Joe daag me maar uit/ schalkequote:Op zondag 5 juli 2015 22:58 schreef jarti66 het volgende:
Iemand nog een oefenwedstrijdje?
Ik verlies toch standaard(mijn oefenwedstrijden dan he)
Godverodmme jij won dus gisteren van mequote:Op zondag 5 juli 2015 23:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Joe daag me maar uit/ schalke
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverodmme jij won dus gisteren van me![]()
![]()
gewoon 2,5 keer zijn waardequote:Op maandag 6 juli 2015 02:51 schreef jarti66 het volgende:
Iemand Roberto Firmino kopen?
Heb hem voor een klein prijsje op de transferlijst gezet
Jammer dat je stopt.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:21 schreef Wicky15 het volgende:
Jongens, ik kijk er nooit meer op en denk ook niet dat ik dat nog ga doen. Dus ik zal ontslag nemen
edit: het bestuur is onderweg, dus volgens mij kan ik nu geen ontslag nemen![]()
Dan laat vandaag je wedstrijd maar lopenquote:Op maandag 6 juli 2015 19:21 schreef Wicky15 het volgende:
Jongens, ik kijk er nooit meer op en denk ook niet dat ik dat nog ga doen. Dus ik zal ontslag nemen
edit: het bestuur is onderweg, dus volgens mij kan ik nu geen ontslag nemen![]()
Ik wil ook best gewoon manager blijven hoor, zo dat iedereen kan winnen. Maar ik dacht kan beter ontslag nemen, misschien is er iemand anders die graag wil meedoen. Ook al lijkt het al vrij kansloos met Hertha. Maar misschien is er iemand heel goedquote:
Ik weet ook niet wanneer het bestuur er isquote:Op maandag 6 juli 2015 19:51 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Dan laat vandaag je wedstrijd maar lopen
Als iemand wil, dan moet Haags mij even een berichtje sturen op OSM ofzo, daar krijg ik wel een melding van denk ik. Of ik lees het hier.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:53 schreef Funel het volgende:
Als er iemand is die het graag overneemt, moeten we die het gewoon gunnen. Dan win ik wel van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |