Hier tussen 08.30 en 09.00 uur. Wel fijn dat het een tijdspanne is, kunnen we vast oefenen voor januari al M naar school gaatquote:Op maandag 13 juli 2015 13:09 schreef L-E het volgende:
Wat vroeg voor een psz, of niet? Hier begint alles tussen 9 en 9:30.
Heb je Nog leestips? Dat helpt mij denk ik ook wel. Als ik het begrijp, misschien dat ik dan rustiger kan blijven!quote:Op maandag 13 juli 2015 13:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
Op zich gaat dat eigenlijk best goed, maar inderdaad, je moet dan wel dingen loslaten. En inderdaad, in perspectief zien. Ik vond het ook heel fijn om me in te lezen in de ontwikkelingspsychologie van kinderen. Daardoor werd voor mij heel veel duidelijk over het waarom van bepaalde buien. En dat maakte het voor mij ook makkelijker om er op te reageren.
Aan het einde van de dag is mijn lontje wel beduidend korter. Meestal loop ik dan even weg of ik probeer weer even zen te worden door tot 10 te tellen (of 20)
Ik heb zelf veel gehad aan Mensenkinderen van Steven Pontquote:Op maandag 13 juli 2015 13:18 schreef AwayTL het volgende:
Heb je Nog leestips? Dat helpt mij denk ik ook wel. Als ik het begrijp, misschien dat ik dan rustiger kan blijven!
Als ik een fles geef zet ik bv een timer en zeg ik: als de piepiepiep gaat, kunnen wij wat leuks gaan doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Even nieuwsgierig; hoe doe je dit dan? Ik merk dat dat bij ons best vaak aan bod komt en hoewel mijn peuter daar geen 'last' van lijkt te hebben wil ik het zelf wat proberen te voorkomen. Uiteindelijk is het wel vaak zo dat we niet direct weg kunnen omdat Suus slaapt/een fles moet/ fruit eet etc.
Ik plan altijd een kwartier extra voor dit soort dingenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:18 schreef Spirit82 het volgende:
Oh, sinds Isa er is zijn we eigenlijk altijd standaard overal te laatIsa heeft ook een haast-sensor. Zodra we haast hebben, gebeurt er ALTIJD iets met haar: of ze krijgt een driftbui, of ze poept haar luier vol (of haar kamer), of ze wil ineens vanalles, noem het maar op. Het is bizar hoe ze dat aanvoelt
Hehe in het licht van recente gebeurtenissen droom ik van een wereld waarin banaan op de muur het naarste is wat je als ouder kan overkomenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:18 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Heb je Nog leestips? Dat helpt mij denk ik ook wel. Als ik het begrijp, misschien dat ik dan rustiger kan blijven!
In perspectief.. Oke zennn banaan tegen de muur is niet erg. I will try. Ben bang dat ik niet zo zenn ben als jij L-E hehe. Ben nogal een controlefreak soms.
Bedankt voor jullie inzichten.
+1quote:Op maandag 13 juli 2015 12:43 schreef Loj het volgende:
Verder is mijn huis overdag een enorme chaos. Alles wordt uit de kast gepakt, fruitschaal staat binnen handbereik en verschonen gebeurt op de grond. Maar doordat ik daar wat makkelijker in ben heb ik ook meer geduld.
Maar ehm. O weet dan toch niet dat jij J ophaalt? Hij slaapt tenslottequote:Op maandag 13 juli 2015 13:29 schreef Loj het volgende:
Ja, gewoon zeggen dat je een kwartier eerder weg wilt
Oh ik ben echt een zeur en normaal heel relax.. Maar ik ben echt zenuwachtig voor morgen.
Js gaat morgen wennen op het kdv. Dus ik breng de jongens samen, maar haal Js op als Ow slaapt. Ik ben zo bang dat hij dan denkt dat ik hem achterlaat en niet ophaal. Stom he
Een banaan van de muur kan ik wel handelen, aardbeien niet
Pastasaus is ook best kutquote:Op maandag 13 juli 2015 13:29 schreef Loj het volgende:
Een banaan van de muur kan ik wel handelen, aardbeien niet
Hij weet het echt dat Js is opgehaald als hij wakker wordt. Hij is echt slim op dat soort puntenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Maar ehm. O weet dan toch niet dat jij J ophaalt? Hij slaapt tenslotte
Ah ok. Dan is het bij jullie op het KDV blijkbaar anders dan bij onsquote:Op maandag 13 juli 2015 13:34 schreef Loj het volgende:
[..]
Hij weet het echt dat Js is opgehaald als hij wakker wordt. Hij is echt slim op dat soort punten
Omdat Ow sinds een maandje meedoet met de 3+ activiteiten *trots* en die zijn 's middagsquote:Op maandag 13 juli 2015 14:13 schreef Troeta het volgende:
Waarom haal je ze allebei dan niet gewoon op?
Ohhh, heb ik 'm gemist?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb zelf veel gehad aan Mensenkinderen van Steven Pont
(zag die laatst ook in v&a voorbij komen)
Wanneer? En je hebt 'm ook nog niet? Wel een bestelbevestiging gehad?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:14 schreef Omentielvo het volgende:
Spees, hoe gaat het?
Loj, ik snap dat je trots bent![]()
Ships. Ik heb hem ook besteld bij de auteur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |