SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oma was ook mee naar Tivoli hoor. Dat had ik echt niet in mijn eentje gekund met al die attracties waar ze nog net niet alleen in kunnenquote:Op zondag 12 juli 2015 12:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Kyara, ik vind het knap hoe jij van alles onderneemt met 3 peuters En zulke leuke uitstapjes ook.
Ik wil wel oppassen, maar da's niet vertrouwd genoeg voor hem hè? Zal ik Ellie sturen?quote:Op zondag 12 juli 2015 10:04 schreef Loj het volgende:
Oh Kyara je meiden...
Hahaha dat is soooo niet leuk!
Beekse bergen is ook echt heel leuk!
Hier was Ellie (van Cwen) gisteren spelen. En ik hoor nu de hele ochtend alweer: Ellie lief, Ellie voetballen, Ellie yoghurt eten, etc... En dan te bedenken dat Ellie Ow nog niet echt boeiend vindt
En ik moet ff baal frustratie kwijt. Ik hrb over twee weken een bruiloft maar niemand kan (of wil) oppassen. Zo stom![]()
Morgen maar afzeggen... Bah
Ik denk ook dat dat het is. Baby zit nu in nacroleptische fase, dus eigenlijk speel ik best veel met peuter alleen. Ook let ik er nu op dat ik niet zeg: 'we kunnen dit niet doen, want Frans moet de fles hebben' oid.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:46 schreef Kyara het volgende:
Wat naar Away! Klinkt ook wel een beetje om een roep om aandacht. Heb je een mogelijkheid om eens iets met je peuter te ondernemen zonder baby erbij? Exclusieve aandacht voor hem?
Geduld is hier helaas ook ver te zoeken bij de kinderen. En met meer dan 1 kind is dat net even wat onhandiger zeg maar. Het zal vast wel een keer overgaan maar voor nu
Ja niet. Vaak dan kan ik tot 10 tellen en normaal reageren en het "oplossen" (als er iets op te lossen valt). Maar niet altijd kan ik mijn geduld bewaren hoor. Dan flip ik ook gewoon. De kinderen hebben het niet van een vreemdequote:Op maandag 13 juli 2015 12:19 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hoe bewaren jullie het geduld dan? Dat vind ik erg lastig als er weer eens een banaan door de kamer suist of er met de beker ranja geschud wordt.
Even nieuwsgierig; hoe doe je dit dan? Ik merk dat dat bij ons best vaak aan bod komt en hoewel mijn peuter daar geen 'last' van lijkt te hebben wil ik het zelf wat proberen te voorkomen. Uiteindelijk is het wel vaak zo dat we niet direct weg kunnen omdat Suus slaapt/een fles moet/ fruit eet etc.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:19 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat het is. Baby zit nu in nacroleptische fase, dus eigenlijk speel ik best veel met peuter alleen. Ook let ik er nu op dat ik niet zeg: 'we kunnen dit niet doen, want Frans moet de fles hebben' oid.
Hoe bewaren jullie het geduld dan? Dat vind ik erg lastig als er weer eens een banaan door de kamer suist of er met de beker ranja geschud wordt.
Op zich gaat dat eigenlijk best goed, maar inderdaad, je moet dan wel dingen loslaten. En inderdaad, in perspectief zien. Ik vond het ook heel fijn om me in te lezen in de ontwikkelingspsychologie van kinderen. Daardoor werd voor mij heel veel duidelijk over het waarom van bepaalde buien. En dat maakte het voor mij ook makkelijker om er op te reageren.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:19 schreef AwayTL het volgende:
Maar jouw oudste moet ook op tijd bij school staan toch? Daar heb je dan toch ook een tijdsdruk?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:01 schreef L-E het volgende:
Ik denk ook vaak dat het hier zo gemoedelijk gaat omdat ik (nog) niet werk inderdaad. Geen deadlines, geen tijdsdruk, wij kunnen elk moment in het moment leven.
Ja idd, maar dat voelt niet echt als tijdsdruk, want onze dag begint nog voor 6 uur (quote:Op maandag 13 juli 2015 13:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Maar jouw oudste moet ook op tijd bij school staan toch? Daar heb je dan toch ook een tijdsdruk?
Want daar zie ik ook wel een beetje tegenop straks, als de meiden naar de psz gaan.
Ja, onze dag begint tussen 08.00 en 08.30 dus ik knijp hem wel een beetje als ik om 08.30 uur bij de psz moet staan......voor mij niet zo erg, maar kinderen wakker maken is niet mijn hobby zeg maar.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja idd, maar dat voelt niet echt als tijdsdruk, want onze dag begint nog voor 6 uur () dus dan hebben we meer dan 2,5 uur om op school te komen.
Wat vroeg voor een psz, of niet? Hier begint alles tussen 9 en 9:30.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, onze dag begint tussen 08.00 en 08.30 dus ik knijp hem wel een beetje als ik om 08.30 uur bij de psz moet staan......voor mij niet zo erg, maar kinderen wakker maken is niet mijn hobby zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |