abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juli 2015 @ 21:20:53 #101
378192 -mandy-
I am who I am
pi_154098177
Gefeliciteerd Danic!

Beterschap met je meisje LB :*

Hoe onbeleefd is dat. afmelden is toch een kleine moeite?

[ Bericht 18% gewijzigd door -mandy- op 05-07-2015 21:38:12 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_154098503
Gefelicitaart Danic!
Over de categorie 'rare slaapplekken' kan ik voortaan ook meepraten

Je peuter al slapende aantreffen in een totaal andere hoek van haar kamertje. Op de grond. Kitty kussen erbij ..Mickey Mouse stevig vast, foetushoyding .... get the picture? :+

Geen foto's durven maken want was bang dat ze dan wakker zou worden. Nu konden we haar zo terug in bed leggen.

En niet reageren op een uitnodiging vind ik zelf ook vrij aso. Voordat ik boodschappen ga doen daarvoor informeer ik nog even bijde mensen waarvan ik niets gehoord heb. En anders jammer dan.. dan geen taart voor jou :@ (gelukkig nog nooit gehad ocerigens)

Ik ga geen eten en taart en zulks inslaan met het risico dat ik een hoop weg kan knikkeren.
pi_154099232
Dat is de overtreffende trap van aso LE.. Dat vind ik echt heel erg.

Wat stom Danic, en dan ook nog een smoes verzinnen :{ hopelijk was het verder wel gezellig..

Schattig Twinkle! Ik had wel een foto gemaakt denk ik :D
E.
pi_154099768
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 21:16 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die mensen inmiddels niet meer bij jullie kennissenkring/vriendengroep horen?
Die deur zit wel dicht idd.
pi_154099879
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:01 schreef L-E het volgende:

[..]

Die deur zit wel dicht idd.
Begrijpelijk! Wat ongelooflijk harteloos!
pi_154099974
Hopelijk was het nog wel gezellig Danic? Gefeliciteerd! Enkom maar door met de taart :9

LE, wat ongelooflijk bot!!

LB wat sneu waterpokken met dit weer ook nog ;(. Beterschap!

Hier ook een zindelijke peuter! *O* Tot dit weekend was het meer 'we zetten je regelmatig op de wc en dan gaat het goed' maar nu voelt hij het ook echt aankomen rent dan naar de wc! Plas ophouden kan hij ook echt heel lang. Alles nu ook op de wc zonder verkleiner. Liefst doet hij alles alleen met de deur dicht :D :'). Morgen kdv, kijken of hij het daar ook zo goed kan!

Hij zit wel erg met zichzelf in de knoop. Hij was de hele dag al dwars. Vlak voor het eten zat hij op schoot en leek ik eindelijk een beetje met hem te kunnen praten. Zegt hij opeens dat 2 kindjes op het kdv zeggen dat hij klein is. En dat hij dat niet leuk vindt. Geen idee wat de context is, maar het had iig indruk op hem gemaakt. Later bij het naar bed brengen zei hij ook nog dat hij blij is als ik bij hem blijf als hij in bed ligt, maar verdrietig is als ik beneden ben. En dat hij zijn broertje heel lief vindt, maar soms niet lief.

Sneu jochie... Ik vind het soms wel overweldigend, bang dat ik hem niet goed genoeg kan begeleiden bij wat er allemaal in hem omgaat ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154100387
Phaidra ;( Dat kereltje is nog veel te klein om zich met zulke dingen bezig te houden..
Maar een *O* voor de zindelijkheid!
pi_154100493
Nee ijsje ging niet helemaal op, En ze zat lekker onder idd.

Wat goed al die zindelijke peuters *O* *O* *O* Hier begint het een piepklein beetje te komen, maar ze moet nog 3 worden, heeft geen haast.

Meld iedereen zich hier altijd af voor een crematie of begrafenis? :@ Dat is toch niet echt nodig? Het is toch ook een soort kennisgeving dat iemand is overleden?
Als ik een rouwkaart krijg en ik kan niet ga ik niet even opbellen dat ik niet kan. Uiteraard stuur ik wel een kaartje, maar gewoon met Sterkte erop. Geen verhaal van, ik moest werken, sorry!

Maar als een beste vriendin ofzo gewoon niet komt zonder wat te zeggen is het natuurlijk wel vreemd!
pi_154100688
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:16 schreef Troeta het volgende:

Meld iedereen zich hier altijd af voor een crematie of begrafenis? :@ Dat is toch niet echt nodig? Het is toch ook een soort kennisgeving dat iemand is overleden?
Als ik een rouwkaart krijg en ik kan niet ga ik niet even opbellen dat ik niet kan. Uiteraard stuur ik wel een kaartje, maar gewoon met Sterkte erop. Geen verhaal van, ik moest werken, sorry!

Maar als een beste vriendin ofzo gewoon niet komt zonder wat te zeggen is het natuurlijk wel vreemd!
IMO = kaart = uitnodiging.

Rouwadvertentie is meer een algemene kennisgeving.

Een kaart stuur je vaak alleen naar mensen die dichtbij je staan en wie je graag bij je wilt hebben die dag.
pi_154100764
Nee het was geen kennisgeving. Het was een mail met een uitnodiging met het uitdrukkelijk verzoek te laten weten of je er bij zou zijn.

Los daarvan vind ik het overlijden van een baby wel een tikje anders dan wanneer oudtante Agaath van 96 niet meer wakker wordt (en ook dan zou ik iets laten weten, kom op.. mensen verliezen iemand, toon wat fatsoen)
pi_154100904
Dat vind ik écht heel erg :N
pi_154101036
Bij de rouwkaarten die ik heb gekregen zag ik dat toch anders. Bijvoorbeeld een rouwkaart die op werk hing, of van een jong iemand en de ouders kennen je niet of verre familie waar je in het adresboek staat.

Dat is idd heel anders LE, onbeschoft van die mensen zeg!
pi_154101074
Je wordt in sommige kringen wel de paria, met je dode baby. Mensen die met een boog om ons heen bewegen omdat ze niet weten wat ze hier mee moeten.

Enniehoe, Phaidra, heftig en herkenbaar klinkt dat. Is hij zo gevoelig?
  zondag 5 juli 2015 @ 22:36:16 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154101114
Och Phaidra, jouw jochie is ook wel met dingen bezig zeg..... ik zou er ook over wakker liggen hoe ik dat het beste aan zou kunnen pakken.

Mijn meisje heeft zich vandaag heel aardig door de dag heen geslagen. Vanochtend was ze op ons bed weer in slaap gevallen terwijl ik onder de douche stond en mijn vriend zich daar aan het aankleden was. Heeft ze nog 3 kwartier liggen tukken :o Prima ochtendje gehad, beetje rondgescharreld, en al gauw weer naar bed. Ze heeft 3,5 uur geslapen, en toen werd ze echt heel sneu wakker. Drie keer zoveel pokjes als 's ochtends, en ze had er een al flink kapotgekrabd ;( Daarna gelukkig weer opgeknapt en vrolijk gespeeld, lekker gegeten en toen weer in een havermoutbadje en naar bed.

Ben echt blij dat ze goed slaapt. Al hoop ik niet dat ik morgen een compleet opengekrabd kind aantref :X Er zitten flink wat pokjes op haar gezicht.....
pi_154101243
Wat sneu LB, dat ze er zo'n last van heeft.. Beterschap!
pi_154101278
Ohh LB wat sneu allemaal! Veel beterschap :*
pi_154101310
Jemig wat bot L-E :N

Wij hebben een leuke dag gehad hoor. Was geen klacht ofzo.
Maar ik ben wel heel blij met jullie reacties. Want ik had het er afgelopen donderdagavond met mijn ouders over.
Zij vinden dat ik niet van genodigden mocht verwachten een reactie te sturen. Want daarmee maakte ik de uitnodiging niet meer vrijblijvend....
Ik snap dat niet en heb dat ook gezegd. Je bent welkom en uiteraard niet verplicht om te komen. Maar het is wel fijn als je een reactie geeft! Al was het maar 'bedankt voor de uitnodiging'
Vind ik een stuk netter dan 2 blauwe vinkjes in WhatsApp :')
Dus vroeg me af of ik nou zo star was hier....
Niet dus :+

Maar de volgende keer komt er een rsvp onderaan de uitnodiging ^O^
pi_154101399
Och LB ze klinkt echt heel sneu.
Beterschap voor je meiske :*
pi_154101418
Lastig LE. Ik heb het nog niet van dichtbij mee gemaakt, dus ik kan je niet zeggen hoe ik er mee om zou gaan. Het is ook moeilijk.
Ik ken wel een vrouw van school die een baby heeft verloren voor ik haar kende en zij praat er heel open over. En zover ik weet vind niemand in haar omgeving het lastig om zo'n onderwerp op te gooien door haar houding.
Ik weet niet of ik dat zou kunnen als ik haar was en het is natuurlijk al wat langer geleden voor haar.

Verjaardagen zijn hier ook best wel open, kijk maar of je komt, maar als er bij staat of je het even wil laten weten reageert iedereen wel.
pi_154101488
En nog gefeliciteerd danic!
pi_154101903
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:35 schreef L-E het volgende:
Je wordt in sommige kringen wel de paria, met je dode baby. Mensen die met een boog om ons heen bewegen omdat ze niet weten wat ze hier mee moeten.

Enniehoe, Phaidra, heftig en herkenbaar klinkt dat. Is hij zo gevoelig?
Ja behoorlijk. Ik probeer maar duidelijk te maken dat hij altijd bij ons mag komen om te praten en dat hij tof is zoals hij is. Maar op zo'n dag dat hij zo onbereikbaar dwars is (hele dag lollig doen als we proberen te praten en overal 'neuj' op zeggen (of neuj poepie! Jij bent een poepie!)), heb ik het idee dat we elkaar volledig 'kwijt' zijn. En dat maakt me intens verdrietig -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154102091
L-E, wat onbeschoft dat sommige mensen zelfs toen niet hebben laten weten dat ze niet aanwezig zouden zijn

Kyara, wat grappig dat tellen :D
Riley telt heel apart. Die telde vandaag de traptreden: "1, 10, 5"

Twinkle, mooie slaapplek O+

Phaidra, *O* voor je zindelijke peuter
En wat zielig dat hij zo met zichzelf in de knoop zit. Wel knap dat hij het zo mooi al kan zeggen :*

LB, hopelijk is je meisje morgen opgeknapt :*

Danic, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad O+
  maandag 6 juli 2015 @ 09:07:15 #123
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_154107871
Danic, jammer dat ze dan niet reageren.. Onhandig ook. Ik merk dat het per familie verschilt wat de gebruiken zijn. Voor de ene is het "als je niks hoort kom ik niet" voor de andere "als je niks hoort kom ik wel". Zou het daaraan liggen?

In het geval van een rouwkaart laat ik wel iets horen. Ik stuur een kaartje als het iemand is die verder weg staat. Staan ze dichterbij dan ga ik naar de begrafenis. Er moet wel iets heel belangrijks tussen komen, wil ik niet gaan. Een keertje gehad door problemen met oppas. Maar ook toen wel even naar de condoleance geweest..

Daan is ook fanatiek met cijfers de laatste dagen. Ook het herkennen van cijfers, alle bordjes in de supermarkt, kassanummes, thuis met spelletjes etc. Tot 5 herkend hij ze meestal wel. Tellen tot 14 lukt ook.

LB, hopelijk is het vandaag al beter!

Phaidra, fijn voor de zindelijkheid. Wel vervelend dat hij zo'n last van de denksels in zijn hoofd heeft. Het komt vast wel goed en leert hij er goed mee omgaan(zoals mijn oudste denkertje ook wel deed), maar nu is het wel vervelend.
pi_154108127
Gefeliciteerd Danic!

Wat verdrietig dat mensen niets van zich laten horen als je hen zo nodig hebt LE.

Beterschap LB! Hier zijn nog steeds geen pokken geweest, en hoe ouder ze zijn hoe meer last, hoezee....

quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja behoorlijk. Ik probeer maar duidelijk te maken dat hij altijd bij ons mag komen om te praten en dat hij tof is zoals hij is. Maar op zo'n dag dat hij zo onbereikbaar dwars is (hele dag lollig doen als we proberen te praten en overal 'neuj' op zeggen (of neuj poepie! Jij bent een poepie!)), heb ik het idee dat we elkaar volledig 'kwijt' zijn. En dat maakt me intens verdrietig -O-.
Ik herken het heel erg wat je schrijft, zowel de moeilijke gedachten als het druk en onbereikbaar zijn. Moeilijk :* wij hadden zoals ik laatst schreef dus een moeilijk en verdrietig gesprek over doodgaan. Dan breekt mijn hart, ik gun het mijn kleintje zo om op zijn derde nog niet na te hoeven denken over alle moeilijk en zware zaken in het leven ;(

Ik denk dat er geen quick fix is en dat het een lang proces is om te leren hoe je je kunt uiten. Maar kijk jouw I toch eens, hoe knap hij nu al kan vertellen wat hij voelt. "Ik vind mijn broertje soms lief en soms niet", ik vind het zo mooi en oprecht verteld O+ Er zijn genoeg volwassenen die hun gevoel nog niet zo onder woorden kunnen brengen. En met ouders die naar hem luisteren en hem horen wordt het echt steeds een stukje makkelijker om te vertellen wat hij voelt. En hoe moeilijk het ook is als hij onbereikbaar is, je weet dat zulk gedrag betekent dat er iets achter zit. Dat is al zo'n winst! ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 6 juli 2015 @ 12:04:47 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154110543
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 09:26 schreef Clubsoda het volgende:
Beterschap LB! Hier zijn nog steeds geen pokken geweest, en hoe ouder ze zijn hoe meer last, hoezee....

Het enige voordeel van nu / iets ouder vind ik dat je nu wel uit kunt leggen dat krabben zeer doet, en dat de zalf die ik smeer helpt.

T is helaas nog niet minder vandaag. Jemig wat kan zo'n kindje eronder zitten zeg :X ;( Ik voel ook heel dikke bulten door haar haar heen....

Gelukkig werd ze vandaag wel heel vrolijk en energiek wakker :Y Net wel alweer flinke verhoging en toen kon ik haar zo met instemming in bed leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')