wat een mooierd! !quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:05 schreef Miss90 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lieve schatje Sushi!
Nee dat gaat eerder omgekeerd. Zij slopen wat ik kweek. Deze heeft het niet overleefd.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je ze tegenwoordig ook kweken
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:04 schreef murtie het volgende:
Mijn poes, samen met zn vriendin![]()
[ link | afbeelding ]
Die is echt leukquote:Op donderdag 3 september 2015 20:04 schreef murtie het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:04 schreef murtie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lief!quote:Op donderdag 3 september 2015 20:04 schreef murtie het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:11 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Mandu leert het niet, zijn staart zo dicht bij de rollende poten van mn bureaustoel leggen is niet handig
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:35 schreef n0a het volgende:
[..]
Half dozijntje ook goed?![]()
[ afbeelding ]
Ze lijken hier al groot, maar de moeder poes wordt nogal leeg gegeten.
dit is toch té schattig!quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:32 schreef n0a het volgende:
[..]
Lief!
[ afbeelding ]
Hier wordt Haruto door vader Jimi gewassen, zo lief! Jimi wacht ook tot iedereen heeft gegeten, voordat hij zelf begint.
Nog 1,5 week!
quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:32 schreef n0a het volgende:
[..]
Lief!
[ afbeelding ]
Hier wordt Haruto door vader Jimi gewassen, zo lief! Jimi wacht ook tot iedereen heeft gegeten, voordat hij zelf begint.
Nog 1,5 week!
Dank je, ze is alweer 10 jaar oud, liefste kat die ik ooit heb gehad.quote:
Dank je!quote:
Aww, met stipjesneus zoals Muezza uit dit topicquote:
Ochquote:
Oh Vicky ja... Neusjes.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:24 schreef Vicky het volgende:
Wat een mooierd Snake!
Die kleintjes![]()
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op poezen neusjes...
quote:Op zaterdag 12 september 2015 08:05 schreef MartiniNL het volgende:
Onze lieve kater Doerak, afgelopen woensdagavond helaas doodgereden door een motorrijder die doorreed :/
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2015 08:05 schreef MartiniNL het volgende:
Onze lieve kater Doerak, afgelopen woensdagavond helaas doodgereden door een motorrijder die doorreed :/
[ afbeelding ]
D'awwwwquote:Op zondag 13 september 2015 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Oh, met z'n tweeën kan ook.
[ afbeelding ]
?Hoezo moet ze in bad?quote:Op zondag 13 september 2015 17:20 schreef Snakey het volgende:
Drie keer raden wie er in bad gaat vanavond...
[ afbeelding ]
Zijn dat Devon Rexjes?quote:Op zondag 13 september 2015 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Oh, met z'n tweeën kan ook.
[ afbeelding ]
Ehhh, nee.. Mag ik een pic?quote:Op zondag 20 september 2015 13:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Enig idee hoe hij eruit ziet als hij klaar is met rollen in de bagger met die vacht?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:48 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Everybody was Kung fu fighting!!
Those cats were fast as lightning
[ afbeelding ]
Ik had een nieuw speeltje gekocht
Eeeh, die heb ik niet.quote:
Ik zie er niet echt charming uit hoor, nakend op de douchevloer.quote:Op zondag 20 september 2015 14:25 schreef valentijn101 het volgende:
Oehhh, daar wil ik filmpjes van Snakey
Herkenbaar dit...quote:
Wat heeft hij aan zijn oog?quote:Op zondag 20 september 2015 16:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Herkenbaar dit...
OT, ik was even en nieuw objectief aan het testen en meneer ging vervolgens mooi poseren
[ afbeelding ]
Ah leuk toch, ze hoeven niet perfect te zijn. Ik heb ook twee Devons gehad, beide afdankertjes.quote:Op zondag 20 september 2015 20:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]Eentje met teveel haar en eentje met te weinig haar.
Deze zijn ook tweedehands. Ik ben helemaal niet zo van de raskatten, maar mijn vriend is allergisch en van deze katten heeft hij geen last. En ze zijn zoooo leuk.quote:Op zondag 20 september 2015 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah leuk toch, ze hoeven niet perfect te zijn. Ik heb ook twee Devons gehad, beide afdankertjes.
Ik ben van de asiel- en aanloopkatten, en mijn rexjes kwamen uit het asiel. Eentje was gewoon op straat gevonden en er was niemand die haar miste, zo raar. Ik vind Devons wel enorme hedonisten, eigenlijk willen ze maar een ding in het leven: op een warme schoot zittenquote:Op zondag 20 september 2015 21:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Deze zijn ook tweedehands. Ik ben helemaal niet zo van de raskatten, maar mijn vriend is allergisch en van deze katten heeft hij geen last. En ze zijn zoooo leuk.
Die van ons willen daarnaast graag heel veel heel hard rondrennen en heel wild stoeien.quote:Op zondag 20 september 2015 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben van de asiel- en aanloopkatten, en mijn rexjes kwamen uit het asiel. Eentje was gewoon op straat gevonden en er was niemand die haar miste, zo raar. Ik vind Devons wel enorme hedonisten, eigenlijk willen ze maar een ding in het leven: op een warme schoot zitten
Oh echt? In die van mij was nooit beweging te krijgen. Serieus. Ik dacht dat alle Devons zo waren.quote:Op zondag 20 september 2015 21:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die van ons willen daarnaast graag heel veel heel hard rondrennen en heel wild stoeien.
Ooooooohhhh wat een dropje.quote:Op maandag 21 september 2015 14:58 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haruto is nu bijna een weekje bij ons. Hij bromde wat naar Toshi de Maine Coon in het begin, maar geeft nu graag kopjes aan hem. Een kleine ondeugd die best wel zelfstandig is, maar ook ontzettend kan pruttelen bij aandacht. Helaas komt hij nog niet zo graag op schoot. Hopelijk komt dat nog een beetje.
3 lettergrepen, lekker praktisch als je hem wilt roepen. Notquote:Op maandag 21 september 2015 14:58 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haruto is nu bijna een weekje bij ons. Hij bromde wat naar Toshi de Maine Coon in het begin, maar geeft nu graag kopjes aan hem. Een kleine ondeugd die best wel zelfstandig is, maar ook ontzettend kan pruttelen bij aandacht. Helaas komt hij nog niet zo graag op schoot. Hopelijk komt dat nog een beetje.
Toshi komt ook niet op schoot, maar die komt wel naast je liggen of in mijn opgetrokken benen liggen. Onze vorige Brit zat er een beetje tussenin. Op zichzelf maar af en toe ook op schootquote:Op maandag 21 september 2015 16:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ooooooohhhh wat een dropje.![]()
Ik heb nu voor het eerst een schootkat, vind dat juist erg lastig want groot gemopper als ik op sta. Hiervoor had ik er eentje die wel altijd graag bij me in de buurt was maar nooit op schoot. Naast me liggen met een pootje op mijn been vond ik
Wat een schatje!quote:Op maandag 21 september 2015 14:58 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paar dagen terug werd ik ook wakker midden in de nacht van kabaal.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:15 schreef snakelady het volgende:
Over Loki gesproken, die was nooit een jager, blijkbaar is daar nu verandering in gekomen.![]()
[ afbeelding ]
Oh god, die tweede, die zwarte! Op dat soort katten val ik zó! Dat weerbarstige en totaal niet standaard-schattige!quote:Op zondag 27 september 2015 02:25 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hallo allemaal!
Dit is de eerste- en enige keer dat ik jullie ga spammen met mijn berichtje of boodschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |