ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal stoomtreinen rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en als je de laatste post te pakken hebt wordt een fraaie anaalplaat op prijs gesteld.
Nee, maar dat is de enige sport waarbij het denkbaar is. De superbowl in japan? De marathon van New york in Rotterdam? Of je maakt er een europese rit van of je blijft lekker in knoflook land.
Klopt, buitenlandse start is ontstaan doordat er in '54 een Europa Tour georganiseer zou worden als tegenhanger van de Tour de France. De tour wilde voorkomen dat ze hun status als hét wielerevent zouden verliezen en hebben dus bedacht om in '54 in Amsterdam te starten.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Het levert 32 miljoen op heh. Gewoon zo hup de Nederlandse en vooral Utrechtse economie in.
Dat Nederlandse gezeik altijd over wat het allemaal wel niet kost.
Zegt wie? Gaan we 20 mio verdienen aan biertjes op het terras en t-shirts? Bovendien, dan ben je dus gemeenschapsgeld aan het gebruiken om horecabazen te speken. Ook niet echt wenselijk.
Zegt wie? Gaan we 20 mio verdienen aan biertjes op het terras en t-shirts? Bovendien, dan ben je dus gemeenschapsgeld aan het gebruiken om horecabazen te speken. Ook niet echt wenselijk.
Komt vast wel weer terug bij de "Gemeenschap" immers word er ook meer btw betaald wat direct terugvloeit naar de "Gemeenschap". Vergeet daarbij niet dat er geen hotel te vinden meer is Utrecht en dat dat allemaal weer toeristenbelasting oplevert.
Apeldoorn is verder een buitengewoon treurig oord, en ik ben altijd weer blij als ik de trein naar een andere stad kan pakken. Maar goed, geboren en getogen enzo
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Was laatst een artikel over op nu.nl, zocht het al maar kon het even niet vinden..
Komt vast wel weer terug bij de "Gemeenschap" immers word er ook meer btw betaald wat direct terugvloeit naar de "Gemeenschap". Vergeet daarbij niet dat er geen hotel te vinden meer is Utrecht en dat dat allemaal weer toeristenbelasting oplevert.
Ik lees een raming van 22.3 mio aan opbrengsten vanuit het publiek.
De rest komt dus uit andere zaken. Veel bedrijven hebben sponsorcontracten etc. etc. afgesloten. Maar ik geloof dat jij je mening hierover niet gaat bijstellen
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Apeldoorn is verder een buitengewoon treurig oord, en ik ben altijd weer blij als ik de trein naar een andere stad kan pakken. Maar goed, geboren en getogen enzo
De rest komt dus uit andere zaken. Veel bedrijven hebben sponsorcontracten etc. etc. afgesloten. Maar ik geloof dat jij je mening hierover niet gaat bijstellen
Ik haal dit uit jouw bron. Daaruit blijkt dat de overheid 10 mio lapt van die 32 mio aan opbrengsten.
Ik haal dit uit jouw bron. Daaruit blijkt dat de overheid 10 mio lapt van die 32 mio aan opbrengsten.
Je hebt helemaal gelijk . Geloof alleen dat die 10 miljoen voor een groot gedeelte wel weer terugvloeit naar de overheid. Bovendien is het niet verkeerd dat de overheid mee investeert als dat voor anderen weer geld oplevert. Maar dit wordt een eindeloze discussie geloof ik.
Je hebt helemaal gelijk . Geloof alleen dat die 10 miljoen voor een groot gedeelte wel weer terugvloeit naar de overheid. Bovendien is het niet verkeerd dat de overheid mee investeert als dat voor anderen weer geld oplevert. Maar dit wordt een eindeloze discussie geloof ik.
Kijk even los van dat ik vind dat de tour de france geen plek heeft in Nederland (en wielrennen een flutsport vind) ben ik absoluut voor feestjes in alle soorten en maten. Maarja, gaat het werken? Bovendien schatten ze dit soort dingen altijd veel te positief in. Jij gelooft de overheid nog als ze zeggen dat iets geld gaat opleveren?