quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik ken met uitzondering van mij zelf alleen sanasoufi en chronocrypto. Wie zijn nog meer gestoord?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:32 schreef Messina het volgende:
Aantal stemmen - User
8 - lambiekje
7 - Tingo
7 - -hakuna-
6 - chronocrypto
5 - tong80
5 - El-Matador
5 - Ouder1
5 - badtripbob
4 - Braddie
4 - Dandybleu/Pionnetje
3 - WoordenShuffelaar
3 - Iwanius
2 - psy-freak
2 - Brummetje
2 - cempexo
2 - BaajGuardian
2 - Mishu
2 - controlaltdelete
2 - Klaploper
2 - BloodhoundFromHell
2 - mapima
2 - NickGrouwen
2 - DeadprezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Daarmee beschrijf je zo'n 80% van alle KLBersquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:03 schreef Stompzinnig het volgende:
Die jahr00n is trouwens niet gestoord maar gewoon een soort emimich. Een enorme kneus en autist die er lol in heeft zich als straattuig te gedragen op het internet.
Meen je dit?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:07 schreef dimmak het volgende:
Gast, je bent niet gek. Je bent gewoon een kneus.
Hoe mongool moet je wel niet zijn als je op bossen wacht.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
Welke mongool stemde op mij. Nou, kom op dan.
Edit; oh Stompzinnig zie ik. Die naam zegt al genoeg, keutellikker.
Jep, hij is volgens mij een echte echte.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:49 schreef starla het volgende:
Ik wil officieel nog even Lambiekje nomineren. Wat hij allemaal zegt is letterlijk tot het gestoorde aan toe, in de zin van geestesziek.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:56 schreef BaardaapAd het volgende:
Eigenlijk was het natuurlijk een schande dat het koetshuis nu leeg stond, als niet meer diende dan als een opslagplaats der schaamte. De familie meed het gebouw en was er dus niet van op de hoogte dat de_boswachter er zijn intrek had genomen. Het kwam hem wel goed uit, dicht bij het landhuis te wonen; hij had een oogje op het sexy koksmaatje Starla en zo konden ze vaker onopgemerkt bij elkaar zijn.
Is dat dezelfde user? Komt een beetje vreemd over, maar meestal wel aardig en oprecht.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jep, hij is volgens mij een echte echte.
Rodulf/Gewas heeft ook een stoornis. Maar hem nomineer ik expres niet omdat hij er wel open over wil praten en verder een vriendelijke/beleefde user is.
Darkwolf. Houdt ook van verkleden als furby. Of hoe heet dat.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:48 schreef 2dope het volgende:
Ik weet de naam van de user niet meer, maar er was een tijdje een dude actief hier die van paardenseks hield. Dat was altijd redelijk freaky om te lezen, en kwam dermate oprecht over dat 't òf een ijzersterke troll was, of daadwerkelijk een paardenneuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |