius is zekerweten niet iSpy hoor. Hoe bizar ook, zijn posts zijn redelijk verifieerbaar en echt

iSpy gebruikte gegoogelde foto's. Iwanius zijn food-foto's zijn sowieso uniek; die enorme sigaar overal (zelfs bij het eten bij de Pauluskerk).quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van. Sorry. Hij post in de winter dat hij in zijn mega grote tuin staat te paffen met een foto en vervolgens in de zomer woont hij in een woontoren middenin Rotterdam centrum. En zo kun je wel meer inconsistenties vinden.

Intellectueel kwisje doen ? Geen idee wie je bent. Wel een goede nachtrust en weltrusten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Iemand met een stoornis een gestoorde fokker noemen is té simpel.![]()
Volgens mij loopt er maar één echte dorpsgek op fok! rond... tong80

quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Intellectueel kwisje doen ? Geen idee wie je bent. Wel een goede nachtrust en weltrusten.
FF pissen trouwens.

Jongenquote:

SPOILER: Gebruikers met één of twee nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.

Heb je zijn topic over die Hermes tas gezien (of wat er voor door moest gaan)? Dat topic is volgens mij weg gehaald maar hij was bezig zichzelf onsterfelijk voor lul te zetten. Iwanius heeft ze niet op een rijtje, hij verzint gewoon maar wat. Ik geloof er geen snars van dat z'n foto's en verslagen echt zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh het zou kunnen dat'ie net zo kierewiet is als jij![]()
Geen idee, ik ken hem niet persoonlijk.
Maar hoe maf en kierewiet ook, zijn foto's en verslagen zijn actueel en kloppen.

quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:42 schreef Messina het volgende:
Aantal stemmen - User
17 - -Hakuna-/Fusionfreak
12 - Lambiekje
11 - Iwanius
8 - badtripbob
8 - tong80
7 - Tingo
6 - chronocrypto
6 - Ouder1
6 - El_Matador
5 - Psy-freak
5 - Dandybleu/Pionnetje
4 - Braddie
3 - cempexo
3 - deadprez
3 - WoordenShuffelaar
3 - Brummetje_
3 - BaajGuardianVaatwastablet heeft 1 stem, vogeltjesdans 2. Dat moet even aangepast wordenSPOILER: Gebruikers met één of twee nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!

Aantal stemmen - Userquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:04 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Vaatwastablet heeft 1 stem, vogeltjesdans 2. Dat moet even aangepast worden
SPOILER: Gebruikers met één of twee nominatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, nog niet helemaal wakker.
Je raekt an de dinge geweun.

Haha ja, mooi topic was dat!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Heb je zijn topic over die Hermes tas gezien (of wat er voor door moest gaan)? Dat topic is volgens mij weg gehaald maar hij was bezig zichzelf onsterfelijk voor lul te zetten. Iwanius heeft ze niet op een rijtje, hij verzint gewoon maar wat. Ik geloof er geen snars van dat z'n foto's en verslagen echt zijn.

Vind ik ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:04 schreef Erno-BE het volgende:
Maar nogmaals, wat is er zo debiel aan Iwanius? Ik vind hem een normale user
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |