Ik zit met hetzelfde probleem. Werd er ook hopeloos van. Maar heb me er bij neergelegd dat dit seizoen verloren is.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:59 schreef RRuben het volgende:
6-1 verlorendit is gewoon niet meer serieus te nemen
wtf gebeurt er, heb bijna niks aangepast, alleen betere spelers gehaald...
ja slaat nergens op, het ging in het begin juist best wel goed. Ik sta nu 9de en dat is ook mn doelstelling, maar op deze manier ga ik dat nooit halen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleem. Werd er ook hopeloos van. Maar heb me er bij neergelegd dat dit seizoen verloren is.
quote:BEDANKTHANS WOEST NA AFLOOP: STRAKS EVEN EEN CURSUSJE VERDEDIGEN GEVEN
De confrontatie tussen Borussia Dortmund en Bayern München staat altijd garant voor een vermakelijke wedstrijd.
Die Schwarzgelben, erg stabiel, met clubtopscorer Reus moest het thuis opnemen tegen Die Rekordmeister, erg verassend, met de 'vedette' Ronaldo.
Een slechte eerste helft voor Bayern München waarin Robben en Götze geblesseerd van het veld liepen. Vlak voor rust maakte Pique ook nog eens de openingstreffer voor Die Schwarzgelben.
In de tweede helft kwamen er al wat meer kansen voor de bezoekers waaronder een schot op de lat een gelijkmaker in de weg stond. Trainer BedanktHans stond opvallend vaak uit z'n dugout.
Door een geniepige steekpass van Rode, werd Thiago weggestuurd naar het doel.
Met een geplaatst schot, wist Bayern München dan toch nog een punt en de eer mee te nemen terug naar München.
''Dit voelt als een nederlaag. We hebben Ronaldo goed onder controle weten te houden. Ze hadden weinig te vertellen in de eerste helft, maar het verloop van de tweede helft was slecht. Mijn verdedigers moesten aan het werk en ik denk dat ze morgen maar even een cursus bij moeten wonen. Een cursus verdedigen of iets. Dit is echt frustrerend en dit neem ik ze ook kwalijk.'' Zo reageerde de emotionele trainer van Borussia Dortmund.
quote:DE GIFBEKER MOET LEEG - RRUBEN
Het Hamburger SV dat zoveel indruk maakte aan het begin van het seizoen, waaronder zelfs koploper is geweest, moest vandaag de vierde nederlaag op rij incasseren.
Ditmaal kreeg de ploeg van RRuben een flink pak slaag uitgedeeld (6-1) in Hannover.
Het team van Fok!sports interviewde RRuben na afloop van de zeperd tegen Hannover96:
''De gifbeker moet leeg. Je kunt een wedstrijd verliezen, maar op deze manier is toch wel heel beschamend. Ik vond dat we in de laatste tien minuten er de pet naar gooiden, want als je drie doelpunten tegen krijgt in die tijd, dan is er wat goed mis achterin. Ik wil deze nederlaag even tot me laten bezinken en dan kijken we wel verder.''
Wat een prick joh die Goulart.quote:GOULART NA VIERKLAPPER TEGEN WOLFSBURG: ZE WETEN NU WIE DE BAAS IS
VFL Wolfburg moest het thuis opnemen tegen concurrent Werder Bremen.
Een uitverkocht stadion moest de thuisclub helpen aan de drie punten, maar liep uit tot een beschamende nederlaag.
Al na ruim dertig minuten spelen moest Wolfsburg tegen een 0-3 achterstand aankijken. Drie keer wist Goulart het net te vinden. Machteloos stond Sem voor zijn dugout toe te kijken hoe zijn ploeg genadeloos werd afgemaakt.
In de tweede helft werd het er niet beter op. Werder Bremen zette door, waardoor de score uitliep naar 0-5. De doelpunten waren respectievelijk gemaakt door di Santo en opnieuw Goulart.
''We lieten niets van ze over. We hebben de klus geklaard en hoe?! Ze staan weer met beide benen op de grond en weten nu wie de baas is. Dit is niet alleen drie punten die ze kwijtraken, maar ook het zelfvertrouwen.'' Zo sprak de aanvaller van Werder Bremen na afloop van de wedstrijd.
Volgend seizoen eredivisie begreep ik?quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even flink eigen vermogen aan het verdienen
Dat bedrag neem ik maar mee naar het volgende seizoen.
Yep.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Volgend seizoen eredivisie begreep ik?
Dat wordt dringen om plekken denk ikquote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat wordt dringen om plekken denk ik
Shotgun AZquote:
Dat ga ik allemaal niet in de gaten houdenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:28 schreef RRuben het volgende:
Hoe hoger je boven je doelstelling hoe meer voorrang je hebt
AZ dusquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb hem al ingesteld. Zelf al een club gekozen voor volgend seizen. En nee, geen Ado, ook geen top 3 club.
Win% per trainertquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:28 schreef RRuben het volgende:
Hoe hoger je boven je doelstelling hoe meer voorrang je hebt
Nee, Sc Heerenveenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
AZ dus
[..]
Win% per trainert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |