Die deur zit wel dicht idd.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mensen inmiddels niet meer bij jullie kennissenkring/vriendengroep horen?
IMO = kaart = uitnodiging.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:16 schreef Troeta het volgende:
Meld iedereen zich hier altijd af voor een crematie of begrafenis?Dat is toch niet echt nodig? Het is toch ook een soort kennisgeving dat iemand is overleden?
Als ik een rouwkaart krijg en ik kan niet ga ik niet even opbellen dat ik niet kan. Uiteraard stuur ik wel een kaartje, maar gewoon met Sterkte erop. Geen verhaal van, ik moest werken, sorry!
Maar als een beste vriendin ofzo gewoon niet komt zonder wat te zeggen is het natuurlijk wel vreemd!
Ja behoorlijk. Ik probeer maar duidelijk te maken dat hij altijd bij ons mag komen om te praten en dat hij tof is zoals hij is. Maar op zo'n dag dat hij zo onbereikbaar dwars is (hele dag lollig doen als we proberen te praten en overal 'neuj' op zeggen (of neuj poepie! Jij bent een poepie!)), heb ik het idee dat we elkaar volledig 'kwijt' zijn. En dat maakt me intens verdrietigquote:Op zondag 5 juli 2015 22:35 schreef L-E het volgende:
Je wordt in sommige kringen wel de paria, met je dode baby. Mensen die met een boog om ons heen bewegen omdat ze niet weten wat ze hier mee moeten.
Enniehoe, Phaidra, heftig en herkenbaar klinkt dat. Is hij zo gevoelig?
Ik herken het heel erg wat je schrijft, zowel de moeilijke gedachten als het druk en onbereikbaar zijn. Moeilijkquote:Op zondag 5 juli 2015 22:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Ik probeer maar duidelijk te maken dat hij altijd bij ons mag komen om te praten en dat hij tof is zoals hij is. Maar op zo'n dag dat hij zo onbereikbaar dwars is (hele dag lollig doen als we proberen te praten en overal 'neuj' op zeggen (of neuj poepie! Jij bent een poepie!)), heb ik het idee dat we elkaar volledig 'kwijt' zijn. En dat maakt me intens verdrietig.
Het enige voordeel van nu / iets ouder vind ik dat je nu wel uit kunt leggen dat krabben zeer doet, en dat de zalf die ik smeer helpt.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:26 schreef Clubsoda het volgende:
Beterschap LB! Hier zijn nog steeds geen pokken geweest, en hoe ouder ze zijn hoe meer last, hoezee....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |