abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154014446
Nav de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.

pi_154014560
Jongetjes zijn sowieso wat later met zindelijk worden toch?

Billy vindt het potje wel interessant, maar hij voelt de aandrang nog niet. Blote kont lopen resulteerde hier in meerdere plasjes op de grond; ''Kijk mem, nat! Schoonmaken?'' :')

Hoe kan ik hem stimuleren? Of is het gewoon afwachten tot hij er klaar voor is? En hoe merk je dat?
pi_154014710
OMG Spirit :X :X :X

Son, leuk stel! O+

Poes, ik denk dat je dan beter even kan afwachten. Zo te lezen is hij er nog niet aan toe. Ik zou hem over een paar weekjes weer een keer in zijn blote billen (of met een onderbroekje aan) laten rondlopen en kijken hoe het dan gaat.
pi_154014744
Als ze niet steeds op de grond plassen :P
Althans ik word niet vrolijk van steeds alles moeten wassen en schoonmaken, maar mijn kind ook niet. Ik zou het idd nog even laten

En mijn tweetal, ze zijn zo leuk O+ (meestal dan ;))
pi_154014813
Ik laat het nog wel even :Y
Had mooi gekund nu met het mooie weer, maar als hij er niet klaar voor is houdt het op natuurlijk.

Hoe trekken jullie peuters de warmte verder?
pi_154014864
Hier eigenlijk best redelijk. Mits ze hun verkoeling in het badje zoeken.
pi_154014895
Poes gewoon afwachten inderdaad. Jongens zijn vaak later hoor.

Spannend Son!!!
pi_154014936
Hier gaat het ook best goed! Ze zit alleen nu op de bank want ze kan niet slapen.
pi_154014960
Hier prima. Ze zijn wat hangerig en krijgen in de avond energie. Vanmiddag hingen ze met zijn 2-en op mij. Lekker plakken :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:03:54 #10
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154014966
Peuter heeft eigenlijk geen last van de warmte :). in tegenstelling tot baby ;(

Oh en Spirit :X
pi_154014977
Ja mijn ransbak heeft er ook weinig last van, maar zodra het even kan loopt die in haar blote kont rond en ze eet de hele dag door waterijs. Zo zou ik het ook prima volhouden :P
Sarcasme. Herken het.
pi_154015031
Hier trekken ze de warmte best goed eigenlijk.
Kleuter was alleen in slaap gevallen (meer buiten spelen op school en warmte is natuurlijk ook vermoeiend), was ook niet wakker te krijgen :')
De kamer van peuter is wel heel erg warm, dat ze er kan slapen is me een raadsel :D
pi_154015032
Kinderen zijn lichamelijk toe aan zindelijk worden rond 3 jaar uitzonderingen daar. Jan is er nog niet helemaal aan toe zit prima op de wc, potje is leuk etc maar er niet helemaal aan toe komt wel
pi_154015304
Dat snap ik ook niet Son! Ik doe geen oog dicht met die hitte, maar Isa slaapt juist beter als het zo warm is. Ze is dan ook zeiknat van het zweet en moet perse onder haar dekbed :') Zodra ze slaapt verwissel ik dat voor een lakentje. Raar kind.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:18:26 #15
378192 -mandy-
I am who I am
pi_154015399
Hier een paar weken geleden ook nog geen interesse in zindelijkheid, als de ergste warmte weg is. Ga ik hem eens in onderbroek laten lopen en kijken of het dan wil.

D wilde perse met dunne slaapzak aan slapen, onder zijn dekbed 8)7 . Zonder dekbed was geen optie voor D.
Dat resulteerde dus net in een huilend kind met kletsnatte haartjes. Nu ligt ie tevreden onder een lakentje. Dekbed hebben we maar even aan de kant gelegd.

Jeetje Omen, wat zal dat schrikken zijn geweest.

Mooie stats Shandaly!

Oh en mannetje is vandaag naar de kapper geweest, van lang haar en krullen naar een fris kort zomerkoppie.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_154015436
Ze slapen hier ook prima! Jan idd ook onder zijn dekbed verwisselen lukt niet dus dan maar zelf weten
2 slaapjes zelfs en slaapt direct waar hij normaal wel moeilijk doet
pi_154015450
Mandy, wat een lekker bolleke O+

Peuters zijn in het algemeen dus aardig hitteproof hoor ik zo.
Alleen maar beter :Y

Billy heeft vrijdag de waterpokken gekregen, hij is sindsdien wat lamlendig en het eten wil ook niet zo. Vanmiddag heeft hij van 13.00 tot 17.00 (oeps) geslapen in z'n verschrikkelijk hete kamer (34gr vanmiddag).
Dus of het door de warmte of de waterpokken komt?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 21:20:56 ]
pi_154015867
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:15 schreef Spirit82 het volgende:
Dat snap ik ook niet Son! Ik doe geen oog dicht met die hitte, maar Isa slaapt juist beter als het zo warm is. Ze is dan ook zeiknat van het zweet en moet perse onder haar dekbed :') Zodra ze slaapt verwissel ik dat voor een lakentje. Raar kind.
:D daar moet je toch niet aan denken!
Ik heb bij Elise gisteren alleen het dekbedovertrek op haar bed gelegd en dat vond ze wel prima, had meer weerstand verwacht haha.
Nat van het zweet is ze wel, haar haar krult er helemaal van :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:40:26 #19
378192 -mandy-
I am who I am
pi_154016106
Ik voorspel hier een onrustige nacht met veel wakker worden. D kan niet best slapen met dit weer, en helemaal ongelijk geef ik hem ook niet.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_154017581
Oh Spirit, wat smerig zeg :X

Sonnetje, ik ben benieuwd of ze morgen droog is. Of vannacht wakker wordt om te plassen.

Hier redt Riley het ook redelijk met de warmte. Ze vindt het zwembadje helemaal geweldig.

Mandy, wat een liefje O+

Hier wil Riley wel elke avond de slaapzak aan. Maar soms trekt ze hem dan zelf uit. Nu heeft ze hem nog aan :D

Zindelijk worden gaat het hier echt nog niet worden. Ze voelt de drang wel merkte ik vandaag. Maar zitten op het potje of toilet om te plassen wil ze niet. Zwembad is een veel betere plek voor plasjes :o
pi_154020470
Ah gatver Spirit! Dat is wel echt heel smerig :X

Son wie weet? Eva zei dat in januari ook. En ze heeft maar 1x een ongelukje gehad (de nacht voor haar 1e schooldag dus nog verklaarbaar ook). En ik mocht haar ook nooit wakker maken. Deed ik dat wel dan had ik een poepsacherijnig kind die uit dwarsheid toch niet ging plassen. Dus gauw mee gestopt.

Ze kunnen hier aardig goed tegen de warmte. Alleen Rosalie kon vanmiddag echt niet slapen dus die heeft een uur in bed liggen zingen enzo en tien er maar weer uitgehaald. Ze heeft het heel goed gedaan, maar rond het avondeten was de koek op.

Ze liggen nu allebei zo diep te slapen dat ik echt een tijd heb staan kijken en luisteren om een ademhaling te ontdekken.
pi_154022644
O Spirit :r wat smerig!!
Iedereen ligt hier heerlijk in dromenland, Jolietje ging uiteindelijk om een uur of 10 toch lekker in haar eigen bedje slapen, wil ook per se haar slaapzak aan!
Wbt het zindelijk worden, vorige maand(toen was ze 2jaar en 8 mnd) gaf ze zelf aan dat ze op het potje wilde plassen, toen hebben we maar direct doorgepakt en nu is ze overdag zindelijk.
Mijn ervaring is idd dat meiden er sneller aan toe zijn als jongetjes, haar broer was precies een jaar ouder toen hij interesse kreeg!
Ieder op zn eigen tempo!
pi_154022964
Het is toch niet uit te houden binnen ;(

Eva heeft nergens last van overigens. Ik kan het me bijna niet voorstellen maar ze speelt alsof er niks aan de hand is en gaat direct heerlijk slapen.
Ze heeft alleen vijf poepluiers gehad vandaag :o

Nohhh Mandy, wat heeft hij een heerlijk snuutje O+
E.
pi_154023081
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 03:37 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is toch niet uit te houden binnen ;(

Eva heeft nergens last van overigens. Ik kan het me bijna niet voorstellen maar ze speelt alsof er niks aan de hand is en gaat direct heerlijk slapen.
Ze heeft alleen vijf poepluiers gehad vandaag :o

Nohhh Mandy, wat heeft hij een heerlijk snuutje O+
Aiden hier ook.
Hoezo warm? :?

Hij slaapt nu alleen in een boxer (en luier) en een t-shirt. Hij heeft wel een deken maar daar ligt ie nooit onder.
pi_154023340
Spirit dat snap ik wel, ik moet ook altijd onder een dekbed slapen ook met dit weer :D

En son was ze droog?

Hier slapen ze alleen in boxer inderdaad. En allang geen middagdutjes dus dat scheelt dan wel.
Verder slapen ze prima hier. Alleen ik maak korte nachten helaas :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')