Quote FF en breng hem even naar de sc voor dit soort vragen. Net zo als ik nu doe. Scheelt een hoop ergernis bij andere cossers.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar kunnen we praten heb je en idee?
is dat nog steeds aan de gang?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Quote FF en breng hem even naar de sc voor dit soort vragen. Net zo als ik nu doe. Scheelt een hoop ergernis bij andere cossers.
De cos loopt nog steeds, Utopia doet het nogquote:
Komt goed.quote:
Yep.quote:
Ja hoor,even in de FB aan een MOD vragen...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:46 schreef mario390 het volgende:
ffRUIT jij en idee omdaT ik en opic maken kan?
Je kan geen topic openen? Is dat omdat je een nieuw account hebt?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
De cos loopt nog steeds, Utopia doet het nog
zit op het puntje van mn stoelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:49 schreef isax het volgende:
Waar gaan we topic voor maken?
Dit klinkt spannend
Voor de rest leek het mij wel duidelijkquote:
Een eigen topic bedoel je toch?quote:
dat is en grote schijt gebeurd heb mijn wachtwoord vergetenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je kan geen topic openen? Is dat omdat je een nieuw account hebt?
Was meinst du dann?quote:
Het is je toch uitgelegd hoe en wat door Gert? E-mail sturen of iemand je wachtwoord kan resetten óf geduldig een paar dagen wachten totdat je kan dmen en topics kan openen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en grote schijt gebeurd heb mijn wachtwoord vergeten
in de hangmat?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:53 schreef isax het volgende:
[..]
Ik lig maar ik hou het bijna niet van de spanning.
Grote schijt?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en grote schijt gebeurd heb mijn wachtwoord vergeten
Dan moet je abbo nemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will in de status dat ik alles doen kann
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |