Iets vergelijkbaars: mijn laptop start een update wanneer je hem afsluit - opzich niet erg want op dat moment heb ik de laptop niet meer nodig - maar gaat ermee verder wanneer je hem weer opstartquote:Op woensdag 28 september 2016 17:39 schreef GekkePoes het volgende:
Dacht even snel de email door te lezen op een 3 seconden pc, krijg ik weer eens een knalupdate waar je een uur op moet wachten
Downerquote:Op zondag 16 april 2017 13:18 schreef Geerd het volgende:
kaasschaaf en rode substantie meer hoef ik niet uit te leggen denk ik.
Ja gebeurt altijd met de korst wegsnijden, normaal pak ik altijd ff een schilmesje ofzo.quote:
Ja, gewoon een week van tevoren nog ff de handdoek in de ring gooien.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:55 schreef Simterklaas het volgende:
http://m.metronieuws.nl/n(...)evecht-met-ajouad-af
Filemon____________________!!!!
Irritant ja. Vaak zijn dat van die mensen die tv kijken als "hobby" hebben en verder geen flikker doen met hun vrije tijd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
Vrienden waarmee je over voetbal kun praten maar als je met een eigen passie of hobby aankomt ze zich afvragen wat het belang nou is en wie het allemaal boeit. Nou, mij dus. Leuk naar jouw voetbal riedeltje luisteren maar als ik eens wat zeg is de interesse weg. Lullo's.
Als je koffie zittend drinkt heb je er geen last vanquote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wespen, (ontworpen door IS), die je lastig vallen terwijl je rustig je koffie staat te drinken.
rtquote:Op maandag 6 februari 2017 18:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn vaatwasser doet raar bij het wegpompen. Of de pomp is stuk, of de afvoer verstopt. In beide gevallen is het overlast wat natuurlijk op een moment komt dat ik dat absoluut niet kan gebruiken. Dat wordt twee weken zonder vaatwasser en hoge kosten.
1245 leeftijd plus penismaat (of andersom)quote:Op maandag 3 juli 2017 20:46 schreef Oerbeer het volgende:
Omdat ik tegenwoordig altijd mijn bankieren app gebruik voor betalingen, welke een pincode heeft, ben ik dus nu mijn wachtwoord vergeten.
Helpt ook niet mee dat je zo'n wachtwoord eens in de zoveel maanden weer verplicht moet veranderen.
12452835quote:Op maandag 3 juli 2017 20:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
1245 leeftijd plus penismaat (of andersom)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |