Als ik wat dunner ben wel, want ik ben gezegend met curves.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was ik maar zo lang, volgens mij staan kokerrokken jou echt perfect
Altijd krijg ik een preek van hier tot Tokio als ik geen vlees wil eten als we bij kennissen eten of zo. Zelfde gezeik, elke keer weerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar reageren de mensen in je buurt het meeste op? Yani, op welk voedsel die je niet eet.
[..]
Ik ben nu echt op mijn hoede hoor als ik yumurtalı ekmek voor me heb. Eerst een grondige inspectie voordat ik het ook maar een poging doe om het in mijn mond te stoppen.
[..]
Hmpsh, ik zit er dan echt naast. Okay...
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:16 schreef zarGon het volgende:
Maar even serieus, we zijn het wel eens dat broccoli wel een bazengroente is? Onvoorstelbaar dat dat groen stukje godenvoedsel familie is van de bloemkool.
Ik heb dat met lamsvlees. Tijd niet gegeten en nu vind ik het stinken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Altijd krijg ik een preek van hier tot Tokio als ik geen vlees wil eten als we bij kennissen eten of zo. Zelfde gezeik, elke keer weer. Ik ben geen vegetariër, maar ben ook geen fan van vlees.
Ik heb nu echt zin in yumurtali ekmek met peynir
Dat heb ik met broeken, altijd zijn de pijpen te langquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik wat dunner ben wel, want ik ben gezegend met curves.
Maar curves als je iets dikker bent is minder.
Ik zeik zoveel omdat die leuke jurken die k overal zie bij mij tuniekjes zijn.
Topjes zijn naveltruitjes.
Ik kwam frusti thuis gister.
Vlees als in rood vlees of ook kip?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Altijd krijg ik een preek van hier tot Tokio als ik geen vlees wil eten als we bij kennissen eten of zo. Zelfde gezeik, elke keer weer. Ik ben geen vegetariër, maar ben ook geen fan van vlees.
Ik heb nu echt zin in yumurtali ekmek met peynir
Broccoliquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:16 schreef zarGon het volgende:
Maar even serieus, we zijn het wel eens dat broccoli wel een bazengroente is? Onvoorstelbaar dat dat groen stukje godenvoedsel familie is van de bloemkool.
Verdomme.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Broccolimet cemen en yoghurt, goddelijk
Je doet alsof jij de enige bent met een 1.80 lengte. Half Nederland heeft je lengte. Zij lopen er ook prima bij, zo moeilijk zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kipfilet en nuggets vind ik nog wel lekker, maar pootjes... Bah. Mensen snappen bijvoorbeeld ook niet waarom ik KFC niet lekker vindquote:
Ze hebben in ieder geval curved+big ofzo als categorie zag ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat heb ik met broeken, altijd zijn de pijpen te langmaar bij asos heb je volgens mij idd een collectie speciaal voor wat langere meiden dacht ik, is het kijken wel waard
Asos.comquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ekmek kizartmasiquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar reageren de mensen in je buurt het meeste op? Yani, op welk voedsel die je niet eet.
[..]
Ik ben nu echt op mijn hoede hoor als ik yumurtalı ekmek voor me heb. Eerst een grondige inspectie voordat ik het ook maar een poging doe om het in mijn mond te stoppen.
[..]
Hmpsh, ik zit er dan echt naast. Okay...
Mijn oma in Turkije maakte dat bijna elke dag voor me omdat ik het zo lekker vond.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ekmek kizartmasigod, wat kan je mij daar blij mee maken
. So simpel, zo lekker.
Mijn liefde voor chocola en haar liefde voor chocola... Nu zijn we beste freunden sinds 3 jaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:24 schreef zarGon het volgende:
Eten, zorgt altijd wel voor goed gesprek tussen Turken.
Selam...
- Mirba.
Nerelisin?
- Oralı.
Içinden mi?
[onaangename stilte]
<poging tot gesprek over voedsel>
{beste vrienden}
Ja Kijk maar, ik ga er ook lyrisch van posten hier.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:24 schreef zarGon het volgende:
Eten, zorgt altijd wel voor goed gesprek tussen Turken.
Selam...
- Mirba.
Nerelisin?
- Oralı.
Içinden mi?
[onaangename stilte]
<poging tot gesprek over voedsel>
{beste vrienden}
Oh die vind ik echt smerigquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Balli kaymak van Yayla. Waar verkopen ze dat in Groningen.
Smerig?! Hoe dan, het is zozo lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh die vind ik echt smerig. En ze hebben hem hier echt in elke Turkse supermarkt.
Bedoel je dit soort kaymak?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja Kijk maar, ik ga er ook lyrisch van posten hier.
Ekmek kizartmasi en taze kaymak. Dan ben ik in de hemel.
Het is zeker niet hetzelfde als je kaymak koopt en daar simpelweg honing op gooit?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Smerig?! Hoe dan, het is zozo lekker. Waar is hier? Zeker westen van NL
Half Nederland is 1,80? Als je de mannen meetelt ja. Maar die dragen niet dezelfde kleding als de vrouwen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je doet alsof jij de enige bent met een 1.80 lengte. Half Nederland heeft je lengte. Zij lopen er ook prima bij, zo moeilijk zal het niet zijn.
Nee, ik had het geprobeerd maar dat is echt viesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is zeker niet hetzelfde als je kaymak koopt en daar simpelweg honing op gooit?
Dat is onzin!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je doet alsof jij de enige bent met een 1.80 lengte. Half Nederland heeft je lengte. Zij lopen er ook prima bij, zo moeilijk zal het niet zijn.
MAAR DE VROUWEN HEBBEN WEL HETZELFDE FIGUUR ALS DE MANNEN.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Half Nederland is 1,80? Als je de mannen meetelt ja. Maar die dragen niet dezelfde kleding als de vrouwen.
Ja maar dan dus vers. Enige goede herinnering aan köy was dat oma elke ochtend het verse koemelk kookte en de roomkaas die erop komt (wat dus de kaymak is) voor mij bewaarde.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedoel je dit soort kaymak?
[ afbeelding ]
Stimo is eerder een cirkel, denk ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
MAAR DE VROUWEN HEBBEN WEL HETZELFDE FIGUUR ALS DE MANNEN.
VIERKANT.
HAH.
Waarom moet je leren wat de lengte van de populatie is bij aardrijkskunde?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Gemiddeld zijn de vrouwen van NL 175 en mannen 180. Moesten we leren vorig jaar bij ak
Niemand kan de köy verslaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar dan dus vers. Enige goede herinnering aan köy was dat oma elke ochtend het verse koemelk kookte en de roomkaas die erop komt (wat dus de kaymak is) voor mij bewaarde.
Soms haalt m'n moeder nog melk bij de boer om yoghurt te maken, belt ze dat ze kaymak heeft. Ze wéét dat ik dan langs kom.
Wij hadden aparte lerares, als je bepaalde rare details wist kreeg je bonuspuntenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom moet je leren wat de lengte van de populatie is bij aardrijkskunde?.
.
Of is dat altijd zo geweest?
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)012/2012-3746-wm.htmquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Gemiddeld zijn de vrouwen van NL 175 en mannen 180. Moesten we leren vorig jaar bij ak
Of zou het sinds 2011 opeens explosief zijn toegenomen?quote:In 2011 was de gemiddelde man in Nederland 1,81 meter lang, de gemiddelde vrouw 1,68 meter.
Daar vind ik dan weer niets aan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:36 schreef Stimorol- het volgende:
Tahin en Pekmez op brood met roomboter is wel weer orgasme.
Is dat de blanke Nederlandse vrouw of inc. de allochtonen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)012/2012-3746-wm.htm
[..]
Of zou het sinds 2011 opeens explosief zijn toegenomen?
Wij hadden als ezelsbruggetje meegekregen dat gemiddeld genomen de Nederlandse vrouwen aan de topmodellenlengte voldoen, dus 175.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)012/2012-3746-wm.htm
[..]
Of zou het sinds 2011 opeens explosief zijn toegenomen?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:39 schreef Deuce92 het volgende:
Een aparte lerares die bonuspunten geeft voor het weten van feiten die niet kloppen.
Lekker dan.
Hebben jullie haar als klas ooit iets wijsgemaakt?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wij hadden aparte lerares, als je bepaalde rare details wist kreeg je bonuspunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |