ah, aan t bijkomen van 3 dagen rellenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die liggen allemaal met hun reet op Kreta of Salou.
Volgens mij waren het de hooligans van fc bal op het dak.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ah, aan t bijkomen van 3 dagen rellen
welverdiende vakantie dus
Wat valt er serieus te discussiëren over deze bevolkingsgroepen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Interessante linkBlijft alleen jammer van die trieste KFC-opmerking, zeker wanneer je serieus wil discussiëren.
waar is dit precies?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Men staat weer klaar.
Oude haven, bij de Binckhorst. Daar zit een trainingscenter voor ME en politie.quote:
oh ja, klopt iddquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oude haven, bij de Binckhorst. Daar zit een trainingscenter voor ME en politie.
Zal ze vanavond genoeg MB's hebben?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
oh ja, klopt idd
nou rooie reporter, kom er maar in!
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Men staat weer klaar.
samenscholing, oppakken die hapquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen ze niet met de scooter dan komen ze wel massaal met de gestolen fietsen.....
Is dit alles?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen ze niet met de scooter dan komen ze wel massaal met de gestolen fietsen.....
Wel heel toevallig dittwitter:rijdendetreinen twitterde op donderdag 02-07-2015 om 22:39:08STORING: aanrijding Den Haag C.-Gouda - http://t.co/DLGPhBBace #storing #ns reageer retweet
Wantquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
Wel heel toevallig dittwitter:rijdendetreinen twitterde op donderdag 02-07-2015 om 22:39:08STORING: aanrijding Den Haag C.-Gouda - http://t.co/DLGPhBBace #storing #ns reageer retweet
Hebben ze in andere steden ook zo'n politiekorps?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:59 schreef Toefjes het volgende:
Ik mag toch hopen dat bij nieuwe ellende er een avondklok ingesteld gaat worden. Als het overslaat naar andere steden is het helemaal niet meer te overzien
Tuig uit Gouda dat lekker in DH wilde rellen kan zo niet komenquote:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuig uit Gouda dat lekker in DH wilde rellen kan zo niet komen
De kwaliteit van het politiekorps is niet relevant in dit gebeuren lijkt me. De oorzaken sluimeren al tientallen jaren natuurlijk. Het verbaast me dat het nog niet verder geescaleerd is dan nu eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hebben ze in andere steden ook zo'n politiekorps?
twitter:michaelvos1978 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 22:58:15Eerste berichten over toeteren, vuurwerk en samenscholen op Hobbemaplein in Den Haag. Wachten is op de eerste confrontaties. #mitch Triest. reageer retweet
Een Astronaut?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerste vuurwerk is afgestoken...
Die shit is aan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
twitter:michaelvos1978 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 22:58:15Eerste berichten over toeteren, vuurwerk en samenscholen op Hobbemaplein in Den Haag. Wachten is op de eerste confrontaties. #mitch Triest. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |