Kijk eens naar mijn teamquote:
Hij geilt kennelijk op dit soort reacties. Anders zou hij hem niet op de transferlijst zetten. Is een beetje opscheppen over wat voor speler hij wel niet in huis hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik blijf mij verbazen over die speler van Hoffenheim op de transferlijst... 207 miljoen
En hij is gewoon weer in training, dus met een beetje geluk weer een miljoentje of 10 erbijquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik blijf mij verbazen over die speler van Hoffenheim op de transferlijst... 207 miljoen
Zoiezoquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij geilt kennelijk op dit soort reacties. Anders zou hij hem niet op de transferlijst zetten. Is een beetje opscheppen over wat voor speler hij wel niet in huis hebt.
gast je hebt hem voor bijna 3 keer zn waarde opstaan. Is veels te veel. 100mil is goed.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:45 schreef jarti66 het volgende:
[..]
En hij is gewoon weer in training, dus met een beetje geluk weer een miljoentje of 10 erbij![]()
Valt wel tegen dat er nog niemand interesse heeft getoond
Want dan wordt die wel verkocht?quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
gast je hebt hem voor bijna 3 keer zn waarde opstaan. Is veels te veel. 100mil is goed.
Koopt de engine tegenwoordig wel spelers van boven de 11 miljoen? Tijd geleden was dat iig nog niet zoquote:
Ja ik las ergens dat dat aangepast was, maar het gebeurd niet heel vaak dat er een speler boven de 11 miljoen gekocht wordt door de engine.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Koopt de engine tegenwoordig wel spelers van boven de 11 miljoen? Tijd geleden was dat iig nog niet zo
Dat is wel vervelend ja. Daar kan ik je helaas ook niet bij helpen, behalve je ontslaan en je aannemen op een andere usernaam.. maar da's wel erg sufquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:47 schreef RRuben het volgende:
wtf kan niet meer inloggen![]()
wachtwoord gereset maar als ik dat nieuwe wachtwoord invul is het nog steeds fout
Kan het ermee te maken hebben dat je seizoenskaart is verlopen? Log je wellicht in met subaccount ofzo?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:47 schreef RRuben het volgende:
wtf kan niet meer inloggen![]()
wachtwoord gereset maar als ik dat nieuwe wachtwoord invul is het nog steeds fout
Ja, doe maar een goed bodquote:Op donderdag 9 juli 2015 09:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iemand die nog van een aanvaller ~85 af wil?
seizoenskaart is wel net verlopen ja, ik kijk zo nog wel even. Misschien was dat nieuwe wachtwoord nog niet doorgekomen ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2015 09:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
Kan het ermee te maken hebben dat je seizoenskaart is verlopen? Log je wellicht in met subaccount ofzo?
ja, ik kijk zo nog wel evenquote:Op donderdag 9 juli 2015 03:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja. Daar kan ik je helaas ook niet bij helpen, behalve je ontslaan en je aannemen op een andere usernaam.. maar da's wel erg suf
Joselu, doe maar een bodquote:Op donderdag 9 juli 2015 09:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
je mag ook bij mij kijken! Ik heb overvloed aan aanvallers voor mijn opstelling.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:
quote:
Ik zal eens even rondkijkenquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:08 schreef RRuben het volgende:
[..]
je mag ook bij mij kijken! Ik heb overvloed aan aanvallers voor mijn opstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |