(but thats my opinion..)
quote:En het risco lopen een tmf-oog te krijgen?
Op woensdag 13 november 2002 19:26 schreef NiKos het volgende:
Doen wie het eerst de clip spot?
quote:je moet zowiezo niet iets luisteren om stoer te zijn, maar je moet iets luisteren wat JIJ goed vind.
Op woensdag 13 november 2002 19:43 schreef Diepvrieskip het volgende:
Nounou jullie brengen het weer lekker negatief. Of alles wat wat meer in de belangstelling komt te staan per definitie slecht is.... Ik heb thuis ook 2 draaitafels en een mengpaneel met een zooi hardstyle platen.... ik draai al een jaartje of 4. Wat is er mis mee? Ik draaide al hardstyle voordat het bekend was. En Dana & Pavo zijn zeker niet de enige 2 dj's die ik ken, ik ken dr heel wat meer, en dan niet de bekende. Wat moet je dan luisteren om stoer te zijn? Techno? Electro? Nog ff en dat wordt hetzelfde als de hardstyle.... let maar op. Laat iedereen lekker z'n eigen stijl hebben.... ik heb liever dat ik op de radio hardstyle hoor dan dat ik die bagger R&B hoor.
Dana & Pavo kunnen er toch niks aan doen dat ze retegoed zijn.. vooral Pavo.
Waar op gedoelt word zijn de mensendie hardstyle NU beginnen te ontdekken omdat hun vrienden allemaal roepen dat hardstyle helemaal 'the bom' is en dan gaan zij het ook maar leuk vinden.
Waar de 'hardstylers' van het eerste uur bang voor zijn is dat er met hardstyle hetzelfde gebeurt als met de hardcore'scene'. Veel meelopers en platen die nergens op slaan.
Zeg nou zelf, niemand zit toch te wachten op een 'happy hardstyle'?
quote:Ja, daarom,
Op woensdag 13 november 2002 19:34 schreef U-lerZzZ het volgende:
Sensation - Black Anthem (Lady Dana mix) dan?
En alsof er nooit CDS'es van Cosmic Gate ofzo zijn verschenen
er zijn ook mensen die veel langer meedraaien in deze scene dan toen de hype kwam en echt weten waar ze het over hebben.
Ok.. dat is gezegd..
nu:
Er zijn wel meer platen op CD single gereleased alleen je vindt ze niet allemaal zomaar bij de FRS in het bakkie. Toch vind ik het persoonlijk twijfelachtig dat deze muziek ooit in de top40 terecht gaat komen want als ik het aan de meeste van mijn (niet van hardhouse/hardcore-houdende) vrienden laat horen dan roepen ze gelijk: gabberrr!
Kennelijk is het dus voor sommige mensen toch te veel van het goeie.
Desondanks zal dat er misschien ook weer niet toe leiden dat het niet in de lijst komt, want zoals je weet stonden er ooit hardcore platen in de hitlijsten. Ik zet er m'n vraagtekens bij.
Idd. ID&T heeft een balletje opgegooid met techno (Innercity 2k1, Shockers, Sensation Black) en dat wil toch niet echt aanslaan bij het grote publiek. (En ik weet wel waarom, da's precies de reden dat ik het zelf ook niet leuk vind ). Maar ID&T kennende zullen ze net zo lang pushen totdat ze hun product op de markt gezet hebben.
Maar om tot een goed eind te komen: ALLES is beter dan die vert**fte @#! R&B
dat is echt de hoofdoorzaak dat ik geen TMF/MTV/Box meer kijk. je ziet niets anders dan clips van groepen met overdadig veel goude kettingen onder begeleiding van een nietszeggende dreuntoon.
[Dit bericht is gewijzigd door -ScuL- op 13-11-2002 19:57]
quote:Zo is het, mensen moeten gewoon niet zeiken als muziek ineens ook in de charts terecht komt. Trance is tegenwoordig ook totaal commercieel maar ik vind het daarom echt niet minder stoer om daar nou naar te luisteren.
Nounou jullie brengen het weer lekker negatief. Of alles wat wat meer in de belangstelling komt te staan per definitie slecht is.... Ik heb thuis ook 2 draaitafels en een mengpaneel met een zooi hardstyle platen.... ik draai al een jaartje of 4. Wat is er mis mee? Ik draaide al hardstyle voordat het bekend was. En Dana & Pavo zijn zeker niet de enige 2 dj's die ik ken, ik ken dr heel wat meer, en dan niet de bekende. Wat moet je dan luisteren om stoer te zijn? Techno? Electro? Nog ff en dat wordt hetzelfde als de hardstyle.... let maar op. Laat iedereen lekker z'n eigen stijl hebben.... ik heb liever dat ik op de radio hardstyle hoor dan dat ik die bagger R&B hoor.
Dana & Pavo kunnen er toch niks aan doen dat ze retegoed zijn.. vooral Pavo.
Oh ja en fuck R&B en Hiphop
quote:Woord omhoog! Neger!
Op woensdag 13 november 2002 19:54 schreef -ScuL- het volgende:
eerst ff dit punt:
Maar om tot een goed eind te komen: ALLES is beter dan die vert**fte @#! R&B
Alsof een plaat alleen goed kan zijn als er geen geld mee verdiend wordt, en dat is natuurlijk ook bullshit, want er wordt genoeg geld verdiend door de DJ's die hem draaien.
Ik kan me ook voorstellen dat wanneer je een goed nummer maakt, je hem op single uit wil brengen, omdat niet iedereen de toegang heeft tot een draaitafel op een goed verkopend feest.
Ik kan het alleen maar toejuichen!
quote:Goooooooo Seborik!
Op woensdag 13 november 2002 20:02 schreef Seborik het volgende:
Hou eens op met het afzeiken van R&B, jullie willen ook niet dat ze hier komen rommelen.
quote:Daar gaat het ook niet om. Deze vorm van hardhouse is er voor gemaakt om commercieel te worden, net als diverse vormen van trance. Af en toe zie je ook wel eens een lichte technoplaat onderin de hitlijsten verschijnen. Tuurlijk is het mooi dat artiesten eindelijk eens wat brood op de plank krijgen. Uiteindelijk doe je het daar ook voor. Je hebt dan natuurlijk altijd weer van die lui die gaan zitten mekkeren dat ze niet willen dat hun favoriete plaatjes in de hitlijsten komen. Voor die lui heb ik een boodschap: Doe die oogkleppen eens af en zie dat er heel veel mensen naar dit soort muziek luisteren!
Nounou jullie brengen het weer lekker negatief. Of alles wat wat meer in de belangstelling komt te staan per definitie slecht is....
De eerste 'hardstyle' single release is het zeer zeker niet. En voor de rest, er zijn al zat topics om te discussieren over de populariteit etcetera
Techno dus
als het al populair gaat worden onder dat soort mensen dan is de enige hoofdzakelijke oorzaak die ik daarvoor kan vinden puur kuddegedrag
eigenlijk zou ik het best wel kunnen waarderen als iemand weer eens knoertharde gabber op de radio zou draaien... al is het alleen maar voor het 'schock' effect. (of iets als slipknot ofzo, mag ook. zolang het maar hard is).
En techno zal nooit een hype worden, omdat het de grote kudde gewoon niet aanspreekt.
quote:Sunglasses @ night?
Op woensdag 13 november 2002 21:03 schreef Glacius het volgende:
En techno zal nooit een hype worden, omdat het de grote kudde gewoon niet aanspreekt.
quote:Wrom heet-ie eigenlijk Pavo, en waarom wordt ie altijd in 1 adem genoemd met "Dana" (check maar die flyers, altijd : "Dana, Pavo" <- in die volgorde)
Op woensdag 13 november 2002 21:25 schreef Diepvrieskip het volgende:
toch valt t me wel beetje tegen van Pavo dat ie z'n plaat op single uitbrengt.... maja die gast wil ook geld verdienen.... want denk niet dat ie bakken salaris verdient bij de platenzaak in haarlem waar ik m altijd tegenkom.... zal m es vragen over waarom die plaat op single is... spreek m wel is. Is trouwens vet aardige gast die Pavo!
quote:Electro.
Op woensdag 13 november 2002 21:25 schreef NiKos het volgende:[..]
Sunglasses @ night?
quote:Nja zeg, vandaar dat er ook een Chris Liebing remix van is.
Op woensdag 13 november 2002 21:56 schreef Glacius het volgende:[..]
Electro.
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:03 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Nja zeg, vandaar dat er ook een Chris Liebing remix van is.
Da's toch een techno-dude, right?
quote:Dan is het toch wel begrijpelijk dat-ie het een techno nummer vond.
Op woensdag 13 november 2002 22:04 schreef Glacius het volgende:[..]
.
Innercity wordt daarom ook een hele verademing voor me, i hope.
Net even "Dave Clark Live @ Shockers" gedownload. Wel grappig, maar iets te monotoom (ben toch de lieve melodietjes van trance gewend ).
On-topic:
Hardstyle!
quote:Ohh..En wel hardcore/style laten afzeiken.. Hoezo gekleurd denken
Op woensdag 13 november 2002 20:02 schreef Seborik het volgende:
Hou eens op met het afzeiken van R&B, jullie willen ook niet dat ze hier komen rommelen.
quote:Dan betwijfel ik of je een hele nacht techno wel trekt. Vorig jaar toen ik op Innercity was heb ik ook de gok gewaagd en ik ben daar niet echt positief van terug gekomen
Op woensdag 13 november 2002 22:08 schreef MarkzMan_X het volgende:Innercity wordt daarom ook een hele verademing voor me, i hope.
Net even "Dave Clark Live @ Shockers" gedownload. Wel grappig, maar iets te monotoom (ben toch de lieve melodietjes van trance gewend).
quote:Ah, gelukkig zijn er ook nog menschen als Marco V, Tiesto, Dana (jaja! ontopic!:D) die het zeker wel een leuke avond voor me maken. Dus zo erg zit ik er niet mee.
Op woensdag 13 november 2002 22:10 schreef -ScuL- het volgende:[..]
Dan betwijfel ik of je een hele nacht techno wel trekt. Vorig jaar toen ik op Innercity was heb ik ook de gok gewaagd en ik ben daar niet echt positief van terug gekomen
quote:Techno kan ik af en toe best appricieren (zoals ik al zei, sommige tracks van die David Clarke set waren best o.k.), alleen het probleem is dat gewoon behoefte heb "aan iets moois" (zo heb ik vandaag online "Oceanlab - Clear Blue Water" gekocht -> ook al heb ik geen TTs -komen nog!-).
Op woensdag 13 november 2002 22:28 schreef MSXUser het volgende:
Techno is een stijl waar je in moet groeien. In het begin vind je het waarschijnlijk helemaal niets en vind je het monotoon. Hardhouse en varianten zijn makkelijk in te delen, techno juist weer niet. Bij mij heeft het ook een jaar of 4 geduurd voordat ik techno echt ben gaan waarderen. Voorheen luisterde ik voornamelijk (hard)trance en hardhouse. Tegenwoordig vind ik meer goede platen in de techno- dan in de trancebakken. Af en toe wil ik ook nog wel eens een hardhouseplaatje meenemen.
Ik vraag me af of techno ook zulke nummers heeft, en ik ben bang van niet.
Correct me if i'm wrong (en kom maar op met de namen van "mooie techno nummers").
edit: en met "mooi" bedoel ik dus lieflijk, waar je zeg maar 'rustig/kalm' van wordt
quote:Dat soort nummers zijn er wel degelijk. Vaak zijn het de meer experimentele nummers. Als je 'm kunt krijgen, probeer dan eens 'Broker/Dealer - Urgent', of de fellere 'Marco Carola - 9th question'. Die laatste is mid-tempo, maar wel vrij melodieus. De eerste is bijna jaren 80 synthpop. Verder is 'Marco Lenzi - Smooth Transition' ook nog wel wat.
Op woensdag 13 november 2002 22:34 schreef MarkzMan_X het volgende:Ik vraag me af of techno ook zulke nummers heeft, en ik ben bang van niet.
Correct me if i'm wrong (en kom maar op met de namen van "mooie techno nummers").
edit: en met "mooi" bedoel ik dus lieflijk, waar je zeg maar 'rustig/kalm' van wordt
quote:Ja, komt me bekend voor! Ik had dat ook toen ik voor het eerst een carl cox set downloade. Learn and Appreciate is the key. Het komt allemaal vanzelf
Op woensdag 13 november 2002 22:08 schreef MarkzMan_X het volgende:Innercity wordt daarom ook een hele verademing voor me, i hope.
Net even "Dave Clark Live @ Shockers" gedownload. Wel grappig, maar iets te monotoom (ben toch de lieve melodietjes van trance gewend).
En Umek is trouwens erg "easy" voor techno newbs
Hier wat melodic techno
Devilfish - Manalive
DJ Rush - Marathon Man
Dave Clarke - The Compass (Josh Wink Mix)
Umek - Lanicor, Bezonal, Brotax, Namilax en bijna alles van hem
Tomaz vs Filterheads - Sunshine, Lazy People en natuurlijk de latin loopworks plaat (het is allemaal lekkere funk latin techno)
Jeff Mills - The bells
Hiver & Hammers step on Divide - Step by step
Anthony Rother - Litttle Computer People (Meer Electro)
[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 13-11-2002 23:53]
quote:uhh ik ben ooit op Qlimax geweest, daar stikte het van de groepen met gouden kettingen onder begeleiding van nietszeggend gedreun
Op woensdag 13 november 2002 19:54 schreef -ScuL- het volgende:
Je ziet niets anders dan clips van groepen met overdadig veel goude kettingen onder begeleiding van een nietszeggende dreuntoon.
quote:Paul van Vooren.
Op woensdag 13 november 2002 21:36 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Wrom heet-ie eigenlijk Pavo, en waarom wordt ie altijd in 1 adem genoemd met "Dana" (check maar die flyers, altijd : "Dana, Pavo" <- in die volgorde)
[Dit bericht is gewijzigd door vogeltje op 14-11-2002 00:22]
quote:Oww get real
Op woensdag 13 november 2002 21:03 schreef Glacius het volgende:
Laat hardstyle maar lekker flink commercieel worden, des te eerder zijn we van die herrie af.En techno zal nooit een hype worden, omdat het de grote kudde gewoon niet aanspreekt.
Ow..
en..
FUCK R&B , RAP, EN POP HARD.. :| ..
quote:De versie die in de top-40 stond was toch echt het origineel, daar had Chris helemaal niks mee te maken. Enne, Dave Clarke @ Shockers, 99% kans dat dat niet de set van Clarke is. Bij het verschijnen van de Shockers livesets is er namelijk een en andere misgegaan met de benaming en bijna alles wat op het net rondzwerft klopt niet. Ik heb 3 verschillende gehoord, maar elke keer niet die van Dave Clarke. Later bleken dat Thomas Krome, Monika Kruse en DJ Hell te zijn
Op woensdag 13 november 2002 22:08 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Dan is het toch wel begrijpelijk dat-ie het een techno nummer vond.
oh well, ik ben voor de rest een techno-newbie.Innercity wordt daarom ook een hele verademing voor me, i hope.
On-topic:
Hardstyle!
Misschien zit ik mis, er zit namelijk een klein electro blokje in met oa 'Fischerspooner - Emerge' en 'Little Computer People - Little Computer people (Anthony Rother remix)'. Die platen draaide hij achter elkaar (was daar aanwezig) maar heb nog steeds geen livesets gehoord waar die inzaten. Clarke heeft sowieso nogal een aparte stijl, mocht je TOCH de echte set hebben laat me dat dan even weten
quote:techno is een veel te complex voor het grote publiek, en zal daarom (gelukkig) nooit zo worden als Trance en Hardstyle. Ieder zijn eigen style, maar ik vind Hardstyle echt om te
. Wat moet je dan luisteren om stoer te zijn? Techno? Electro? Nog ff en dat wordt hetzelfde als de hardstyle.... let maar op
quote:Valt wat voor te zeggen hoor (zal niet zo blind zijn om het te ontkennen), maar dan kan je het nog steeds wel leuk vinden... ik hou van "hardstyle" (deepack - 100%, en ado & montorsi - bass drum zijn erg goed, op dit moment), (hard)trance (cosmic gate, dumonde, s.h.o.k.k., al vele jaren!), techno (pascal feos, kay d. smith, michael burkat, lars klein, glenn wilson), en progressive een deephouse (deep dish zijn heeel goed, en lee burridge, anthony pappa, etc.) is ook geweldig.... maar ook veel italodance (molella, gabry ponte, gigi), heerlijk.. heel goedkoop, heel commercieel.. maar IK vind het WEL leuk!
Op donderdag 14 november 2002 10:04 schreef Luni het volgende:techno is een veel te complex voor het grote publiek, en zal daarom (gelukkig) nooit zo worden als Trance en Hardstyle. Ieder zijn eigen style, maar ik vind Hardstyle echt om te
het klinkt zo goedkoop.
Wat ben ik blij dat je zelf kunt bepalen wat je leuk vindt, wat kan mij het schelen of het in de charts staat of niet
(en dan vergeet ik nog de drum&bass, sommige(!) hiphop, en dan ben ik nog niet eens aangeland bij de niet-dance muziek die ik goed vind )
quote:Ik ben blij voor je dat je een eigen smaak hebt. Qua house hou ik alleen van Techno hoewel ik Drum & Bass en gewone lekkere funky club, dus geen dj jean shit, ook wel kan waarderen.
Op donderdag 14 november 2002 10:42 schreef Jape het volgende:[..]
Valt wat voor te zeggen hoor (zal niet zo blind zijn om het te ontkennen), maar dan kan je het nog steeds wel leuk vinden... ik hou van "hardstyle" (deepack - 100%, en ado & montorsi - bass drum zijn erg goed, op dit moment), (hard)trance (cosmic gate, dumonde, s.h.o.k.k., al vele jaren!), techno (pascal feos, kay d. smith, michael burkat, lars klein, glenn wilson), en progressive een deephouse (deep dish zijn heeel goed, en lee burridge, anthony pappa, etc.) is ook geweldig.... maar ook veel italodance (molella, gabry ponte, gigi), heerlijk.. heel goedkoop, heel commercieel.. maar IK vind het WEL leuk!
Wat ben ik blij dat je zelf kunt bepalen wat je leuk vindt, wat kan mij het schelen of het in de charts staat of niet
(en dan vergeet ik nog de drum&bass, sommige(!) hiphop, en dan ben ik nog niet eens aangeland bij de niet-dance muziek die ik goed vind
)
quote:IS GEEN HARDSTYLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op woensdag 13 november 2002 19:53 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ja, daarom,
En alsof er nooit CDS'es van Cosmic Gate ofzo zijn verschenen
quote:gutOgut, krijgen we die discussie.
Op donderdag 14 november 2002 14:24 schreef Scooter2002 het volgende:[..]
IS GEEN HARDSTYLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:* Downloading *
Op woensdag 13 november 2002 23:45 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Ja, komt me bekend voor! Ik had dat ook toen ik voor het eerst een carl cox set downloade. Learn and Appreciate is the key. Het komt allemaal vanzelf
En Umek is trouwens erg "easy" voor techno newbs
Hier wat melodic techno
Devilfish - Manalive
DJ Rush - Marathon Man
Dave Clarke - The Compass (Josh Wink Mix)
Umek - Lanicor, Bezonal, Brotax, Namilax en bijna alles van hem
Tomaz vs Filterheads - Sunshine, Lazy People en natuurlijk de latin loopworks plaat (het is allemaal lekkere funk latin techno)
Jeff Mills - The bells
Hiver & Hammers step on Divide - Step by step
Anthony Rother - Litttle Computer People (Meer Electro)
quote:Over die Broker/Dealer - Urgent ben ik best te spreken! Leuk plaatje.
Op woensdag 13 november 2002 22:51 schreef MSXUser het volgende:[..]
Dat soort nummers zijn er wel degelijk. Vaak zijn het de meer experimentele nummers. Als je 'm kunt krijgen, probeer dan eens 'Broker/Dealer - Urgent', of de fellere 'Marco Carola - 9th question'. Die laatste is mid-tempo, maar wel vrij melodieus. De eerste is bijna jaren 80 synthpop. Verder is 'Marco Lenzi - Smooth Transition' ook nog wel wat.
Zelf heb ik hier meer het hardere werk liggen en de rustige platen zijn meestal progressive (trance).
quote:We'll do, sir!
Ik zou zeggen: Ga eens een middagje platen luistern bij je lokale vinylboer en vraag ook eens om advies bij de medewerkers aldaar. Zij hebben vast en zeker ook nog wel goede tips.
Dat is niet de goede versie, weer een kwestie van foute naamgeving op internet. Als je de Anthony Rother remix wil hebben (die nogal wat anders is dan het origineel), moet je Lcp - lcp (anthony rother remix) hebben.
quote:Hij heet Pavo omdat ie in het echt Paul van Vooren heet. En waarom ie altijd in een adem met Dana wordt genoemd.... geen idee, maar die 2 hebben ook veel contact met elkaar.... ze bellen elkaar regelmatig merk ik als ik wel es in z'n platenzaak sta. En ze draaien ook vaak samen... daarom denk ik.
Op woensdag 13 november 2002 21:36 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Wrom heet-ie eigenlijk Pavo, en waarom wordt ie altijd in 1 adem genoemd met "Dana" (check maar die flyers, altijd : "Dana, Pavo" <- in die volgorde)
Wel erg coole muziek dus .
Na 20 minuten nog steeds hetzelfde gepiel met basjes en piepjes!
Is t hard: nee
heeft het stijl: nee
klinkt een beetje als kinderen voor kinderen meets gabber uit het jaar blok alleen dan in een hele foute trip
maja, voor elke stroming is er wel een doelgroep tegenwoordig.
* reem zet Jeff Mills - The Bells nog maar eens op *zucht*
was hardstyle al niet commercieel bij the moon - blow the speakers..
toen was er nog geen naam voor, maar commerciele hitjes in die trend werden hardstyle genoemd
quote:wat dacht je van die schijtplaat van een dance with the devil dan, een paar jaar geleden
Op donderdag 14 november 2002 19:41 schreef Whaxx het volgende:
zoals ik al ooit eens eerder had opgemerktwas hardstyle al niet commercieel bij the moon - blow the speakers..
toen was er nog geen naam voor, maar commerciele hitjes in die trend werden hardstyle genoemd
quote:D-Devils
Op vrijdag 15 november 2002 11:38 schreef Ener-G het volgende:[..]
wat dacht je van die schijtplaat van een dance with the devil dan, een paar jaar geleden
dat is dus echte smurfenhouse
quote:...En als je dat ziet dan weet je dat het over en uit is.
Op donderdag 14 november 2002 22:54 schreef -ScuL- het volgende:
ik zag vandaag in een ooghoek bij de FRS de dubbelaar:
The best of Hardstyle 2002
liggen...ahum
De DJ's zijn niet meer belangrijk.
De computers van Arjan Rietvink draaien echter overuren en poepen de ene na de andere prefab-gemixte hardstyle-compilatie uit. Met daarop alleen maar kutnummers die zodanig ingekort en verknipt zijn (anders passen er gaan 80 nummers op 4 CD's) dat het beetje energie dat er nog in zit totaal verloren gaat.
Zodra je van die reclame op TMF ziet zoals:
"NU VERKRIJGBAAR!
THE ULTIMATE HARDSTYLE COLLECTIOOOOOON!!!!!
GEMIXT OP 4 SUUUUPERPHATTE CEEDEES
MET:
ARD UND JORN - TUNEBOY - THE HOSE - HARDHEADZ
KOOP 'M!!! NUUUUUU!"
Eind hardstyle.
Op naar de volgende hype.
quote:Ehhh dus is de track dan meteen techno Markzman ?...
Op woensdag 13 november 2002 22:03 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Nja zeg, vandaar dat er ook een Chris Liebing remix van is.
Da's toch een techno-dude, right?
situatieschets :
Ik als techno-producer zijnde maak een remix van de nieuwste track van Frans Bauer...
( Ok, het wordt een enorme kutplaat. )
Ben ik dan ineens een smartlap-zanger ipv een 'Techno-dude' ?!
Tracks zoals; 4 Strings - Diving (Cosmic Gate Mix) Is dit hardstyle? laat me niet lachen..
ik blijf het allemaal koude ongezellige takkeherrie vinden
quote:* Mee eens is *
Op vrijdag 15 november 2002 14:08 schreef Ener-G het volgende:
goh telkens als we dachten van 'ja dat is hardstyle' blijkt het toch weer niet zo te zijn, maar een of andere wazige substroming met 'hard' ervoorik blijf het allemaal koude ongezellige takkeherrie vinden
![]()
Geef mij maar 'volwaardige' house-soorten...
quote:Briljante vergelijking
Op vrijdag 15 november 2002 13:32 schreef Driekeerniks.com het volgende:[..]
Ehhh dus is de track dan meteen techno Markzman ?...
situatieschets :
Ik als techno-producer zijnde maak een remix van de nieuwste track van Frans Bauer...
![]()
( Ok, het wordt een enorme kutplaat.)
Ben ik dan ineens een smartlap-zanger ipv een 'Techno-dude' ?!
quote:het begin is er al, ik zag net een reclame van een of andere trance 2002 verzamelaar en op het laatst kwam dan : CHECK OOK HARDSTYLE 2002
Op vrijdag 15 november 2002 13:25 schreef Tsjettel het volgende:Zodra je van die reclame op TMF ziet zoals:
"NU VERKRIJGBAAR!
THE ULTIMATE HARDSTYLE COLLECTIOOOOOON!!!!!GEMIXT OP 4 SUUUUPERPHATTE CEEDEES
MET:
ARD UND JORN - TUNEBOY - THE HOSE - HARDHEADZKOOP 'M!!! NUUUUUU!"
Eind hardstyle.
Op naar de volgende hype.
quote:Daar ga je al....
Op vrijdag 15 november 2002 20:07 schreef Joppy het volgende:[..]
het begin is er al, ik zag net een reclame van een of andere trance 2002 verzamelaar en op het laatst kwam dan : CHECK OOK HARDSTYLE 2002
Hardstyle
quote:Die sample is alleen een beetje uit gekouwd
Op zaterdag 16 november 2002 03:14 schreef ActaniA het volgende:
zoals hardcore will never die
hardstyle will survive !!!!
hardstyle is wel lachen jammer dat een 7 maanden oude plaat op cd single wordt uitgebracht tis wel een goed nummer
quote:jah..
Op zaterdag 16 november 2002 10:38 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Die sample is alleen een beetje uit gekouwd
quote:Die reclame ja... ik zag hem ook vandaag. Ik krijg bijna medelijden met de hardstyle fans, ik vrees dat binnen een paar maanden de brugklassertjes allemaal met een grote 'Q' op hun jack lopen.
Op vrijdag 15 november 2002 20:11 schreef Tsjettel het volgende:[..]
Daar ga je al....
Hardstyle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |