ahhhh, baby poezels. uit een nestje? zwarte lijkt kleinerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:13 schreef Puala het volgende:
Sinds een uurtje heb ik 2 nieuwe huisgenootjes![]()
[ link | afbeelding ]
2 zusjes, maar is vertekening. Ze doen weinig voor elkaar onder qua formaatquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
ahhhh, baby poezels. uit een nestje? zwarte lijkt kleiner
Cute!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:18 schreef Lyssa het volgende:
Ik ben sinds gister personeel van Mandu, een ragdoll van 4,5 jaar. Hij woonde voorheen bij mijn zus, logeerde wel eens bij ons ivm vakantie, maar doordat mijn zus nu in het buitland woont en haar ex te weinig thuis was, is Mandu bij mij komen wonen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen hij hier logeerde eind juni wel. Nu nog niet specifiek opgevallen, maar ik vind al wel over harenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Cute!Mijn kat Muezza is ook een Ragdoll van iets meer dan 4j oud. Heeft Mandu ook last van veel haarverlies?
Mijn zwarte bank ziet er erg wit uit als ik een paar dagen niet schoonmaak.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Toen hij hier logeerde eind juni wel. Nu nog niet specifiek opgevallen, maar ik vind al wel over haren![]()
Foto van Muezza? Mooie naam ook!
Wat is ze prachtig!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn zwarte bank ziet er erg wit uit als ik een paar dagen niet schoonmaak.
Foto's van Muezza staan in dit topic. Klik!
Dat zeg je nou, maar ik heb hem een keer aangetroffen zwart van de stempelinkt. Toen ik hem vervolgens noodgedwongen ging wassen, was ik bang dat buren de politie zouden bellen omdat ze misschien dachten dat ik een klein kind aan het martelen was.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nouja, zo te zien zijn wel alle vlekken er uit.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zeg je nou, maar ik heb hem een keer aangetroffen zwart van de stempelinkt. Toen ik hem vervolgens noodgedwongen ging wassen, was ik bang dat buren de politie zouden bellen omdat ze misschien dachten dat ik een klein kind aan het martelen was.
Ik heb ook een coon gehad. Geweldig beest.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:45 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Dat probleem heb je niet met Main Coons, daar komt niet veel meer dan een piepje uit. Wat er erg grappig uitziet, zo'n grote kat met een piepstemmetje.
ooooooooohquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:32 schreef WinnieWana het volgende:
Abeltje (stropdasje had hij alleen om voor de foto)
[ afbeelding ]
3 stuks!quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:09 schreef valentijn101 het volgende:
Hier onze nieuwe werkgevers. Tom (zwart) en zijn 2 zusjes Tijger en Lotje. 2 dagen geleden uit het asiel gehaald en nu 8 weken oud.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gingen eigenlijk voor maar 2 poesjes maar we konden het niet over ons hart verkrijgen om Tom alleen achter te laten. Vandaar het Crazy Catlady Starterspakket![]()
oooohhhhh wat een leuk trioquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:09 schreef valentijn101 het volgende:
Hier onze nieuwe werkgevers. Tom (zwart) en zijn 2 zusjes Tijger en Lotje. 2 dagen geleden uit het asiel gehaald en nu 8 weken oud.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gingen eigenlijk voor maar 2 poesjes maar we konden het niet over ons hart verkrijgen om Tom alleen achter te laten. Vandaar het Crazy Catlady Starterspakket![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:26 schreef valentijn101 het volgende:
maar wel bang ben om op ze te gaan liggen en dus de rest van de nacht wakker ben![]()
Lijkt eigenlijk ook een beetje op onze Flynnquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:14 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
oh!is 'ie ook helemaal zwart? Loki heeft alleen een paar grijze haartjes op z'n borstkas.
mag Baby dan nu voorgoed bij je blijven?quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:22 schreef Wildervankstertje het volgende:
Lieve Baby. Heb hem in 2008 gekregen toen hij 6 weken was. Ruim 3 jaar geleden wegens relatiebreuk hem weg moeten doen omdat ik tijdelijk weer bij mijn vader moest wonen en die wilde geen kat in huis. Baby kwam toen bij mijn moeder die zelf ook al 2 katten had. Ze heeft er sinds begin dit jaar 2 chihuahua-malteser zusjes bij van inmiddels 9 maanden. In het begin ging alles goed maar nu beginnen ze Baby steeds meer op te jagen en hij durft er niks tegen te doen. Dus besloten om Baby weer bij mij te laten wonen zodat hij niet naar een vreemde hoeft. Woensdag ga ik hem ophalen.
[ afbeelding ]
Aaaahhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:51 schreef n0a het volgende:
Eind vorig jaar hebben we afscheid genomen van onze Silver Tabby Brit Banat. Deze zomer ben ik op zoek gegaan naar een nieuw vriendje voor onze Maine Coon Toshi.
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we die gevonden. Haruto is op deze foto 4,5 weken. Ergens in september zal hij bij ons mogen komen.
Ja! Ik vind die foto zo geweldigquote:
Ochiepochienoekiepoekielieflieflief!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:13 schreef n0a het volgende:
[..]
Ja! Ik vind die foto zo geweldig. Komende vrijdag kunnen we weer gaan kijken. Dan is hij rond de 7,5 weken.
Hier nog een filmpje met zijn schele kitten ogen. https://instagram.com/p/5UQ0gzufWb/
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:51 schreef n0a het volgende:
Eind vorig jaar hebben we afscheid genomen van onze Silver Tabby Brit Banat. Deze zomer ben ik op zoek gegaan naar een nieuw vriendje voor onze Maine Coon Toshi.
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we die gevonden. Haruto is op deze foto 4,5 weken. Ergens in september zal hij bij ons mogen komen.
ja. Heb gewoon een huis nu dus hij gaat niet meer weg. Heb hem destijds weg moeten doen omdat mijn vader een hekel aan katten heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:56 schreef Prego het volgende:
[..]
mag Baby dan nu voorgoed bij je blijven?
Mag ik hem kitnappen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:13 schreef n0a het volgende:
[..]
Ja! Ik vind die foto zo geweldig. Komende vrijdag kunnen we weer gaan kijken. Dan is hij rond de 7,5 weken.
Hier nog een filmpje met zijn schele kitten ogen. https://instagram.com/p/5UQ0gzufWb/
Prachtig!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:13 schreef n0a het volgende:
[..]
Nee! Maar ik zou het wel begrijpenquote:
Och dan past het toch straks ook als ze groot zijn?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:34 schreef n0a het volgende:
[..]
Nee! Maar ik zou het wel begrijpen.
Lief Puala!
Ik heb een extra groot kattenkussen gekocht, zodat ze er straks hopelijk samen op gaan liggen. Toen ik het uitpakte was het wel erg groot. Stond ook alleen maar hondenbed op.
Onze Maine Coon is al volwassen, dus dat gaat netquote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Och dan past het toch straks ook als ze groot zijn?![]()
Dit is een vensterbankmatje van de action. Normaal als ik dit soort dingen koop word het niet gebruikt, dus ik geef er maar weinig geld aan uit. Maar dit is een succes bij de kittens, maar ook bij de grotere katten. Dus ik ga er nog wel eentje halen voor de andere kant
foto van Flynnquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:31 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Lijkt eigenlijk ook een beetje op onze Flynn
Deze is tamelijk oudquote:
Zoals het katten betaamt!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:16 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag hebben we een nieuwe doos gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |