abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154004425
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_154004442
(Even een nieuwe geopend omdat ik al bezig was met een post; niet ongeduldig bedoeld hoor! ;) )

Ohja, over hete slaapkamers gesproken, geen idee of iemand er wat aan heeft, maar wie weet!
Hoorde gisteren de tip om een ventilator vol aan te zetten met een bak ijs ervoor; dat schijnt echt goed te werken om een ruimte af te laten koelen (zou het uiteraard niet doen als je baby in die kamer ligt te slapen ;) maar tussen de slaapjes in).

Prikjes: zou het niet doen met een kindje dat zich niet lekker voelt idd. Maar ik heb het vrij bewust gisteren wel gedaan. Minion voelde zich prima en dan had ik liever de prikjes én een hete dag zodat we alles in 1x gehad hadden. Anders heeft ze nu last van de hitte en volgende week alsnog van de prikjes. Gisteren had ze dus wel wat verhoging/koorts, maar dat is al weer gezakt gelukkig. Ze heeft vooral heel veel geslapen gisteren, dus pakte achteraf prima uit (maar dat weet je uiteraard niet vooraf) :)
pi_154004970
Selvaria, als jij je er niet prettig bij voelt om je baby nu te laten inenten, moet je het uitstellen. Zo simpel is het. :*.

Hier wordt nu ook eindelijk gekropen. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:52:51 #4
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154005010
Sq wat klotd. Hoop dat er iets goeds uit voortkomt :* en wat fijn dat het goed met je moeder gaat!

Shop, ik zou de prikjes uitstellen.

Ik ben nog niet regelmatig. Nu 2x ongesteld geweest en duurt nu alweer langer dan er tussen de vorige keren zat.
pi_154005096
Als het goed voelt om t uit te stellen moet je dat lekker doen. Geen issue van maken :)

Saar heeft ze net weer gehad, geen kik gegeven, mijn dappere dodo O+
En de stats;

76.4 cm
10.750 kg.

S. 2014
J. 2016
pi_154006918
kruip I, kruip! Freedom! *O*

Zal ik er dan vanuit gaan dat S het morgen gaat doen? :D tijgeren gaat best aardig, kruipen kan ze de knietjes wel en de handjes wel, maar nog niet tegelijk :P

Mooie stats, GM ^O^

Ik heb af en toe het idee dat S me dingen wil geven :P heeft ze haar speen in haar hand en die houdt ze dan zo voor mijn mond, alsof ze wil zeggen, 'kijk mama, omdat je zelf geen speen hebt' :D Kan dat überhaupt al op deze leeftijd? Of beeld ik me dingen in? :+
pi_154007087
I! Tsjakka! L houdt het bij af en toe een cm of een hups :)

Wij hebben net ein-de-lijk babygezwommen O+ Hij vond het gaaf! En maar lachen en hupsen, dat moeten we dus vaker doen :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 juli 2015 @ 16:11:35 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154007114
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:30 schreef twist02 het volgende:
Ohja, over hete slaapkamers gesproken, geen idee of iemand er wat aan heeft, maar wie weet!
Hoorde gisteren de tip om een ventilator vol aan te zetten met een bak ijs ervoor; dat schijnt echt goed te werken om een ruimte af te laten koelen (zou het uiteraard niet doen als je baby in die kamer ligt te slapen maar tussen de slaapjes in).

http://www.metronieuws.nl(...)rfect-werkende-airco

SQ :* en hilmo jij ook :*

nu even verder bijlezen. In de trein was het prima toeven, maar wat een teringklap van de hitte krijg je toch als je die trein uitstapt -_-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154007127
Oh twist dankjewel! ik was boodschapje aan t doen en had niet door dat ik m sloot!
Kwak
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:16:38 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_154007229
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Selvaria, als jij je er niet prettig bij voelt om je baby nu te laten inenten, moet je het uitstellen. Zo simpel is het. :*.

jaaa! *O*
Hier ook :D

Voorwaarts mars:
disclaimer
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:17:40 #11
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154007251
De week van het kruipen *O*
pi_154007254
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

Joepie voor kruipen! *O*

JM, babyzwemmen is tof he?

Hier werd vandaag tijdens naakt-tijd (want lekker warm) gerold van rug naar zij, en daarna ook naar de andere zij. En volgens mij heeft Sjaak met Mauw gekletst, want hij doet nu al een derde dutje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:18:06 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_154007267
Ps niet vragen waarom ik een pellet in mijn woonkamer heb

Ps2 ja die was expres DaD.
disclaimer
pi_154007296
Jeeej voor het kruipen!

Ik heb net t verjaardagcadeau voor mn tut besteld. O+ scheelde 40 euro dus dan maar iets vroeger
S. 2014
J. 2016
pi_154007311
SQ, hopelijk komt er inderdaad iets positiefs uit voort, een goede nieuwe stap!

DAD, ik herken het heel erg. Ook met werkdingen wel. Normaal had ik altijd heel goed overzicht, wist precies wanneer ik wat moest doen. Nu niet altijd en dat geeft me soms wel onrust/stress, maar leert me ook relativeren. Wat betreft cyclus: het duurde bij mij lang voor ik weer menstrueerde (14 maanden), maar het is wel meteen heel regelmatig.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154007464
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef krijgerrtje het volgende:
kruip I, kruip! Freedom! *O*

Zal ik er dan vanuit gaan dat S het morgen gaat doen? :D tijgeren gaat best aardig, kruipen kan ze de knietjes wel en de handjes wel, maar nog niet tegelijk :P

Mooie stats, GM ^O^

Ik heb af en toe het idee dat S me dingen wil geven :P heeft ze haar speen in haar hand en die houdt ze dan zo voor mijn mond, alsof ze wil zeggen, 'kijk mama, omdat je zelf geen speen hebt' :D Kan dat überhaupt al op deze leeftijd? Of beeld ik me dingen in? :+
Doet Lou ook sinds 2 weken :D !
Dan vraag ik "mag ik *dat wat ze op dat moment in haar handen heeft*?"
Dan steekt ze haar arm uit en terwijl ik mijn hand op hou, krijg ik het ook nog O+ en boos als ze het niet terugkrijg :')

Kruipers *O* niks is meer veilig!

:* voor alle vervelende werkperikelen. Wat onwijs shit als je denkt vastigheid te hebben en het dan zo onder je vandaan geschopt wordt.

Hoera voor Kwak's sleutel! *O*
pi_154007492
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ps niet vragen waarom ik een pellet in mijn woonkamer heb

Ps2 ja die was expres DaD.
Waarom heb jij een pallet in je woonkamer?
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:27:41 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_154007518
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:26 schreef Skittles het volgende:

[..]

Waarom heb jij een pallet in je woonkamer?
hoezo, heb jij geen pallet in je woonkamer dan :?
disclaimer
pi_154007535
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoezo, heb jij geen pallet in je woonkamer dan :?
Nee, ik ben jaloers ;(
pi_154007759
Muwahaha die Michelin in de OP :D
pi_154007897
Oi, zit je mijn zoon uit te lachen? :{w
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:56:09 #22
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154008321
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:28 schreef Skittles het volgende:

[..]

Nee, ik ben jaloers ;(
Dat krijg je als je volwassen wordt, een pallet.
Kwak
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:56:41 #23
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154008342
I nu "pas" kruipen? LOL, M is ouder en die kruipt ook niet hoor, alleen die meiden hier zijn zo snel allemaal! Mèn...
Kwak
pi_154008505
Hiji deze okt jongen is ook snel, maar dan weer niet met eten :P Kruipen doet hij al een maand, staan is nu het nieuwe trucje. Continu overal tegen aan staan.

Dankje voor jullie succes wensen!

En kruipende baby's! *O*
pi_154008560
*O* knappe baby's!

En mooie stats ! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')