abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:10:33 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_154037824
Jan Roos is de dronken mongool in de kroeg. Zo ene die zich onderkotst op weg naar de plee en op de terugweg een vrouw probeert te versieren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_154144270
Jan Roos had een fantastisch radio programma op radio 1. Daarin was hij veel beter dan wat hij op televisie liet zien. Ik vind het onbegrijpelijk dat hij met radio stopt. Ik vind Jan Roos veel meer een radio-man.
pi_154148156
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 16:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Jan Roos had een fantastisch radio programma op radio 1. Daarin was hij veel beter dan wat hij op televisie liet zien. Ik vind het onbegrijpelijk dat hij met radio stopt. Ik vind Jan Roos veel meer een radio-man.
Die twee uren ´s maandasmorgens vanaf 00:02 uur met Jan Roos zijn de twee meest verschrikkelijke Radio 1-uren van de week
pi_154159159
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 18:16 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Die twee uren ´s maandasmorgens vanaf 00:02 uur met Jan Roos zijn de twee meest verschrikkelijke Radio 1-uren van de week
Het beste radio programma ooit. Geweldige humor afgewisseld met serieuze gesprekken.

Deze aflevering is m.i. de beste ooit: http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-programma/82/2014-08-11

Inhoudelijk prachtig gesprek dat een ander licht werpt op Rusland, en Jan Roos is goed in vorm ^O^
pi_154160110
Begenadigd radio-man, stelt scherpe vragen en gaat met verstand van zaken in discussie.
Zegt wat ie denkt en doet wat ie zegt.
Ik hoop hem in de toekomst weer op BNR te horen, jammer dat we geen talkradio meer hebben.
Daar deed Beau van Erven Doorns het ook zo goed, ook meer een radio-man.
pi_154477974
Powned is echt een verademing vannacht. Zo zonder Jan de Roos.
Terwijl de mening van de interviewer wel goed duidelijk gemaakt wordt.
pi_154478138
Jan Roos is een typetje die z'n hoge stem mee heeft waardoor hij met dat frequentiegeluid van 'm altijd boven de gast en de copresentator uitkomt. Hij heeft wel een aardige manier van benaderen waardoor het allemaal een beetje een kroegsfeer krijgt, maar het heeft met Journalistiek geen hol te maken. Andre van Duin ging 'm voor, en deed 't vele malen beter.
pi_154478229
GeenStijl = Powned, geen nieuwswaarde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')