Volgens mij staan er ook tussen met een spijkerbroek aan, zouden die uit bed zijn getrokken?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:16 schreef Infection het volgende:
Moet wel zeggen dat de ME het goed georganiseerd heeft.
Denk het niet, of die zich zo makkelijk zouden laten hanteren?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:17 schreef crystal_meth het volgende:
Maar dit waren toch niet de rellende betogers, of wel?
Je suis fonteinquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:18 schreef Rabieluh het volgende:
Dit doet me denken aan die stream waarop je alle Feyenoorders in Rome zag staan wachten voor de bussen naar het stadion.
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 01:11:15Politie kan situatie #Schilderswijk moeilijk aan. Patrouilles van moskee lukt het een stuk beter. Mooi om te zien! http://t.co/sUurZElrJq reageer retweet
Denk het wel. Kun je zien hoe laf ze zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Denk het niet, of die zich zo makkelijk zouden laten hanteren?
Klopt, daar dacht ik ook aan, alleen die bussen waren wel helemaal geslooptquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:18 schreef Rabieluh het volgende:
Dit doet me denken aan die stream waarop je alle Feyenoorders in Rome zag staan wachten voor de bussen naar het stadion.
Zag je die hoofden van die mensen in de bus niet?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
Ik zie geen sippe mensen
hebben jullie andere stream aan
Nee bij mij staan ze gewoon te dansen en zingen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
Ik zie geen sippe mensen
hebben jullie andere stream aan
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee bij mij staan ze gewoon te dansen en zingen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee bij mij staan ze gewoon te dansen en zingen.
Het is ook wel een beetje saai zo'n busritje natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |