Haha, succes en veel plezier.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Welk wangedrocht heeft hiervoor aan Schalke gezeten? Wat een troep
Kan een keer gebeuren. Ik heb dat vorige week ook een aantal keren gehad toen mijn vriendin in ZKH lag. Mijn team goed verwaarloosd toen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:31 schreef Vasion het volgende:
Stom, ik heb me niet voorbereid. Niemand getrained en met een verkeerde opstelling gespeeld.
Ja, ik had bijna weer een stunt. Maar geheel terecht dat jij gewonnen had, gezien de kansen en balbezit verhouding.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
Mooie 3-2 zege tegen Paderborn. 89ste minuut pas de winnende.
Smoesjesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:31 schreef Vasion het volgende:
Stom, ik heb me niet voorbereid. Niemand getrained en met een verkeerde opstelling gespeeld.
Die gozer voor mij had 11 stafleden aangenomen, maar geen conditietrainert of psycholoog oid... Enn toch weet ik mijn 1e wedstrijd te winnenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De fitheid en moraal bij Schalke, kolere hey
Het was overduidelijk dat ik je bewust liet winnen. Zou niet leuk voor zijn als je meteen zou verliezen.quote:
Ik sta sowieso te laag.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:14 schreef Zhero het volgende:
[..]
We staan dicht daar op elkaar allemaal van plek 5 - 9
Je kwam goed weg door die rode kaart van mij. Volgens de statistieken zou ik nog steeds meer kansen hebben gehad.quote:
Moet je ze wel afmakenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kwam goed weg door die rode kaart van mij. Volgens de statistieken zou ik nog steeds meer kansen hebben gehad.
Je team kon de sfeer in de Ford ArenA niet handelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |