quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:58 schreef Divje het volgende:
Gelukkig doet ie het nogzag al een verkreukelde ventilator in een hoekje liggen
Hou jij daar ook van?quote:
Exact hetzelfde hierquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hou jij daar ook van?
Ik stond al vanaf ik weet niet hoe jong voor de ramen te kijken.
Mn zus kwam uit bed omdat ze bang was. Ik om te kijken.
Hahaha jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:58 schreef Divje het volgende:
Gelukkig doet ie het nogzag al een verkreukelde ventilator in een hoekje liggen
gouwe ouwequote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:20 schreef Lavenderr het volgende:
Mogge.
Iets verkoelends voor de verhitte gemoederen
en tevens: vrijdag!!!
Blijft een lekker liedje he? Of tietjequote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
gouwe ouwe![]()
we laten het weekend vroeg beginnen
Zeer mooie foto,ATuin-hek!quote:
Danku!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:50 schreef Charged het volgende:
[..]
Zeer mooie foto,ATuin-hek!
(ben zelf ook liefhebber van een goede onweersbui.)
https://instagram.com/estellealessandra/quote:
Deels een kwestie van wat onze bankrekening verkeerd doet denk ikquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:49 schreef Divje het volgende:
[..]
https://instagram.com/estellealessandra/
Potverdikkie Scrum, wat doen wij verkeerd! (meissie van Sleegers)
True truequote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deels een kwestie van wat onze bankrekening verkeerd doet denk ik
Haha, can imagine. Zeker een mooie dame.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:04 schreef Divje het volgende:
[..]
True true
Ben wel fan van Sleegers. 80% door z'n chick
Denk dat hij het wel ver kan schoppen. Niet voor niets grootste talent van de Jupiler league, of was het nou beste speler van een periode? Weet niet meerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, can imagine. Zeker een mooie dame.
En Sleegers word wel wat hoop ik.
Grootste talent geloof ik jaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk dat hij het wel ver kan schoppen. Niet voor niets grootste talent van de Jupiler league, of was het nou beste speler van een periode? Weet niet meer
Onze nieuwe linksbuiten
Ik zie veel positiewisselingen met veel lopende mensen. (duhquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grootste talent geloof ik ja. Ben heel benieuwd! Ook naar morgen. Eerste wedstrijdje dit dat. Sleegers links, Boetius rechts, Kuytje spits, Toorntje erachter. Kan je ook nog wisselen want Toornstra heeft inmiddels ervaring als rechts, Boetius kan beide flanken, Sleegers kan links en op 10. Bilal als backup voor 1 van de beide.
Mja, Immers. Dat word echt een obstakel dit jaar. Niet dat ie dat niet was de afgelopen jaren, maar nu nog meerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zie veel positiewisselingen met veel lopende mensen. (duh![]()
)
Hoop dat we weer attractief voetbal te zien krijgen-> Immers weg dus.
Daar ga je echt geen reet aan hebben iddquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, Immers. Dat word echt een obstakel dit jaar. Niet dat ie dat niet was de afgelopen jaren, maar nu nog meer
Ja, lachwekkendquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar ga je echt geen reet aan hebben idd
Had je dat FB-gesprekje van 'm gezien met 'n supporter? Zegt ook wel veel over zijn persoonlijkheid
Is ook al de 2de x dat ie iets over z'n salaris zegt, ook met zo'n filmpje van de Kameraadjes toen, vroeg ie via zo'n jongetje aan de Kong & Boeet of ze net zoveel zouden willen verdienen als Lexquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, lachwekkend. Dat je als speler daar niet boven kan staan joh.. snap dat echt niet.
Ja idd. Triestheid straalt er vanaf. En maar denken dat ie wat voorstelt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Is ook al de 2de x dat ie iets over z'n salaris zegt, ook met zo'n filmpje van de Kameraadjes toen, vroeg ie via zo'n jongetje aan de Kong & Boeet of ze net zoveel zouden willen verdienen als Lex
Zal wel iets Haags zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
Heb je nu eindelijk al eens wat gehoord uit Duitsland Scrum?
geen duitse punktlichheidquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Klootzakjes. Wou tot vandaag wachten, dan ga ik op andere huisjes reageren, maar als ze dan alsnog bellen neem ik het alsnog.
Niet netjes op zijn minstquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Klootzakjes. Wou tot vandaag wachten, dan ga ik op andere huisjes reageren, maar als ze dan alsnog bellen neem ik het alsnog.
Duitsers zijn nooit wat je er van verwacht geloof ikquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet netjes op zijn minst.
En wat Inso zegt. Ik dacht ook dat Duitsers punctualiteit hoog in het vaandel hadden staan.
Nope.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:11 schreef Blaadjes het volgende:
Nog mensen die naar de tour gaan kijken?
Heb weer mazzel. Ze komen vlakbij langs.
Precies op tijd klaar met werken. Ik ga kijken rotonde bij renesse als ze de brouwersdam afzijn. Zal wel hard gaan want is paar kilometer voor de finish.
live nietquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:11 schreef Blaadjes het volgende:
Precies op tijd klaar met werken. Ik ga kijken rotonde bij renesse als ze de brouwersdam afzijn. Zal wel hard gaan want is paar kilometer voor de finish.
zijn het Ossis? de van oorspong west-Duitsers zijn toch aardig punktlichquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Duitsers zijn nooit wat je er van verwacht geloof ik. Behalve het negatieve dan, daarin zijn ze exact zo
ik ben ooit naar de aankomst in Parijs geweest, niet op de Champs Elysee zelf natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
Ga niet live naar de tour kijken want te druk in die hitte maar kijk wel tv. Zin in de tour
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:11 schreef Blaadjes het volgende:
Leuk he Sara?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben ooit naar de aankomst in Parijs geweest, niet op de Champs Elysee zelf natuurlijk.
Dat wordt genieten en puffen Domni. Het wordt 39 graden hoorde ik daarnetquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]Het startpunt is voor mij op loopafstand, en ik ben morgen de hele dag vrij
![]()
Het is nu al een gekkenhuis in de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |