TS studeert aan een hogeschool, geen universiteit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:25 schreef Kowloon het volgende:
Voor een 9 voor een scriptie zul echt iets nieuws moeten brengen. Je onderzoek moet zodanig zijn dat deze echt een toevoeging voor het vakgebied vormt. Met wat kleine aanpassingen zou een samengevatte versie zo in een wetenschappelijk tijdschrift geplaatst moeten kunnen worden.
Ohja, ik zie het.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
TS studeert aan een hogeschool, geen universiteit.
Het ontbreekt velen aan motivatie, vooral aan het begin. Als je jezelf kunt disciplineren om vanaf dag 1 in de bieb te zitten en aan de slag te gaan ben je al een heel eind.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:40 schreef Aethereal het volgende:
Net of lang in de bieb zitten een hoog cijfer voor een scriptie oplevert
Dit is een goede!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:38 schreef miro86 het volgende:
Tja, met zo'n onderwerp kan ik je moeilijk helpen. Het is wel erg duidelijk hbo.
Misschien kun je een paar case studies doen door te kijken hoe andere grote sportkantines dit hebben aagepakt? Dit is wel erg voordehandliggend.
Een goede. Daar zat ik zelf ook over na te denken! Bedankt!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:00 schreef Fripsel het volgende:
Oh even je opdracht doorgelezen. Ik denk dat je vooral punten kan scoren op het marketing stukje. Kijk verder dan je neus lang is, probeer meerdere mediavormen te combineren. En kom met een goede propositie. Kies een invalshoek die ze niet verwachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |