Haha nee kloptquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ga ik allemaal niet in de gaten houden
Kost mij teveel tijd. Ik heb wel ingesteld dat de niet fokker in kwestie al verwijderd wordt bij het volgende seizoen. Jullie doen automatisch opnieuw mee volgens mij.
Gelijkspelletje, kon slechterquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zal je morgen wel even uit die droom helpen
Het valt me nu pas op, maar wtf. Wat is er met al die prijzen gebeurd? Vroegâh had je bij 92 een Rooney staan voor 16mio, ofzo..quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:16 schreef RRuben het volgende:
beter koopt iemand Lassoga van mij, jonge en goede spits. Kan ik even een wisselspeler kopen![]()
Oh dat weet ik niet meer, maar de waarde van Lasogga is 22,3 mil, dus 25 mil is een prima prijsje want hij is best jong.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op, maar wtf. Wat is er met al die prijzen gebeurd? Vroegâh had je bij 92 een Rooney staan voor 16mio, ofzo..
voor 21 mil wacht ik wel even op iemand andersquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op, maar wtf. Wat is er met al die prijzen gebeurd? Vroegâh had je bij 92 een Rooney staan voor 16mio, ofzo..
Ik wil je best 21mio betalen trouwens![]()
Als ik het had had ik hem wel gekocht.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
voor 21 mil wacht ik wel even op iemand anders
Voordelig prijsje hoor, daar niet van inderdaad. Maar het viel me even op dat de prijzen én de kwaliteitswaardes zo verhoogd zijnquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet meer, maar de waarde van Lasogga is 22,3 mil, dus 25 mil is een prima prijsje want hij is best jong.
Morgen ben ik zuipen. Dus als je 'm vrijdag nog niet verkocht hebt dan betaal ik je wel genoegquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
voor 21 mil wacht ik wel even op iemand anders
ah oke, ik moet hem voor morgenavond verkopen want ik heb geen geld om een middenvelder te kopen. Te weinig middenvelders en veel te veel aanvallersquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Morgen ben ik zuipen. Dus als je 'm vrijdag nog niet verkocht hebt dan betaal ik je wel genoeg
Op zich zou je wel een middenveldert van mij kunnen overnemen. Alleen denk ik dat ik daar spijt van ga krijgenquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:24 schreef RRuben het volgende:
[..]
ah oke, ik moet hem voor morgenavond verkopen want ik heb geen geld om een middenvelder te kopen. Te weinig middenvelders en veel te veel aanvallers
quote:
Jij staat net als ik ook veel te laag voor je DS. Dus iedere driepunter is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op zich zou je wel een middenveldert van mij kunnen overnemen. Alleen denk ik dat ik daar spijt van ga krijgen
[..]![]()
![]()
De nr. 12. Nou nou. Chapeau, chapeau
True. Alleen jij bent m'n eerste nederlaag pas. Dus toch pijnlijkquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij staat net als ik ook veel te laag voor je DS. Dus iedere driepunter is mooi meegenomen.
quote:Werder Bremen trekt D'Ambrosio aan
BREMEN - Danilo D'Ambrosio verhuist van Internazionale naar Werder Bremen.
De scouts van Werder Bremen hadden al een tijdje een oogje op de verdediger. “Bij diverse wedstrijden van Internazionale zaten er scouts van Werder Bremen voor mij op de tribune, dus ik wist al dat er interesse bestond”, zegt D'Ambrosio. “Maar het is natuurlijk prettig als de deal rond is en ik me kan gaan richten op mijn nieuwe club.”
quote:D'Ambrosio wil weg bij Werder Bremen
BREMEN - Club en speler zijn het niet eens geworden over een contractverlenging. Danilo D'Ambrosio mag daarom uitkijken naar een nieuwe club.
Voor 15,5 miljoen euro mag een andere club D'Ambrosio inlijven. In Bremen lijkt zijn rol vooralsnog uitgespeeld. “De manager is heel duidelijk” volgens D'Ambrosio: “ik mag vertrekken als een andere club zich meldt en de gevraagde transfersom wil betalen.” Dat laatste zal lastig worden, want 15,5 miljoen euro is voor een verdediger met zijn mogelijkheden toch wat aan de hoge kant.
ik heb geen moneysquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op zich zou je wel een middenveldert van mij kunnen overnemen. Alleen denk ik dat ik daar spijt van ga krijgen
[..]![]()
![]()
De nr. 12. Nou nou. Chapeau, chapeau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |