Terechte klacht !!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:05 schreef cherrycoke het volgende:
grote teen gestoten, GODVER dat doet pijn
Gewoon die scanner onder hun neus douwen, hoef je ook niet te praten.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gewoon die scanner onder hun neus douwen, hoef je ook niet te praten.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:21 schreef Simterklaas het volgende:
Van die mensen die, zodra het woord ''vroeger'' valt, ''vroegahh'' zeggen.
.http://www.hm.com/nl/prod(...)aK_sgCFQ2NGwodzRgHBQquote:Op donderdag 5 november 2015 19:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Nergens een simpel (liefst zwart) bikinitopje kunnen vinden voor minder dan 40 euro.
En ik wil sowieso geen badpak want dat vind ik voor bejaarden en meisjes van zes.
Mijn maat is uitverkocht. Maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:16 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
.http://www.hm.com/nl/prod(...)aK_sgCFQ2NGwodzRgHBQ
Dat wordt minder Cola drinkenquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:02 schreef cherrycoke het volgende:
kom net van de tandarts terug, mag 1 dec terugkomen voor 2 gaatjes daarna vervolgafspraak maken voor een wortelkanaalbehandeling aan mijn voortand
Ik moest gister naar de tandarts, 1 vulling van 4 of 5 jaar terug was versleten afgebrokkeld, daardoor naast een gaatje gekregen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:02 schreef cherrycoke het volgende:
kom net van de tandarts terug, mag 1 dec terugkomen voor 2 gaatjes daarna vervolgafspraak maken voor een wortelkanaalbehandeling aan mijn voortand
Heb een paar keer een vent gehad die in zijn onderbroek opendeed. Was jij dat?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klacht 2 ik ben geil en wil fappen, alleen komt er net een bezorgbus langs ik denk Simterklaas.
Met een pakketje voor de buren, maar ik zag de buurman net weggaan nog dus die is zo klaar met zijn postronde en dan komt tie hier natuurlijk dus ik kan niet fappen.
Grote kans!!quote:Op woensdag 18 november 2015 23:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb een paar keer een vent gehad die in zijn onderbroek opendeed. Was jij dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |