Dit vat het wel mooi samen, Cruyff is hier inmiddels ook wel een schoolvoorbeeld van. Als hij (Haase in dit geval) zich wil profileren als grootheid, moet hij dat lekker doen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:00 schreef jodelahity het volgende:
Dikke boeie trouwens wat mensen doen. Net als Kanye West, noemt zichzelf ook van alles en komt ermee weg en verdient tientallen miljoenen. Je irriteren aan zulke mensen betekent gewoon dat blijkbaar marketing rondom celebrities je uitmaakt, dit gebeurt namelijk het hele jaar door.
Ik snap nooit wat het er toedoet of iemand miljoenen verdient. We hadden het over iemands houding.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:00 schreef jodelahity het volgende:
Dikke boeie trouwens wat mensen doen. Net als Kanye West, noemt zichzelf ook van alles en komt ermee weg en verdient tientallen miljoenen. Je irriteren aan zulke mensen betekent gewoon dat blijkbaar marketing rondom celebrities je uitmaakt, dit gebeurt namelijk het hele jaar door.
Ik weet niet zeker of ik nu begrijp wat jij hiermee wil zeggen. Maar om een voorschotje te nemen: ik zie weinig verschil tussen die 2 in de praktijk. Een bill gates die rijk is en geld geeft aan goede doelen zegt mij net zoveel als een kanye west die rijk is terwijl zijn houding anders is.. Ja tuurlijk kijk je iets anders tegen de beide aan maar niet in dergelijke mate dat het nou echt uitmaakt voor jezelf als persoon, tenzij je van ver van je bedshows houdtquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat het er toedoet of iemand miljoenen verdient. We hadden het over iemands houding.
lol watquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit vat het wel mooi samen, Cruyff is hier inmiddels ook wel een schoolvoorbeeld van. Als hij (Haase in dit geval) zich wil profileren als grootheid, moet hij dat lekker doen.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:39 schreef JenHermes het volgende:
Wat een on-ge-lo-fe-lij-ke paardenlul is die man zeg! Mr bigstar himself profileert zich in de media als een gigantisch talent, sowieso het grootste talent die Nederland rijk is. De beste man vindt zichzelf zo goed dat hij zichzelf gerust in één rijtje met Krajicek durft te plaatsen. Niemand kan meer om Robin Haase heen, heel Nederland ademt Robin Haase!
Klacht: Robin Haase
quote:
Faalhaasequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |