Waarschijnlijk van de 45 cm naar de 25 gekrompen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Dan zal die nu wel klein zijn
Ik baal wel dat ik geen teiltje heb oid waar ik lekker met mijn voeten in kan
Wow. Wie?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou gewoon bewijsvervalsen en hem noten.
Waarom? DrNick weet dat ik hem enkel een aai over zijn bol zou geven als hij geruffy'd isquote:
Ohh jeetje. Wat erg.quote:
Voor kapen van de TT nigguh.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom? DrNick weet dat ik hem enkel een aai over zijn bol zou geven als hij geruffy'd is(hoop ik)
OHW hij was gewoon erg langzaam. Ik wilde posten en kon niet posten, dus toen maakte ik hem aan. Big deal?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor kapen van de TT nigguh.
[ afbeelding ]
Niet zo gemeen doen. Ik volg jullie niet de heletijd. Ik snap al die coole taal niet enzo.quote:
Topic jattenquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
OHW hij was gewoon erg langzaam. Ik wilde posten en kon niet posten, dus toen maakte ik hem aan. Big deal?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:44 schreef xBubbles het volgende:
Moet sowieso smeren ivm tattoo op m'n arm
En dit. +2 punten.quote:
Kan een tat vaak wel waarderen ja.quote:
Hmm..hmm..quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
Surge wat vind je van die nieuwe trend, underboob tattoo's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hij staat in m'n foboquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kan een tat vaak wel waarderen ja.
[..]
Hmm..hmm..
Beter dan op de onderrug iig
En daar moet je wel echt een figuur voor hebben.
Net als al die how to make your boobs look bigger tutorials, 2bh's en dan nog makeup op je tieten voor schaduw effecten etc..quote:
ikrquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als al die how to make your boobs look bigger tutorials, 2bh's en dan nog makeup op je tieten voor schaduw effecten etc..
Dan voelt het als of je een kado uitpakt en dan zit er en doos in een doos in een doos en uiteindelijk heb je niks overquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ikr#rip.
maar srsly dan hossel je een dude, eh brb. en dan ga je naar helemaal platIk zou dan zoiets hebben van wtf
Snap niet dat je het zelf wilt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ikr#rip.
maar srsly dan hossel je een dude, eh brb. en dan ga je naar helemaal platIk zou dan zoiets hebben van wtf
Beetje als een zak chipsquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan voelt het als of je een kado uitpakt en dan zit er en doos in een doos in een doos en uiteindelijk heb je niks over
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan voelt het als of je een kado uitpakt en dan zit er en doos in een doos in een doos en uiteindelijk heb je niks over
Goeden punt wel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap niet dat je het zelf wilt.
Dat is net als wij een sok in onze boxershort gaan doen.. naja dan zou ik niet eens seks willen omdat ik weet dat ik die genotsknots van 30cm niet heb.
Voeltest doen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maar daar weet ik dat er lucht in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:34 schreef Lt.Surge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
bodymod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Die piercings in je wangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik slaap nu al weken met het raam open. Nog geen enkele mug.quote:
Ik snap echt niet waarom mensen zichzelf dat aandoen. Stoer hoor, truttige vitragepatroontjes in je gezicht snijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Sommige mensen vinden dat mooi.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen zichzelf dat aandoen. Stoer hoor, truttige vitragepatroontjes in je gezicht snijden.
Zou hoofd erin duwen 10/10quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:49 schreef Lt.Surge het volgende:
De stiekeme wens van LB:
[ afbeelding ]
En neen, ik bedoel niet blank zijn.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
Will Smith don't gotta cuss in his raps to sell records;
Well I do, so fuck him and fuck you too!
wss wel jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als ze omdraait choked hij in zijn social awkwardness
Whahahahahaquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:49 schreef Lt.Surge het volgende:
De stiekeme wens van LB:
[ afbeelding ]
En neen, ik bedoel niet blank zijn.
dit kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Wolf of wallstreet was zei echt fucking geil
watquote:
Ziet er heel pijnlijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
moet je die niet uitdoen met eten?
Waarom zou je het niet doen als je het mooi vind?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar serieus, whyyyy. Je gaat jezelf toch niet zo verminken?
hoe is de leef Gquote:
APP0Lquote:
dikke taarten Gquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe is de leef G
[..]
APP0L
ja van die halve tunnels en shitquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dr zijn wel van die wang piercings die mensen uitdoen met eten, wat dus super nasty is
Ai nohquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dr zijn wel van die wang piercings die mensen uitdoen met eten, wat dus super nasty is
Dumdumdummmmmquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Geo ik dacht ff dat je spam verstuurde.
Lekker doen dan, maar kan toch ook niet gezond zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen als je het mooi vind?
Daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lekker doen dan, maar kan toch ook niet gezond zijn.
Nee joh.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
moet je die niet uitdoen met eten?
Piercingsquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn piercings zouden ondertussen ook uitgegroeid moeten zijn, maar 3 van de 4 zitten er nog.
What?!quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:39 schreef Amarantha het volgende:
Relschoppers hier in de stad maar kan niet kijken
Supporters van go ahead eagles lopen door het centrum. Arrestatiebussen alles er achter aan. Zag een filmpje.quote:
Oehhhhh spannondquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Supporters van go ahead eagles lopen door het centrum. Arrestatiebussen alles er achter aan. Zag een filmpje.
Ben wel bang dat ze onze nieuwe centrumplein verneukenNet week terug geopend. Daar liepen ze net namelijk
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oehhhhh spannond
* Lt.Surge ramptoerist modus.
Raam openzettenquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik dus ookMaar heb mijn huissleutel uitgeleend en de rest is allemaal weg.
Kan het vanaf hier niet zien. Staan grote flatgebouwen voorquote:
Ik bedoel dat je via dat raam weer naar binnen kunt, mutsquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan het vanaf hier niet zien. Staan grote flatgebouwen voor!
Oh nee man, te warm voor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je via dat raam weer naar binnen kunt, muts
quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee man, te warm voor.
https://www.facebook.com/video.php?v=704866182950623
Noob gespot. Gewoon even een nieuwe SC openen, en dan bij 1000 beginnen!quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme ik heb topic #1000 gemist
Ik moest werken in een snikhete winkel met 39 graden jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Noob gespot. Gewoon even een nieuwe SC openen, en dan bij 1000 beginnen!
Excuusjes altijdquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik moest werken in een snikhete winkel met 39 graden ja
Wat heb jij gedaan dan? Behalve verharde stukjes poep (ook wel tarrels) uit je reet lopen trekken?quote:
Lopen snoepen van de tarrelsquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dan? Behalve verharde stukjes poep (ook wel tarrels) uit je reet lopen trekken?
Moest oprecht lachenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Lopen snoepen van de tarrels
Dat is het wel.
Hoe kun je dat nu al weten dan? Dan is het ook niet onverwachts toch?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet wel ineens onverwachts half 6 eruit morgenvroeg
Ach, je moet wat.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moest oprecht lachen
Leuke bezigheid wel
Ja kreeg smsje toestraks om 6 uur. Ze hadden blijkbaar gebeld, maar heb echt geen gemist telefoontjequote:Op donderdag 2 juli 2015 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu al weten dan? Dan is het ook niet onverwachts toch?
Het gaat zo afkoelen dus kun je slapen, 6 uur is vroeg maar dan is het wel cool buiten + eerder afgewerkt.. misschien zo slecht niet eensquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja kreeg smsje toestraks om 6 uur. Ze hadden blijkbaar gebeld, maar heb echt geen gemist telefoontje
en ik MOET morgenvroeg komen. nog niet eens vragen
Ah nicequote:Op donderdag 2 juli 2015 22:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, je moet wat.
OH! En ik heb vandaag een kattenluikje geïnstalleerd.
Wat een hitte
Kan best ineens tot 20:00 uitlopen hoor morgen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het gaat zo afkoelen dus kun je slapen, 6 uur is vroeg maar dan is het wel cool buiten + eerder afgewerkt.. misschien zo slecht niet eens
Hoe warm was het dan op kanaleneiland babe?quote:
En dat accepteer je? Wat voor baan heb jijquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kan best ineens tot 20:00 uitlopen hoor morgen.
Ohquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kan best ineens tot 20:00 uitlopen hoor morgen.
Geilen op iets wat niet bestaatquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:13 schreef d4v1d het volgende:
kreeg het ook heel warm van je zusje. Daar hoor je me ook niet over
Stage. Bijna afgelopen though dus maar ff door de zure appel heen bijten. plus het is wel makkelijk cashen al die uren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dat accepteer je? Wat voor baan heb jij
Vakkenvuller bij de AHquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dat accepteer je? Wat voor baan heb jij
Heb je wel airco?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:15 schreef FL_Freak het volgende:
Uren lang in een auto zitten en af en toe mee naar buiten wat orders afleveren. So not all that bad.
Huh, heb jij een vrachtwagen rijbewijs? En zonder airco, dan is het wel bad hoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De laatste keer niet, maar was andere vrachtwagen. Dus is een verrassing morgen.
Nee meerijden met de chauffeur.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Huh, heb jij een vrachtwagen rijbewijs? En zonder airco, dan is het wel bad hoor
Goeeed, vandaag laatste cijfers binnen en propedeuse is in de pocket.quote:
Woehoeeee congrats Appelquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goeeed, vandaag laatste cijfers binnen en propedeuse is in de pocket.Dus feest in huize Appel.
Met jou?
Have funquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:14 schreef Amoeba het volgende:
Motor opgetuigd. Morgenochtend vertrekken op kampeerweekend
WiSH Outdoor?quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
2 weekjes en dan weer een party
Nicequote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:14 schreef Amoeba het volgende:
Motor opgetuigd. Morgenochtend vertrekken op kampeerweekend
Gelukkig nietquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
Eins
Hier kommt die Capri Sonne
Zwei
Hier kommt die Capri Sonne
Vandaag mee boodschappen gaan doen met broer in Duitsland. Stond dus echt Capri Sonne..quote:
Duitslandquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaag mee boodschappen gaan doen met broer in Duitsland. Stond dus echt Capri Sonne..moest toen al gniffelen, maar nu met Rammstein aan nog meer.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Duitsland![]()
Duitse supermarkten![]()
![]()
Rammstein![]()
![]()
![]()
Goed bezig Geo.
Slaapzequote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:24 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapen, morgen lange (maar leuke) dag!
Veel plezier, maak het niet te wild!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:24 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapen, morgen lange (maar leuke) dag!
Goed bezigquote:
Ik probeer die onschuldige dame onschuldig te houden kquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Stop trying to blow my Good Girl cover
kopen danquote:
The link you followed may have expired, or the page may only be visible to an audience you're not in.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Surge: https://www.facebook.com/yeh.fine/posts/467932713365952
Jezus wat stom.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:31 schreef Lt.Surge het volgende:
The link you followed may have expired, or the page may only be visible to an audience you're not in.
Man, het is hier al 2 uur bezigquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb 2x wat gerommel gehoord verder niksvalt tegen, hier binnen is het dus nog erg warm.
Ik zou het graag met je delen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Hier valt het vaak mee, maar had nu wel iets meer gewild zodat het afkoelde
tis godverdomme nog maar 01:19quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
And you come crying to me, but it's too late!
Boom!quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor kapen van de TT nigguh.
[ afbeelding ]
Youth of the natuon is wel prima maar dit is echt baggerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:54 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
Boom!
Here comes the
Boom!
Ready or not?
Dat tafeltennis nummerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:54 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
Boom!
Here comes the
Boom!
Ready or not?
& P.O.D. - Alive.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:56 schreef Geo4kant het volgende:
Youth of the natuon is wel prima maar dit is echt bagger
More likequote:
voor jou welquote:
Ga zo wel werkenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou wel
nu ik weer een beetje op temperatuur ben gun ik het je ook wel
Supermarkt is toch wel koel?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:30 schreef Amarantha het volgende:
Echt wtf. Ik trek die warmte schijnbaar niet heel goed. Stond net bijna bij de supermarkt te kotsen.
ik moest vanmorgen al een fabriek in.quote:
veel (water) blijven drinken)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:30 schreef Amarantha het volgende:
Echt wtf. Ik trek die warmte schijnbaar niet heel goed. Stond net bijna bij de supermarkt te kotsen.
Ja in de supermarkt voelde ik mij ook steeds beter maar toen liep ik weer naar buiten en toen draaide mijn maag compleet om.quote:
Ik ben bezigquote:
plotselinge omschakelingen zijn ook niet heel goed voor je lichaam natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja in de supermarkt voelde ik mij ook steeds beter maar toen liep ik weer naar buiten en toen draaide mijn maag compleet om.
[..]
Ik ben bezig
Ja maar als ik alleen in warmte ruimtes ben dan voel ik mij ook niet goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
plotselinge omschakelingen zijn ook niet heel goed voor je lichaam natuurlijk.
uitdroging, zonnesteek? daar kun je je aardig beroerd van voelen..quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar als ik alleen in warmte ruimtes ben dan voel ik mij ook niet goed.
Dan eerder zonnesteek maar weet niet of dat het is. Weet wel dat ik lekker veel binnen blijf. Normaal wil ik nog wel eens 3x per dag naar de supermarkt -met vrienden mee enz- maar dat ga ik ook echt niet doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitdroging, zonnesteek? daar kun je je aardig beroerd van voelen..
zit gewoon aan de koffiequote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vitamin water gekochtZo lekker. Mag van mijzelf geen cola meer drinken met deze hitte.
Ik nu ook aan de energydrink maar rest van de dag geen cola enz meer voor mij. (Naja heb nog 1 blikje in de koelkast, misschien drink ik die later vanavond nog)quote:
je weet dat energydrank vocht onttrekt aan je lichaam net als alcohol?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nu ook aan de energydrink maar rest van de dag geen cola enz meer voor mij. (Naja heb nog 1 blikje in de koelkast, misschien drink ik die later vanavond nog)
ik ga vanavond toch echt aan een infuus met witbierquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je weet dat energydrank vocht onttrekt aan je lichaam net als alcohol?
Ik ga straks wel andere dingen drinken hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je weet dat energydrank vocht onttrekt aan je lichaam net als alcohol?
maar jij loopt niet te kotsen buiten een supermarkt van de warmtequote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga vanavond toch echt aan een infuus met witbier
prima, zolang je maar weet dat je van energydrank alleen maar zieker gaat wordenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga straks wel andere dingen drinken hoor
Goed idee met de hitte johquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga vanavond toch echt aan een infuus met witbier
Ik sta een 1 voor een vak maar ik weet niet waaromquote:
bel hem/haar/zoek het hoger op?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:49 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik sta een 1 voor een vak maar ik weet niet waarom
En vandaag is de laatste dag dat het cijfer ingevoerd kan worden maar de leraar is al weg ;-;
En met een 1 kun je niet over.
Heb al contact gezocht, ben nu aan het kijken hoe het opgelost kan worden.quote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:50 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Heb al contact gezocht, ben nu aan het kijken hoe het opgelost kan worden.
Het is dus omdat een folio online aangemaakt moet worden maar dat heb ik dus ook gedaan.quote:
Hopelijk fixen ze dat dus gewoonquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:51 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Het is dus omdat een folio online aangemaakt moet worden maar dat heb ik dus ook gedaan.Vind het maar raar
Ja hij gaat al kijken. Beters.quote:
Mbo, praat me er niet vanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:56 schreef broccoli. het volgende:
Dat is dus het nadeel van het mbo, als je de uitleg niet bijwoont gaan ze ervan uit dat je het niet zelf kan uitzoeken
En dan heb ik het niet eens op de manier waarop ze iets uitleggenquote:
Zou jij mij willen uitleggen, in je eigen woorden broccoli, waarom jij dit denkt?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:58 schreef broccoli. het volgende:
[..]
En dan heb ik het niet eens op de manier waarop ze iets uitleggenAls ik 1 op 1 iets met een leraar bespreek heb ik af en toe het gevoel dat ze denken dat ik een mongooltje ben
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zou jij mij willen uitleggen, in je eigen woorden broccoli, waarom jij dit denkt?
Ze doen echt alsof je dom bent hè. Laatst moest ik zelf les geven, ging die docent zich er mee bemoeien van: ja dit moet je zo doen, en dat moet je niet zo doen!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:58 schreef broccoli. het volgende:
[..]
En dan heb ik het niet eens op de manier waarop ze iets uitleggenAls ik 1 op 1 iets met een leraar bespreek heb ik af en toe het gevoel dat ze denken dat ik een mongooltje ben
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zou jij mij willen uitleggen, in je eigen woorden broccoli, waarom jij dit denkt?
uni is exact tegenovergesteldequote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:00 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ze doen echt alsof je dom bent hè. Laatst moest ik zelf les geven, ging die docent zich er mee bemoeien van: ja dit moet je zo doen, en dat moet je niet zo doen!
Bemoei je er niet mee!
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:01 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Het gaat meer zo:
"broccoli., dit ziet er goed uit… maar er is een klein dingetje. Waar denk je aan als je dit ziet? Juist. Apple. Dat beroemde merk weetjewel. De meeste mensen denken bij dit appeltje aan Apple. En niet aan jouw bedrijf. Dus dit moet je maar niet doen, want dat is niet verstandig."
Ik zag het al ja. Weetje ook waar te koop?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
* Lt.Surge voegt toe aan moet-nog-kopen-lijstje
aan de foto's te zien gok ik op Aziëquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag het al ja. Weetje ook waar te koop?
http://axentwear.tumblr.com/quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag het al ja. Weetje ook waar te koop?
Als er nou gewoon een gulden middenweg werd gevonden hèquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
uni is exact tegenovergesteldeals je er niet zelf uitkomt faal je
HBO?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als er nou gewoon een gulden middenweg werd gevonden hè
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:14 schreef broccoli. het volgende:
Cijfer aangepast.Geen boeiend cijfer (een 6) maar ik sta gewoon weer 100%, dus weg met de zorgen
inb4 zesjescultuur
Wow watquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:00 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ze doen echt alsof je dom bent hè. Laatst moest ik zelf les geven, ging die docent zich er mee bemoeien van: ja dit moet je zo doen, en dat moet je niet zo doen!
Bemoei je er niet mee!
eind goed, al goedquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:14 schreef broccoli. het volgende:
Cijfer aangepast.Geen boeiend cijfer (een 6) maar ik sta gewoon weer 100%, dus weg met de zorgen
inb4 zesjescultuur
Gelukkig maar.quote:
was het gewoon een invoerfoutje dus?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:17 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Al stond ik een 2, dan was dat al goed.
Nee, hij dacht oprecht dat ik het niet goed had gedaan. Omdat ik dus niet bij de uitleg was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |