abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154068395
quote:
BORUSSIA MÖNCHENGLADBLACH AFGEMAAKT ONDANKS TRAININGSKAMP
Een mooi affiche stond op het programma: 1899 Hoffenheim - Borussia Mönchengladbach.
Beide ploegen strijden nog voor de landstitel en dus een belangrijke wedstrijd voor beide teams.
De ploeg van PowerLoungen begon slap aan de wedstrijd en moest na veertien minuten al afscheid nemen van aanvaller Kurse, die er met rood afging.
Na een aantal grote missers van Die Hoffe, werd het acht minuten voor de rust 1-0 voor de thuisploeg. In de tweede helft was het prijsschieten voor Hoffenheim. Ze kregen kans op kans, maar maakte er slechts twee bij.
Ondanks het trainingskamp van Borussia Mönchengladbach, wist Die Fohlen maar drie doelpogingen te maken.
Jarti sprak na afloop met ons: ''De supporters waren geweldig en dat gaf ons een extra boost voor deze wedstrijd. We willen het Leverkusen zo moeilijk mogelijk maken om kampioen te worden, dus moet je dit soort wedstrijden 'gewoon' winnen.''
pi_154068402
Weer gewonnen. BAMBAMBAM
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_154068418
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:31 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
jezus, aanvaller 8 weken geblesseerd. Iemand een aanvaller in de 80 die ik over kan nemen?
Joselu misschien wat voor je?
pi_154068450
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:36 schreef Vasion het volgende:

[..]

Prima 15m?
Niet Fokken met mij.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 20:38:23 #80
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_154068465
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:31 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
jezus, aanvaller 8 weken geblesseerd. Iemand een aanvaller in de 80 die ik over kan nemen?
Ibisevic voor ¤15.000.000
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_154068493
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ibisevic voor ¤15.000.000
Nee bedankt. Ouwe rot van 81..geef er nog geen 5m voor :)
Niet Fokken met mij.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 20:40:24 #82
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_154068520
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Nee bedankt. Ouwe rot van 81..geef er nog geen 5m voor :)
He hij hoeft niet weg :{w
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_154068551
Oh, moet dus volgende wedstrijd ook nog in de beker..en dat zonder mijn beste aanvaller...
Niet Fokken met mij.
pi_154068570
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:36 schreef Vasion het volgende:

[..]

Doe je voor 16 miljoen?
Niet Fokken met mij.
pi_154068689
quote:
RITKE KRIJGT SCHALKE04 OP DE RIT(KE)
Trainer Ritke werd twee speelrondes geleden aangesteld als de nieuwe trainer van Schalke04.
De ploeg wist sinds zijn komst al zes punten te pakken tegen Hannover96 en zelfs Borussia Dortmund moest het afleggen.
Klaas Jan Huntelaar bepaalde de eindstand al in de negende minuut (1-0) in het voordeel van Die Königsblauen.
Een aantrekkelijke wedstrijd is wat de supporters van Schalke04 na lange tijd weer eens hebben meegemaakt.
''Ik weet de spelers te raken. Schalke is een ploeg vol met talenten alleen het zelfvertrouwen leek verdwenen de afgelopen maanden. Ik hoop dat we deze reeks kunnen doorzetten en het seizoen toch op een mooie plek kunnen afsluiten.'' Aldus de gloednieuwe trainer van Schalke04.
pi_154068724
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:42 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Doe je voor 16 miljoen?
Vriend, ik gun het je van harte maar 16 is de minimale waarde van hem. Bovendien heb ik al niet zoveel aanvallers, dus als ik hem wegdoe, dan liever wel voor een aardig prijsje. Ok? ;)
  zaterdag 4 juli 2015 @ 20:50:51 #87
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_154068800
jezus... alweer net met 1-0 verloren :') :')
leef de leven
pi_154069473
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:47 schreef Vasion het volgende:

[..]

Vriend, ik gun het je van harte maar 16 is de minimale waarde van hem. Bovendien heb ik al niet zoveel aanvallers, dus als ik hem wegdoe, dan liever wel voor een aardig prijsje. Ok? ;)
Ja tuurlijk, snap ik. Maar heb alleen niet meer dan 16m :'(
Niet Fokken met mij.
pi_154069823
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:46 schreef Vasion het volgende:

[..]

_O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_154070594
en weer een puntje, ik haal meer punten dan ik had verwacht de afgelopen 5 wedstrijden.
Nu mijn best spelers :') laten trainen
pi_154070916
Die krant ook :') Mainz en Frankfurt worden als de grote favorieten gezien om de finale te halen want die laten het beste voetbal zien. Wat is deze :')
Niet Fokken met mij.
pi_154071023
Is een middenvelder met een hoge aanvalsscore trouwens beter dan een aanvaller met een iets minder hoge aanvalsscore?

Heb namelijk middenvelder Hoffman aanval 87 en aanvaller Jairo aanval 77.
Niet Fokken met mij.
pi_154072115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:15 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Is een middenvelder met een hoge aanvalsscore trouwens beter dan een aanvaller met een iets minder hoge aanvalsscore?

Ik denk dat een spits altijd beter rendeert in de spits dan een middenvelder in de spits.
Anders kan je overal middenvelders opstellen, ook achterin. Zou nergens opslaan.
pi_154072255
quote:

Gemiddelde moet gewoon hoog zijn. Simpel :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:10 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Die krant ook :') Mainz en Frankfurt worden als de grote favorieten gezien om de finale te halen want die laten het beste voetbal zien. Wat is deze :')
Abo kopen op de Fok!sports krant natuurlijk!
pi_154072410
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 23:04 schreef Vasion het volgende:

[..]

Gemiddelde moet gewoon hoog zijn. Simpel :)

[..]

Abo kopen op de Fok!sports krant natuurlijk!
:D
Zonder wrijving geen glans
pi_154078263
quote:

Nope, spelers op linie houden is het beste.
Verder gewoon 1 van de paar OP tactieken gebruiken ^O^
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
pi_154095851
Mainz - Hoffenheim FINALE
  zondag 5 juli 2015 @ 20:11:37 #98
378489 Zhero
Koekoek!
pi_154095931
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:10 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Mainz cupfighters _O_
pi_154096520
quote:
HOFFENHEIM MET GEMAK LANGS EINTRACHT FRANKFURT
Eintracht Frankfurt, de ploeg die zich verassend ten koste van Werder Bremen plaatste voor de halve finale, moest het thuis opnemen tegen de hoogvlieger 1899 Hoffenheim.
In de competitie vecht de club uit Frankfurt zich tegen degradatie, maar een plek in de finale van de beker komt nu heel dichtbij.
Een vol stadion en gemotiveerde spelers zijn het decor van de eerste halve finale.

Scheidsrechter Welz fluit voor de aftrap en meteen ontvangt Piazon al een gele kaart. De toon is gezet.
Na acht minuten spelen krijgt Hrgota de eerste kans en verzilverd deze. De bezoekers komen op een 0-1 voorsprong. Het spel van Hoffenheim wordt wat slordig. Valdez schiet namens de thuisploeg de gelijkmaker binnen.
Een vermakelijke eerste helft waarin beide teams nogal zenuwachtig speelden.
In de tweede gooide Hoffenheim het tempo omhoog. De bal kwam goed neer voor D'Alessandro en die maakte er 1-2 van.
Na ruim een uur spelen nam Eintracht meer risico's waardoor er meer ruimte vrijkwam voor Die Hoffe. In de 63e minuut werd de wedstrijd dan beslist door een schitterende kopbal van Volland.

We spraken beide trainers na afloop van de wedstrijd.

Skedje: ''We hebben een goede eerste helft gespeeld, maar konden dit in de tweede helft gewoon niet doorzetten. We hebben boven ons niveau gespeeld en zelfs dan hadden we het moeilijk. We hebben de supporters en voetballiefhebbers een leuke wedstrijd gegeven. Helaas staan we niet in de finale, maar vooraf had niemand verwacht dat we zo ver zouden komen.''

Jarti: ''We hadden het moeilijk tegen ze. Ik had niet gedacht dat ze met zoveel lef zouden spelen.
Gelukkig konden we de gaatjes vinden in de tweede helft en zo snel mogelijk met ze afrekenen. Het zijn cupfighters en ze gaan tot het einde. We staan in de finale en die willen we winnen.''
pi_154097409
quote:
PIJNLIJKE NEDERLAAG VOOR LEVERKUSEN OP EIGEN TEREIN
Een droomfinale tussen Die Hoffe en Die Vicekusen wordt door de meeste voetballiefhebbers gehoopt. Voor 1899 Hoffenheim is een plek in de finale al een feit.
De thuisspelende ploeg moest het opnemen tegen FSV Mainz05, de koploper tegen de nummer twaalf van de ranglijst.

Door een doelpunt van Calhanoglu kwam de thuisploeg niet geheel verassend op een voorsprong.
De nieuwe ster van Die Vicekusen genaamd Pogba, moest na 17 minuten spelen al van het veld af met rood, omdat hij Georgino Wijnaldum een zogeheten 'Nippletwist' gaf.
Vlak voor de rust maakte Geis, niet helemaal uit het niets, de gelijkmaker. Drmic kreeg een enorme kans op een voorsprong, maar moest toekijken hoe de bal door de keeper werd gered.
Na 120 minuten spelen was er geen winnaar en dus begon de hoop voor FSV Mainz groter te worden.

In de strafschoppen serie begon Bayer Leverkusen met Son Heung-Min die raak schoot. Ook Hofmann schoot niet mis in naam van Mainz. Hierna volgde Drmic die opnieuw oog in oog met doelman Kapino stond. Het gezicht van Drmic sprak boekdelen. Drmic schoot de bal met volle kracht in de linker onderhoek, maar Kapino stopte!
De doelman van FSV Mainz was opnieuw een grote plaag voor Drmic.
De bezoekers wisten wel al hun strafschoppen binnen te schieten en plaatsten zich voor de finale.
Bayer Leverkusen verslikt zich verassend in FSV Mainz05, maar kan nog wel een prijs winnen in de competitie.

Na afloop spraken we de trainers.

FredFlinkStoned: ''Toen het aankwam op strafschoppen zei ik tegen mij assistent trainer dat het gedaan is met ons. Onze doelman liet zich echter niet intimideren door alle psychische spelletjes van de tegenstander. We hebben daarom deze overwinning behaald door onze ijzersterke mentaliteit.
Het moment dat Geis de strafschop raak schoot en wij door konden gaan, rende ik naar de spelers toe. Ik ben enorm trots op de jongens, maar we willen meer.''

Truong: ''Wat een vreselijke wedstrijd was dit zeg. Het team was niet zichzelf. We mogen ons diep schamen voor deze wanprestatie. En hier wil ik het bij laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')