Die gozer voor mij had 11 stafleden aangenomen, maar geen conditietrainert of psycholoog oid... Enn toch weet ik mijn 1e wedstrijd te winnenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De fitheid en moraal bij Schalke, kolere hey
Het was overduidelijk dat ik je bewust liet winnen. Zou niet leuk voor zijn als je meteen zou verliezen.quote:
Ik sta sowieso te laag.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:14 schreef Zhero het volgende:
[..]
We staan dicht daar op elkaar allemaal van plek 5 - 9
Je kwam goed weg door die rode kaart van mij. Volgens de statistieken zou ik nog steeds meer kansen hebben gehad.quote:
Moet je ze wel afmakenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kwam goed weg door die rode kaart van mij. Volgens de statistieken zou ik nog steeds meer kansen hebben gehad.
Je team kon de sfeer in de Ford ArenA niet handelenquote:
quote:BORUSSIA MÖNCHENGLADBLACH AFGEMAAKT ONDANKS TRAININGSKAMP
Een mooi affiche stond op het programma: 1899 Hoffenheim - Borussia Mönchengladbach.
Beide ploegen strijden nog voor de landstitel en dus een belangrijke wedstrijd voor beide teams.
De ploeg van PowerLoungen begon slap aan de wedstrijd en moest na veertien minuten al afscheid nemen van aanvaller Kurse, die er met rood afging.
Na een aantal grote missers van Die Hoffe, werd het acht minuten voor de rust 1-0 voor de thuisploeg. In de tweede helft was het prijsschieten voor Hoffenheim. Ze kregen kans op kans, maar maakte er slechts twee bij.
Ondanks het trainingskamp van Borussia Mönchengladbach, wist Die Fohlen maar drie doelpogingen te maken.
Jarti sprak na afloop met ons: ''De supporters waren geweldig en dat gaf ons een extra boost voor deze wedstrijd. We willen het Leverkusen zo moeilijk mogelijk maken om kampioen te worden, dus moet je dit soort wedstrijden 'gewoon' winnen.''
Joselu misschien wat voor je?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:31 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
jezus, aanvaller 8 weken geblesseerd. Iemand een aanvaller in de 80 die ik over kan nemen?
Ibisevic voor ¤15.000.000quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:31 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
jezus, aanvaller 8 weken geblesseerd. Iemand een aanvaller in de 80 die ik over kan nemen?
He hij hoeft niet wegquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ouwe rot van 81..geef er nog geen 5m voor
quote:RITKE KRIJGT SCHALKE04 OP DE RIT(KE)
Trainer Ritke werd twee speelrondes geleden aangesteld als de nieuwe trainer van Schalke04.
De ploeg wist sinds zijn komst al zes punten te pakken tegen Hannover96 en zelfs Borussia Dortmund moest het afleggen.
Klaas Jan Huntelaar bepaalde de eindstand al in de negende minuut (1-0) in het voordeel van Die Königsblauen.
Een aantrekkelijke wedstrijd is wat de supporters van Schalke04 na lange tijd weer eens hebben meegemaakt.
''Ik weet de spelers te raken. Schalke is een ploeg vol met talenten alleen het zelfvertrouwen leek verdwenen de afgelopen maanden. Ik hoop dat we deze reeks kunnen doorzetten en het seizoen toch op een mooie plek kunnen afsluiten.'' Aldus de gloednieuwe trainer van Schalke04.
Vriend, ik gun het je van harte maar 16 is de minimale waarde van hem. Bovendien heb ik al niet zoveel aanvallers, dus als ik hem wegdoe, dan liever wel voor een aardig prijsje. Ok?quote:
Ja tuurlijk, snap ik. Maar heb alleen niet meer dan 16mquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vriend, ik gun het je van harte maar 16 is de minimale waarde van hem. Bovendien heb ik al niet zoveel aanvallers, dus als ik hem wegdoe, dan liever wel voor een aardig prijsje. Ok?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |